Blog
Felkerült a nyárigumi. Km: 87500
(4 téli hónap: 3000Km)
Felkerültek a nyári cipellők :) Minden rendben....
Vegre ujra felkerültek a Dotz felnik a Vredestein nyäri gumikkal. Lehet ujra hasitani,es a kanyarokat rendesen bevenni...Es a vas ujra dögösen virit.
Hosszas szenvedes -ami az ällando biztositekcsereket jelenti az egycsatornäs erösitöben- vegetert ...
GTVili cartärs rävezetesevel es a luzer manual ättanulmänyozäsäval meglett a hiba.Megprobältuk hidalni az egycsatornäs erösitöt..megtevesztett minket bekötesnel a 4 kimenet...
Hamär bontottam az installt megkerestem a Hertz EP4 helyes beällitäsait is.Uh mostmärcsak a hangoläs van hätra.
Megint volt kis munka. Mivel uj tank került fel a vasra igy a régi tanksapka nagyon nehezen ment rá az uj tankoló nyilásra. Viszont Ari kolléga hathatós közremüködése révén már 1 ujjal is megy és a Vik is tud tankolni :-D
Fentiek javítva és cserélve lettek Zé mesternél. Jó állapotú az első futóművem a szaki szerint! ;)
Ma megint piszkáltuk picit a hifit, bár inkább látványilag, mint hangzásilag. :-) Már régóta terv volt (az előző autómnál is), hogy kapjon egy védő rácsot a mélynyomó a csomagtartóban. Az előző kocsimnál végül ebből nem lett semmi, de most viszont bekerült ez is a helyére. Stílusosan, ha már minden Vibe (na jó, a fejegységet leszámítva), akkor legyen ez is Vibe! Ma be is lett szerelve, és azon túl, hogy praktikus, még jól is néz ki. :-)
Megpróbáltuk beszerelni a kormány-távirányító adaptert, és ez majdnem sikerült is, míg egy kis technikai problémába nem ütköztünk. Erre pénteken térünk majd vissza. :-)
Készíttettem is egy garnitúra méretpontos piros szegésű, Alfa-logós szettet, meglepően alacsony áron!
107999-nél megtörtént az olajcsere a szokásos szűrőkkel együtt. Ill. extraként kicseréltettem a benzinszűrőt is (mert azt még nem cseréltem alapon.)