Blog

>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-04-07

Ma végre elszántam magam erre a bonyolult tranzakcióra, és elutaltam a belépő összegét. Csak el ne felejtsem a kinyomtatott jegyet magammal vinni a találkozóra. Tavaly sikeresen itthon maradt, idén jobban figyelek majd erre. :-)

Mégis nyitok új postot.
Azért érdekes, hogy hiába beszélem meg a biztosítóval, hogy ha én veszem a lökhárítót, akkor a tulajdonos nevére megy a számla és nem a szerelőére. Kora délután odaadtam neki a hátsó lököst, és azzal akart elválni, hogy akkor a számlát az ő nevére... na mondom a nagy ló#.@˘szt... NEM! mondta, hogy ja, oké. :)
Hihetetlen, hogy még ilyenkor is hülyének néz, bár ez "az egyetlen, ami közös bennünk, hogy utáljuk egymást..."

 
>> SzervizJosé // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2009-04-02

Hála a magasságosnak és nekem " kicsit magamat is had fényezzem már egy kicsit naaaa....:D " megoldódott a 3 hengerezésünk....Na nem is mentem vele sokat igy, azt azért hozzá tenném.A lényeg, hogy levettem a motorborítást és mindent ami a gyertyákat elrejti a kiváncsi szemek elöl és azt tapasztaltam, hogy a gyertyák állnak a vizes olajos trutyiba.......ÁÁÁÁÁÁÁ ez volt az első reakcióm majd álljuk neki kitakarítani hátha az segít valamit.....és láss csodát kitakarítás szárítás és a gyertyapipákra egy kis WD-40 elhelyezése után életre kelt a gépben lévő mind a 4 henger és nem ugy hogy a másik 3 keltette fel a megyediket hanem ugy ahogy annak mennie kell......
Most pár nap elteltével is minden a legnagyobb rendben van (gyorsan le is kopogom (kopp kopp kopp)) :D:)
Azt még azért hozzátenném, hogy ezentúl nem adom ki alválalkozásba a motortér mosást mert ez is attól volt....
A képeken a sorrend is látszik....egyes henger kettes stb stb.....

 
>> Autóápolásadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2009-04-08

Mivel szerencsére nem sok minden történik a kocsival azon kívül, hogy naponta használom, és teszi a dolgát, ezért most ismét egy unalmas postot írok arról, hogy felkészítettük apukámmal a nyárra. Címszavakban:
- Gumi-felni csere
- Téli acélfelni csiszolása és festése
- Porszívózás
- Motor mosás
- Gumiszőnyeg lecserélése szövetre
- Folyadékok-olajak ellenőrzése

>> SzervizBeryq4 // Alfa 156 sw 2.4 JóTurbóDízel // 2009-04-07

Ma így nézünk ki,nem biztos,hogy ebből még lesz vas!

 
>> EgyébKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-04-07

A váltóm javítása miatt egy hónapig kényszerpihenőre kárhoztattam, de szerencsére nem volt olyan az idő, hogy a szenvedést növelte volna. Március végére lett készen az én kis drágám, nagyjából akkor amikor a jó idő megérkezett. Tető le, élvezzük a még-még gyér napsütést. Aztán jöttek az egyre melegebb napok, lekerült a baseball sapka, lejjebb tekerődött a fűtés és előkerült a napszemüveg. Az irigy tekintetek egyre sokasodtak, én pedig éreztem a nap sugarait az arcomon. Eljött a nyitott tetejű autók ideje, végre élvezhetjük a jó időt, a napsütést és a szelet ami az ember haját borzolja. Emellett már csak adalék, hogy lépten nyomon megbámulják az embert és a V6 hangjára úgy fordulnak a fejek, mint a napraforgók a nap felé. Hiába, ezt az érzést leírni nem lehet, csak átélni. Egy jól látható előnye máris van a melegnek: a lányok fokozott tempóban dobják le magukról a téli nagykabátot és mint a hernyóból lett csodaszép pillangó vonzzák a tekintetet. Már-már annyira, hogy ha az ember belefeledkezik a látványba, könnyen koccanást idézhet elő :) Szóval tető le, napszemcsi fel, eljött a mi időnk drága kabriós társak :)

 
>> Szervizbagoly // Alfa 156 1.9 JTD // 2009-04-07

Hát a múlt héten bekövetkezett amitől mindig is tartottam! Elkezdett rendetlenkedni a vas,mikor engedem fel a kuplungot ráz mint állat :-((( Próbálok érdeklődni mi lehet a gond,de az utolsó diagnózis több mint valószínű kettőstömegű adta meg magát a jobbik eset ha csak kuplung cserére szorul!

 
>> EseményVader (a Gróf) // Alfa Alfetta QO EVO I. // 2009-04-07

Az előző évi találkozóról lemaradtam az Alfetta-val, mostanra sikerült nagyjából összekalapálni.
Nagy öröm volt látni, nem hiába volt az a sok munka, idegeskedés, pénz, többeteknek tetszett az eredmény...Köszönjük!

 

Ma igyekeztem elterelni a figyelmem a doblemez-problémáról, ez legkönnyebben úgy ment, hogy bele sem ültem a kocsiba :-p

Az (épület)lakatost sem látogattam meg, inkább cuccokat és gondolatokat rendezgettem: elhatároztam, hogy mielőbb megnyúzom az eredetileg B1 "Rekszi"-t és elmegyek vele anyagbeszerző körútra. Persze egyből beugrott, hogy még a mostani ülésemről hiányzó csavarok dobozát sem tudom, hol van :-(
Némi OFF pakolászás után viszont megtaláltam, ez már nem lehet mentális akadály! :-p

Este azért mentünk egy kört a gyerekekkel, utána meg együtt tettük le a Kisszarost a garázsba, így nem nagyon tudtam lendíteni a dolgokon - de hát a vasárnap este nem is erre való...

>> EseményCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2009-04-06

628 nap kellett, hogy a 50000 km-t együtt elguruljunk, ami napi 80 km-nek felel meg. 1,67 milliót költöttem a javításra, ami 33 Ft/km. 25x voltam szervizben, vagyis minden 2000 km után. A legtöbb pénzbe a felnik és gumik kerültek - 383 ezresbe. De a nyakán liheg a futómű is, meg az 5 olajcsere se volt ingyen. A kuplungcsere szerintem felesleges volt, viszont volt sok drága ékszíj. Ezen kívül csak apróságok, de cserben csak 1x hagyott - a szakadt ékszíjjal nem mertem tovább menni.

Egészségedre barátom, remélem még egyszer ennyit lehúzunk együtt!