Blog
Elso ulesektol visszafele kompletten aram mentesitve :) Hatrameno kabelek kibontva, teto lebontasra elokeszitve, de momentan nincs hova rakni, ugyhogy azzal meg varok... Amugy eddig minden kibontott kabel tokeletesen ep - alig varom hogy lecserelhessem Piroska toldott-foldott kabeleit...
2009-04-15. Ma elvitték az Alfát.
Nálam volt 60 hónapot, ebből (összesen) 12 hónapig állt a kocsi szervízek miatt. Ezek nagy része megelőzhető lett volna gondoskodással, odafigyeléssel...
Sok pénz, idő és energia emésztődött fel az autó üzemben tartása során. Sokadik gazdája voltam a kis dögnek, sajnos a szopatós része jutott nekem a tulajdonlásból: felújítások, állagmegörző szervízek vitték a kasszát.
Az egész Alfázás megérte, mert sok szép élmény fűződött az autóhoz. Megtanultam becsülni a közlekedésben résztvevőket, megtanultam a pénzem értékét, megtanultam autót szerelni (vagyis beleszólni a szerelésbe).
És most az Alfa már nem vár otthon, mától máshol alszik. Mától már csak alszik, nem röfög, nem hörög, nem kopog és nem ciripel. Csak szunnyad mély álmában.
Ég veled Alfa!
kb egy hét alfa nélküliség bkv-zás után ismét elfordithattam a kulcsot:) fel lettek szabályozva a hátsó tárcsák és a betétek kicserélve...hátsó lengéscsillapítók is cserélve lettek... uj pollen és légszürő
most egyenlöre éppen elég volt... hála istennek a szelepfedél tömítés csere megoldotta az olajszivárgást is ugyhogy lekopogom de rendbe van az autó..
Ma vegre sikerult a Zoldsegbol kioperalni az indexkapcsolot, es atepiteni Piroskaba. Vegre mukodik rendesen az index - kiveve hogy a hatso kontakthibas, ugyhogy vagy indexel vagy nem (most jo, most nem, most jo, ...) Ezert is kell majd kicserelni a kabelkoteget - de erre nem lesz ido AlfaCityre sajnos...
A szombati napsutest kihasznalva, elvittem kruzolni Piroskat. Odafele elveztem a meleget es nyitott ablakokkal/tetovel gurultam kenyelmes tempoban. Ott vegre megszabaditottam Piroskat a benne felhalmozott potalktreszektol (egy kollegatol kolcsonkaptam tarhelyet). Igyaztan visszafele szabadonengedhettem a lovakat - kiprobaltam hogy vegig tudok-e menni a palyan anelkul hogy barki is megelozne :))) Sikerult...
Megvan a "nagyvad"!!!!!!
2009.04.02. óta van alattam!!
Sokat még nem tudok írni, de az biztos, h tetszik nagyon!!!
Kis kopogásokat hallok futómű körül, de nem vészes, de megnézetem!!:)
Mai nap, kihasználva a szabad délutánt és jóidőt előkaptam a kendőmet és a flakont, bepattantam a vasba és nekiláttam a teljes bőrbelső ápolásának. Ráfért sajnos, mert lustaságomnak köszönhetően tavaly nyáron csináltam meg utoljára az ápolást! De a lényeg, hogy ismét csodás fényében csillog a rosso belső! :))
2009-ben elérkezettnek láttam az időt arra, hogy a Csörgő szervíz átfogó szolgáltatását kihasználva, egy teljes átvizsgálással egybekötött nagyszervízt vigyek véghez. Felkészültem a legroszabbra is, hiszen ki tudja mi rejtőzik a csodás Pininfarina ruházat alatt. Voltak ezmellett konkrét teendők is: Tetőkárpit csere (GTV betegség, hogy a ragasztó elengedi a kárpitot a műanyag héjről és ez bizony felettéb bosszantó tud lenni) vezetőülés rendbehozatala (hegesztés), 6 gyerta cseréje, összes folyadék cseréje és egy-két apró bosszúság orvoslása. A meglepetés akkor ért, amikor kiderült, hogy a kicsike, lassan felnőtt kora ellenére (jövőre már akár személyit is kaphatna:))) kitűnő egészségnek örvend. Motor OK, futómű OK, fékek OK. Igazi kis meglepetés volt, hiszen álmomban sem mertem volna gondolni, hogy ennyire egyben van ez a vas!!!! Hurrá, hurrá, hurrá!!! Köszönet az évek óta kitartó gondoskásnak és a Csörgő Autószervíznek!!!! ...és íme 2 friss kép egy 13 éves autóról... :)))
Megpróbálták elvinni az autómat.
Sajna széttörték a jobb zárat, a csomagtartó zárját, valamint a riasztó zárját is. Ebből a riasztó zárja van kész, valamint feltetettem a riasztós tippje miatt egy szalonban számítógépre, hogy megnézzük az immobilizert. Szerencsére, úgy néz ki emiatt nem tudták elvinni. Így csak 75,000E +munkadíj lesz a költségem, de nem most, mert sajnos további gondok adódtak vele.