Blog
Ma megint elhárítottunk egy problémát köszönet -FERKÉNEK. A klímám indításkor automatikusan bekapcsolt és engem ez idegesített,így hát a kovetkező a megoldás:-))
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Visszaállítani ugyanígy kell.
A mai napon vérátömlesztés volt.
A kezdetetktől Selenia 20 K Alfa Romeo olajat kapott, de nem voltam elájulva, így most több ember javaslatára kipróbáltam a Valvoline 10W40 Max Lifeot...
Természetesen új olajszűrőt, levegőszűrőt és pollenszűrőt is kapott a verda
35% kedvezményért köszönet a TSpark autósboltnak!
U.i: (2010.03.12.) 10.000 km után bártan ajánlom azon cartársaimnak, akiknek csipegette a motorjuk a seleniat vagy egyéb más olajat! Nyugodtan merjenek váltani, kb felére esett vissza az olajfogyasztás!
Hogy megint feldühítsen egy út során elment az ereje a dögnek! Mint kiderült a harmadik hengerben az egyik kipuff szelep elégett ....igy egy kissebb vagyonért hengerfej felújítás következett be! Ujra lett síkolva összes szimering, tomítés, csavarok cserélve! 105000km
Időközben le lett fényezve az első meg hátsó lökhárító kapott egy polírt is a kicsike meg a "szemei" gta-sítást kaptak!
El jöt a csere idaje igy le lett cserélve a "Vére" Valvoline VR1 10W60 Racing ! Kapott új olaj és levegő szüröt és egy kis motor tér pucert rá készülve a szombatra! Tervbe van holnapra egy ki polirozás remélem kegyes lesz az időjárás és szép csilivilin tudunk gurúlni Komáromba!
Úgylátszik vonzom az olyan hibákat amik még senkivel nem estek meg.
Reggel lovaskocsi nyikorgást hallottam a bal első felől. Irány a szervíz.
Mint kiderült a hátsó rőgzítési pontja a lengőkarnak olyan szinten adta meg magát, hogy leszakította a szilent hátsó rögzítését. Csak azért nem hullott ki a kerék, mert a bölcső megtámasztotta a trapézt.
Gondolhatjátok, hogy örültem neki.
Szóval megint irány ErHard, Fehérvár, aztán vissza szervíz.
Hál Istennek, mára készen is lett, így irány Alfacity:)
Remélem más már nem történik le is kopogom:) eret vágok, ha nem tudok menni Komáromba.
Ma Bp. megadta magát a féltengelyem. Nem egyszerűen! A jobb oldali féltengely belső csuklója esett darabokra! A szerelőm ilyet még nem látott, pedig 30 éve szerel alfákat. ErHard szervált 1 komplett féltengelyt, hál Istennek nem is volt vészes, bár másra is elkölthettem volna azt a 20e.-t.
ma átesett a 150K-s kötelezőn a vas
-szíjfeszítő
- vez.műszíj
- váltóolaj
- pollenszűrő
- selenia racing 10W60
- vízpumpa
- feszítő csapágy
- valami ballansz tengely szíj
- és annak a feszítőcsapágya
- benzinszűrő
Egy kis kozmetika a vasnak, ülések ki, ajtókárpit, tetőkárpit, padló szónyeg, műszerfal, külső polír, motor mosás!
A nem régen cserélt bal oldali után most elfosta magát a jobb oldali is, cserélve lett.
Már régebben kiszúrtam, hogy az első üléseken a fejtámlák valamiért fordítva voltak felrakva, most vissza lettek cserélve, így rendeltetésszerűen működnek - nem hátrafelé lehet állítani a dőlésüket... :))