Blog
Ismét Csörinél jártam, kicserélte az első fékbetéteket és féktárcsákat.
A nívópálca feje letörött, de Maklar155 jóvoltából megoldva. Igaz kicsit hozzá kellet szabni az alfihoz, de most tökéletes.
168 500 km
Az M0-n sikerült valamivel találkoznom, ami a jobb első gumim oldalát egy 6-8 cm-es részen felhasította. :(
Nem lehetett javítani...
Pótkerék fel, és a legközelbbi, helyen gumivásárlás.
A 2 db gumi helyett sikerült rábeszélniük a 4-re. :)
Mindegy, úgyis cserélni akartam, csak nem ezt a fajtát néztem ki...
Majd meglátjuk.
Az új Pirelli P7-ek az András bácsitól átvett GTA felnikre kerültek fel. Átmenetileg ezt fogom használni.
Asszem'
Pirelli P7 - 91W: 128.800
Ma késő délután kicsit nekimentem a tankbetöltőnek. Délután esett egy kis eső, így valamelyest sárosabb volt a "tetthely", de legalább nem porzott! :-)
Általános takarítást követően elkezdtem megfejteni a kettős műanyaggyűrű titkát, majd pb_ mesterrel való telefonos konzultáció megerősített abban, hogy először a betöltőcsövet kell lekötni és utána könnyebben oldható a tanksapka-téma. El is kezdtem megfejteni a cső rögzítését, végül rájöttem a bilincs nyitjára és az egyiket ki is oldottam!
A másikat csütörtökre hagytam, már az első bilincsnél is nem kevés benzingőz szabadult fel, úgy ítéltem meg, hogy csak akkor folytatom, ha kellő idő rendelkezésre áll...
Közben óhatatlanul folyamatosan bámulva a kerékdobot egészen képbe kerültem, most már legalább fel tudom idézni a kinézetét! Legközelebb szerintem nem lesz akadálya a teljes szétkötésnek és talán a betöltő-perem szétszedése is menni fog - ez a minimumfeltétel ahhoz, hogy akármilyen lakatoshoz elinduljak a verdával!
Holnap folyt. köv...! -)
Ügysekedtem és sajnos az egyik légbeömlő bánta...eltörött. De a Csaba a LEGJOBB és segít! Gyerünk, fogjunk neki! Kicsit körülményesebb volt a csere, mint ahogy előre gondolta, de nincs lehetetlen. Köszi bátyó! :o))