Blog

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-04-18

Gáborral leszedtük a lököst (0418), azt mondja holnapra megcsinálja, aztán megy is a fényezőhöz, ha nem mondd rá túl sokat. Ha mégis, akkor lehet, hogy megvárom a fizut..

>> SzervizGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2010-04-18

12 ezer km volt az utolsó olajcsere óta. Akkor még 10-60 ment bele, merthogy ha már az a gyári, akkor legyen benne az. De nem nagyin szerette, mert zabálta, mindegy is.
Most sima 20k-t kapott, hátha ez jobb lesz neki, vagy nem, ez van.
A pollenszűrő is csereérett lett, az is egy éves, a légszűrővel egyetemben.
Azt ennyi.

>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2010-04-18

167564km
Olajcsere+szűrő (12000)
Bal lengőkar csere (12.900)
Valami gumibak (6000)
Talpas gömbfej? (3000)
Support (9000)

 
>> Szervizmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-04-17

Sikerült az ismerősöm ismerősének ismerős autószerelőjétől kölcsönbe szerezni egy fékhenger visszatekerőt. Jó kis cucc, megfelel több gyártó kialakításához, csak választani kell. Kifeszíti az ember a két szárnyat a féknyereghez és utána lassan betekeri a dugattyú, aztán lazít rajta és kiemeli a célszerszámot. A hátsó tárcsa cseréjéhez szerencsére a fékkonzolt sem kell lecsavarozni, ki/be lehet bújtatni. Féktisztítás, kézifék utánállítás maradt csak hátra. Az előző tárcsa márkáját nem tudom megmondani, az oldalán már elfedte a rozsda a jelülést.
~122000 Km

>> EseményLacUS // Alfa 75 America // 2010-04-17

No hát, nagy nehezen megoldódott a puha fék probléma, most van egy erős, határozott nyomáspontú fékem, pipa. :-) Az olajos kézi még kis állítást igényel, de ígéretes. Kardán.. készültem rá,hogy hangos lesz, de ez kiba***tt hangos, igaz 1600RPM-ig, utána lehalkul, addig viszont mint ami szét akarna esni, a vicces az egészben, hogy nem ráz, nem vibrál.Egyeztettem gtv6 fórum néhány tagjával akik hasonló átépítést csináltak, mindenkinek csörög, úgyhogy azt hiszem ezt is pipálhatjuk.A szinter teszi dolgát, nekem kicsit magasan fog, de ez az én ízlésem. Most először mentem full kemény futóművel... :-) Brutális, azt hiszem, ideje komolyan elgondolkodni a csövezésen, és a kasztni full megerősítésen, mert egy egy gödör, olyat ver a kasztninak hogy csak na.:-) A futómű beállításával úgy tűnik mintha jobban funkcionálna a sperr, pontosabban ahogy nem billen, nem emelgeti a kerekét, így olyan mintha jobban zárna, legalábbis érzésre.

 
>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-04-17

Bekerült az új olaj + szűrő. Még tegnap felraktam a deknit, újra lett fúrva a menet és csináltak hozzá való csavart is. Most már nem annyira bánom, hogy leszedtem mert az olajpumpa szűrője 3/4-ig el volt tömődve. :( Valószínűleg a dekni ezelőtti tömítéséhez használt anyaggal.

Km.:152460

 
>> SzervizAdamV6 // Alfa GT 1.9 mJet // 2010-04-17

Csörgött,zörgött a kuplungom. Kicseréltük a kettős tömegű lendkereket! Megszűnt! :)
Gyenge volt a gyári fék! Kicseréltük lyuggasztott Zimmermanra! Erős lett a fékem! :)
Folyt a motorból az olaj! Kicseréltük a főtengely szimeringet! Nem folyik az olaj! :)
Kopogott a futómű!Kicseréltük a jobba alsó lengőkart és két kutyacsontot!Jó a futómű! :)
Folyt az intercoolerből az olaj! Megheggesztettük a coolert! Nem folyik az olaj!

Főtengely szimering: 25000 HUF
Kettőstömegű lendkerék: 82000 HUF
Bal alsó lengőkar: 42000 HUF
2db kutyacsont: 10000 HUF
Zimmerman féktárcsa: 50000 HUF/2db
Csavarok a kuplunghoz: 5000 HUF
Munkadíj: 25000 HUF
Turbó levegőcső: 10000 HUF

Mindez köszönhető annak h heti szinten majdnem 1000 kb ment bele a kocsiba!
Szerencsére mostantól kimélve lesz!
Emiatt kerülnek rá a 18" os Blakckline felnik! :)

 
>> Tuning és extraDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2010-04-17

A X. Esztergomi Alfa Romeo találkozó ürügyén, ha már úgyis arrafele jártam, elhoztam egyik kartársunk megunt felniszettjét. Természetesen nem bírtam ki, hogy ne próbáljam fel a kocsimra. Szerintem meggyőző lett, azért egy szolíd hasmagasság csökkentés/használhatóság rontás még ráférne a kocsimra, de ez még a jövő zenéje.

>> EseményBéci Ɨ|ѯ // Alfa 145 1.6 Boxer Kis Sárkány // 2010-04-16

Ma átvettem a szépségem. Egyelőre még ismerkedünk, de az első benyomások nagyon pozitívak. Nagyon kulturált szép állapotban van az egész kocsi, a motor szépen duruzsol. Már most imádom. :)

Km óra állás: 2500

 
>> SzervizAti77 // Alfa 155 1.8 ts // 2010-04-16

Ma este sikeresen beépítettem végre a két első új lengőkart + a stabilizátor pálcákat.Már éppen ideje volt,mert a göbfejek és a szilentek is tropák voltak.Már a próbaúton bizonyította,hogy nem volt felesleges munka és pénzkidobás.Az úttartása is javult és a hasmagassága is nőtt .Már ránézésre is feszesebben áll.