Blog
VÉGREEEEEEE....!!!
Meghoztam ma délután az új szivet:
---( 1,7 16v dupla 40es DellOrto-val )---
és az átalakításhoz szükséges dolgokat:
- ac, első kereszttartó, fabrikált ventillátor, hozzá való leömlő.
Egyszóval beindult a projekt. A motort mikor kipróbáltuk, jónak tűnt, szóval nem nyulkálunk bele egyenlőre, le lett mosva és kész. Majd ha bemondja az unalmast kap egy komplett felújítást, de remélem mostanában erre nem kerül sor.
Start!
- Citrom féknyereg spray
- Piros motorblokk spray 150°C
- Fekete hőálló spray 650°C
- Fekete leömlő spray 800°C
- Cink spray
Értő kezek kipucolták a turbóm geometria részét......remélem ezzel elfelejthetem a turbónyomás gondokat! Km óra állás:112800.
Több mint 101000 közös km megtétele után Renzo 13 tulajdonába került szeretett 155-ösöm.Remélem szerető gazdája lesz és sok kilómétert tesznek meg együtt!
Vásárlás utáni első utam Várpalotára a Csörgö autószervízbe vezetett.Csütörtökre megbeszéltünk egy szervíz olajcserés-szűröcserés randevút.A stabilizátor rudat is cserélni kell ,ezt is megejti Attila.
2009.02.12.: megtörtént a szervíz,szűrők,olaj,stabilizátorrud,szelepfedéltömítés,bal első törött ködlámpa csere!A gép szuper ,olyan mint egy új!
A szervíz: 5 csillagos szuper,köszönet érte!!!!!
Egy új szervószivattyú és egy kormánymű csere után ismét fittek vagyunk (érdekes, hogy a barázdák a Hungárián már nem akarják kitépni a kormányt a kezemből... fantasztikusan jó érzés ahogy kapaszkodik az útba). Még egy komplett fékcserét adok a kicsikének a szülinapom alkalmából (mivel rajtam nincs mit cserélni) aztán már igazán semmi kifogásolnivaló nem marad...
Idén február elején megvolt az első komolyabb szervizem.
Ki lett cserélve:
Vezérműszíly: 9145
Balansz szíly: 5952
Golyos csapágy: 2400
Vezérlés vez. csap.: 20670
Vezérlés fesz csap.: 7050
Ékszíly fesz: 23356
Vízpumpa: 9328
Balansz feszítő: 12300
2 db szimering: 2184
Egyebek: 7500
Munkadíly: 8500
és még be lett állítva a fényszóró és az összes ajtó, hogy könnyen csukódjon...
Öcsém rendelt nekem meglepetést. Nagyon várom a postást. Csöri készülj, ez rád vár :)
Még egy hátsó szárny kéne szintén innen.
Nehezen bírtam már a hangját,így kapott egy Supersprint hátsó dobot. Most halkabb,szóval eltűnt a "dízelmozdonyhang". A kazánfedél és a tető matt fekete fóliába öltözött.