Blog
Hála a magasságosnak és nekem " kicsit magamat is had fényezzem már egy kicsit naaaa....:D " megoldódott a 3 hengerezésünk....Na nem is mentem vele sokat igy, azt azért hozzá tenném.A lényeg, hogy levettem a motorborítást és mindent ami a gyertyákat elrejti a kiváncsi szemek elöl és azt tapasztaltam, hogy a gyertyák állnak a vizes olajos trutyiba.......ÁÁÁÁÁÁÁ ez volt az első reakcióm majd álljuk neki kitakarítani hátha az segít valamit.....és láss csodát kitakarítás szárítás és a gyertyapipákra egy kis WD-40 elhelyezése után életre kelt a gépben lévő mind a 4 henger és nem ugy hogy a másik 3 keltette fel a megyediket hanem ugy ahogy annak mennie kell......
Most pár nap elteltével is minden a legnagyobb rendben van (gyorsan le is kopogom (kopp kopp kopp)) :D:)
Azt még azért hozzátenném, hogy ezentúl nem adom ki alválalkozásba a motortér mosást mert ez is attól volt....
A képeken a sorrend is látszik....egyes henger kettes stb stb.....
Mivel szerencsére nem sok minden történik a kocsival azon kívül, hogy naponta használom, és teszi a dolgát, ezért most ismét egy unalmas postot írok arról, hogy felkészítettük apukámmal a nyárra. Címszavakban:
- Gumi-felni csere
- Téli acélfelni csiszolása és festése
- Porszívózás
- Motor mosás
- Gumiszőnyeg lecserélése szövetre
- Folyadékok-olajak ellenőrzése
A váltóm javítása miatt egy hónapig kényszerpihenőre kárhoztattam, de szerencsére nem volt olyan az idő, hogy a szenvedést növelte volna. Március végére lett készen az én kis drágám, nagyjából akkor amikor a jó idő megérkezett. Tető le, élvezzük a még-még gyér napsütést. Aztán jöttek az egyre melegebb napok, lekerült a baseball sapka, lejjebb tekerődött a fűtés és előkerült a napszemüveg. Az irigy tekintetek egyre sokasodtak, én pedig éreztem a nap sugarait az arcomon. Eljött a nyitott tetejű autók ideje, végre élvezhetjük a jó időt, a napsütést és a szelet ami az ember haját borzolja. Emellett már csak adalék, hogy lépten nyomon megbámulják az embert és a V6 hangjára úgy fordulnak a fejek, mint a napraforgók a nap felé. Hiába, ezt az érzést leírni nem lehet, csak átélni. Egy jól látható előnye máris van a melegnek: a lányok fokozott tempóban dobják le magukról a téli nagykabátot és mint a hernyóból lett csodaszép pillangó vonzzák a tekintetet. Már-már annyira, hogy ha az ember belefeledkezik a látványba, könnyen koccanást idézhet elő :) Szóval tető le, napszemcsi fel, eljött a mi időnk drága kabriós társak :)
Hát a múlt héten bekövetkezett amitől mindig is tartottam! Elkezdett rendetlenkedni a vas,mikor engedem fel a kuplungot ráz mint állat :-((( Próbálok érdeklődni mi lehet a gond,de az utolsó diagnózis több mint valószínű kettőstömegű adta meg magát a jobbik eset ha csak kuplung cserére szorul!
Az előző évi találkozóról lemaradtam az Alfetta-val, mostanra sikerült nagyjából összekalapálni.
Nagy öröm volt látni, nem hiába volt az a sok munka, idegeskedés, pénz, többeteknek tetszett az eredmény...Köszönjük!
Ma igyekeztem elterelni a figyelmem a doblemez-problémáról, ez legkönnyebben úgy ment, hogy bele sem ültem a kocsiba :-p
Az (épület)lakatost sem látogattam meg, inkább cuccokat és gondolatokat rendezgettem: elhatároztam, hogy mielőbb megnyúzom az eredetileg B1 "Rekszi"-t és elmegyek vele anyagbeszerző körútra. Persze egyből beugrott, hogy még a mostani ülésemről hiányzó csavarok dobozát sem tudom, hol van :-(
Némi OFF pakolászás után viszont megtaláltam, ez már nem lehet mentális akadály! :-p
Este azért mentünk egy kört a gyerekekkel, utána meg együtt tettük le a Kisszarost a garázsba, így nem nagyon tudtam lendíteni a dolgokon - de hát a vasárnap este nem is erre való...
628 nap kellett, hogy a 50000 km-t együtt elguruljunk, ami napi 80 km-nek felel meg. 1,67 milliót költöttem a javításra, ami 33 Ft/km. 25x voltam szervizben, vagyis minden 2000 km után. A legtöbb pénzbe a felnik és gumik kerültek - 383 ezresbe. De a nyakán liheg a futómű is, meg az 5 olajcsere se volt ingyen. A kuplungcsere szerintem felesleges volt, viszont volt sok drága ékszíj. Ezen kívül csak apróságok, de cserben csak 1x hagyott - a szakadt ékszíjjal nem mertem tovább menni.
Egészségedre barátom, remélem még egyszer ennyit lehúzunk együtt!
Bécsben a Shopping City Sud elején felfedeztem a Maserati és Ferrari szalont, elvittem az Alfát, nézze meg, milyen családba is születhetett volna, ha pár kilométerrel hamarabb rakja le a gólya.
A Ferrarik közül főleg pár régebbi típus tetszett, az újaknál inkább a Maseratik körül forgolódtam. 120 ezresért már egész jó állapotú 3 évest lehet kapni :)
Felkerültek a nyárigumik alufelnivel, lemosattam, alvázmosás minden, utána átmostam kézzel, Ma pedig felpolíroztam, most csilli villi a kicsike:)