Blog
a mai hibakódolvasás után gyors be is szereztem egy légtömegmérőt. a csere kész:D végre érezni a pacikat:D csak most meg nem tudom megállitani a kocsit:( kéne valami jobb fékeket vennem :D holnap meglátjuk mit mutat nagyobb sebességnél, mert itt gyorsan elfogynak az utcák:( :D meg persze előzésnél...
u.i.: költség: ismerőstől / euróban
Mivel a króm réteg elég gyatrán nézett ki a sok apró kő felverődésnek köszönhetően, és a króm réteg sérüléseit nem nagyon lehet házilag javítani úgy döntöttem hogy lecsiszolom és kap egy matt fekete festést.
Mak Racing Spirit White felniken 205/50 R15 Hankook gumik. Kíváncsi vagyok a teljesítményükre. Vizuálisan meggyőztek (persze az anyagiak is), de azért persze az még nem minden. Szóval, meglátjuk, hogy muzsikálnak...
Készlett a jobb oldali kavicsfelverődés eltüntetése még egy polír kell neki aztán a nagy bibik eltüntek.
Ma felraktam a kígyókat amiket már 2-3 hónapja megkaptam Haleszéktól.
Egész jól néz ki, mondjuk lehet nem szürkét kellett volna választanom...
:-))
Beszereztem 20 db alufelnihez való csavart, mert amivel a téli volt fent az nagyon nem passzolt az alukhoz. Rövid is nem is Alfához való stb.
Megkapta a gép egy újabb hosszú évre a bilétát. Nagyon szép értékeket mutatott:-))
Kapott új felségjelzést, hogy tudják, hogy hova tartozik! A Klubokharca utolsó fordulóján kaptam a matricát egy Alfás-Audis sráctól. Grazie Gergő! :)
Leszedtem ma a hátsó lökhárítót, hogy megnézzem mi sérült amikor neki mentek a jobb hátuljának. Csak a lököst nyomták meg de az viszont eldeformálódott. A tartó fémek elhajlottak és eltörtek a műanyag végben a csavar illesztési pontok. Szerencsére mögötte komoly rohadás nincsen, de azért van mit csinálni ott is. A lökös javításra szorul. Kiegyengetni az elhajlásokat, bár lehet,hogy jobb lenne újat hegeszteni hozzá meg a műanyag végegek helyre hozni mert azok elhajlottak. Ja és eltüntetni a fekete festéket róla.
Ma elvittem a vasat gépre...
először megijedtem, mikor 8 hibakód jelent meg, de a legtöbb csak rendellenesség volt, amit persze töröltünk is. a végén egy maradt. P0101.. légtömegmérő..gyanítottam, h rossz lesz, mert nem érezni a pacikat, nincs az az igazi húzása a kocsinak. este már hozzák is az újat, irány garázs, csere, és majd meglátjuk javul e a helyzet. remélem igen:D
jah:D a következőket irta ki a gép:
jelenleg is:
P0101=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés "kell" értéktartományon kívüli érték
törölt:
P0115=Hűtőkőzeg-hömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség
P0191=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó "kell"értéktartományon kívüli érték
P0190=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0203=Befecskendezőszelep (3. henger) funkció-rendellenesség
P0215=Tüzelőanyaglekapcsoló mágnes szelep (ELÁB) funkció-rendellenesség
P0320=Gyújtás/elosztó fordulatszám-jel Funkció-rendellenesség
P0380=Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség
valamint
P1320 - erről konkrétabban nem találtam semmit, csak egy bejegyzést, ami ez volt:
hibakód hamar eltárolódik, kiolvasható, de a motor kontroll lámpát csak nagyon extrém esetben gyújtja ki.
Jellemzően hideg motornál csak alig, de üzemmeleg állapotban erősen jelentkezik a kihagyás/rángatás főleg intenzív gyorsításkor.. - bár ezt nem tapasztaltam
esetleg ha tudtok bővebb információt nyujtani pontosabban mit is jelentenek ezek a kódok, akkor azt megköszönném:D
u.i. az ár euróban értendő