Blog
Mióta nálam van a kis kormos, még egyszer sem került le az EGR a helyéről. Ma egész jó idő volt, tehát unaloműzésként leszedtem és kipucoltam, ugyanúgy a MAP szenzort is, amin ismét elég vastag rétegben volt korom helyett valami olajos trutyi.... örültem neki.


Még nyaralás alatt a indulás után 20 km-re M1-M7 kivezető szakaszán (amikor még 830km hátra volt) a belső sávban 130 km/h sebességnél felcsapódott a motorháztető. Szerencsére semmi komolyabb nem történt "csak" meghajlott. Az ÉN hibám volt, nem csuktam le rendesen. Haza látogattunk és édesapám kicserélte a mai nap folyamán. Jobb min volt. Az állapota is. (fényezés előtt állt már a másik. És sokkal könnyebben nyitódik, csukódik. A teleszkópok nem sérültek. Egy alapos mosás és polírozás vár még a Bestiára.








Végre az utolsó darab is eredeti ill. hibátlan a kocsin Drobertonak köszönhetően, aki meglepett egy ollórugóval a csomagtér zár takaróhoz, ami most más gyári állapotban pompázik a maga Progression szintjén :-D




Az utóbbi időben sikerült kapnom egy-két rondább kátyút és úgy éreztem nem az igazi az autó ezért elvittem futóműállításra. Megcsinálták, most megint jó. :)
Elvittem az autót szervizbe a reggeli dadogás durrogás miatt.A szerelő talált egy repedt trafót(talán a szigetelés folyhat belőle?) bontott megrendelve,remélem megoldja a problémám.Hogy ne legyen ilyen egyszerű a jobboldali gyertyák olajban úsztak,szelepfedél tömítést is cserélnem kell.Van egy szabadon lógó zöld kábelem(képen karikázva) ha valaki tudná hova megy leírhatná:D ja és egy alkatrész(ez is karikázva) ami nem tudom mi de a szerelő azt mondta le volt húzva a csatlakozója érdekelne hogy mi lehet az.


Mediterránon Dömpi kolléga említette, hogy lehetséges, így bele is ültette a bogarat a fülembe. Tibcsi166 cartárs segített a művelet elvégzésében. Percek alatt lement a frissítés, a rendszer sokkal gyorsabb, na meg szebb is!
Grazie :)
A motorháztetőn található V alak immár olyan ezüst színben tündököl, mint a kocsin egy két apróság. A közepét egy nagy "kígyó" díszíti, amelyet külön köszönök Gáspár Tamásnak.

Majd 9 év, és 111 043 km után (igen jól írtam) történt meg, hogy rászántam magam a fékek cseréjére. Érdekes, hogy még legalább 10 ezret elment volna, látván kiszedve a betéteket, na de sebaj.
Előre fúrt-mart Sportmaxx tárcsa került, Ferrodo Racing betétekkel,
Hátra TRW tárcsa, TRW betéttel.
A műveletet Olman Zsolték végezték, és miközben vártam szerencsém volt egy Zagato műhöz is :)



0
588
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10