Blog
Ma végre elszántam magam erre a bonyolult tranzakcióra, és elutaltam a belépő összegét. Csak el ne felejtsem a kinyomtatott jegyet magammal vinni a találkozóra. Tavaly sikeresen itthon maradt, idén jobban figyelek majd erre. :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000024/0000024033t.jpg)
Mégis nyitok új postot.
Azért érdekes, hogy hiába beszélem meg a biztosítóval, hogy ha én veszem a lökhárítót, akkor a tulajdonos nevére megy a számla és nem a szerelőére. Kora délután odaadtam neki a hátsó lököst, és azzal akart elválni, hogy akkor a számlát az ő nevére... na mondom a nagy ló#.@˘szt... NEM! mondta, hogy ja, oké. :)
Hihetetlen, hogy még ilyenkor is hülyének néz, bár ez "az egyetlen, ami közös bennünk, hogy utáljuk egymást..."
Hála a magasságosnak és nekem " kicsit magamat is had fényezzem már egy kicsit naaaa....:D " megoldódott a 3 hengerezésünk....Na nem is mentem vele sokat igy, azt azért hozzá tenném.A lényeg, hogy levettem a motorborítást és mindent ami a gyertyákat elrejti a kiváncsi szemek elöl és azt tapasztaltam, hogy a gyertyák állnak a vizes olajos trutyiba.......ÁÁÁÁÁÁÁ ez volt az első reakcióm majd álljuk neki kitakarítani hátha az segít valamit.....és láss csodát kitakarítás szárítás és a gyertyapipákra egy kis WD-40 elhelyezése után életre kelt a gépben lévő mind a 4 henger és nem ugy hogy a másik 3 keltette fel a megyediket hanem ugy ahogy annak mennie kell......
Most pár nap elteltével is minden a legnagyobb rendben van (gyorsan le is kopogom (kopp kopp kopp)) :D:)
Azt még azért hozzátenném, hogy ezentúl nem adom ki alválalkozásba a motortér mosást mert ez is attól volt....
A képeken a sorrend is látszik....egyes henger kettes stb stb.....
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023687t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023688t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023689t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023690t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023691t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023692t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023693t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023694t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023695t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023696t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023697t.jpg)
Mivel szerencsére nem sok minden történik a kocsival azon kívül, hogy naponta használom, és teszi a dolgát, ezért most ismét egy unalmas postot írok arról, hogy felkészítettük apukámmal a nyárra. Címszavakban:
- Gumi-felni csere
- Téli acélfelni csiszolása és festése
- Porszívózás
- Motor mosás
- Gumiszőnyeg lecserélése szövetre
- Folyadékok-olajak ellenőrzése
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023758t.jpg)
A váltóm javítása miatt egy hónapig kényszerpihenőre kárhoztattam, de szerencsére nem volt olyan az idő, hogy a szenvedést növelte volna. Március végére lett készen az én kis drágám, nagyjából akkor amikor a jó idő megérkezett. Tető le, élvezzük a még-még gyér napsütést. Aztán jöttek az egyre melegebb napok, lekerült a baseball sapka, lejjebb tekerődött a fűtés és előkerült a napszemüveg. Az irigy tekintetek egyre sokasodtak, én pedig éreztem a nap sugarait az arcomon. Eljött a nyitott tetejű autók ideje, végre élvezhetjük a jó időt, a napsütést és a szelet ami az ember haját borzolja. Emellett már csak adalék, hogy lépten nyomon megbámulják az embert és a V6 hangjára úgy fordulnak a fejek, mint a napraforgók a nap felé. Hiába, ezt az érzést leírni nem lehet, csak átélni. Egy jól látható előnye máris van a melegnek: a lányok fokozott tempóban dobják le magukról a téli nagykabátot és mint a hernyóból lett csodaszép pillangó vonzzák a tekintetet. Már-már annyira, hogy ha az ember belefeledkezik a látványba, könnyen koccanást idézhet elő :) Szóval tető le, napszemcsi fel, eljött a mi időnk drága kabriós társak :)
Hát a múlt héten bekövetkezett amitől mindig is tartottam! Elkezdett rendetlenkedni a vas,mikor engedem fel a kuplungot ráz mint állat :-((( Próbálok érdeklődni mi lehet a gond,de az utolsó diagnózis több mint valószínű kettőstömegű adta meg magát a jobbik eset ha csak kuplung cserére szorul!
Az előző évi találkozóról lemaradtam az Alfetta-val, mostanra sikerült nagyjából összekalapálni.
Nagy öröm volt látni, nem hiába volt az a sok munka, idegeskedés, pénz, többeteknek tetszett az eredmény...Köszönjük!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000023/0000023682t.jpg)
Ma igyekeztem elterelni a figyelmem a doblemez-problémáról, ez legkönnyebben úgy ment, hogy bele sem ültem a kocsiba :-p
Az (épület)lakatost sem látogattam meg, inkább cuccokat és gondolatokat rendezgettem: elhatároztam, hogy mielőbb megnyúzom az eredetileg B1 "Rekszi"-t és elmegyek vele anyagbeszerző körútra. Persze egyből beugrott, hogy még a mostani ülésemről hiányzó csavarok dobozát sem tudom, hol van :-(
Némi OFF pakolászás után viszont megtaláltam, ez már nem lehet mentális akadály! :-p
Este azért mentünk egy kört a gyerekekkel, utána meg együtt tettük le a Kisszarost a garázsba, így nem nagyon tudtam lendíteni a dolgokon - de hát a vasárnap este nem is erre való...
628 nap kellett, hogy a 50000 km-t együtt elguruljunk, ami napi 80 km-nek felel meg. 1,67 milliót költöttem a javításra, ami 33 Ft/km. 25x voltam szervizben, vagyis minden 2000 km után. A legtöbb pénzbe a felnik és gumik kerültek - 383 ezresbe. De a nyakán liheg a futómű is, meg az 5 olajcsere se volt ingyen. A kuplungcsere szerintem felesleges volt, viszont volt sok drága ékszíj. Ezen kívül csak apróságok, de cserben csak 1x hagyott - a szakadt ékszíjjal nem mertem tovább menni.
Egészségedre barátom, remélem még egyszer ennyit lehúzunk együtt!
4
571