Blog
A fél éve beépített olajleválasztót hálistennek leellenőriztem, merthogy majdnem csordultig volt (szűrőbetét alattig), azaz fél év - 5-6000 km - fél liter mocsok,
LMM rendben - alapjárati rendben - fogyasztás átlag 8 liter. Szóval működik.
Zsotto kolléga megvette a vasat!
Sok sikert hozzá neki!
115000 km-nél olajcsere (selenia wr), minden szűrő csere, első lengőkarok (alsó-felső-bal-jobb) csere, stabilizátor-rúd szilentezés, stabpálca csere, jobb első ABS jeladó csere, futóműállítás.
Jó előre elkezdtem megvásárolni az első és hátsó futóműhöz az alkatrészeket, hogy egyszerre ki tudjak mindent cserélni és ne kelljen állandóan megbontani a "rendszert” ha valami felmondja a szolgálatot! Meg ahogy elnéztem az előző tulaj nem sok mindent cserélt rajta (semmit), úgyhogy nem árt renberakni az egészet! Plussz még egy-két dolog beszerzésre került, ami nem a futóműhöz tartozik, de szintén megérett a cserére! És végre eljött a pillanat, amikor meg van minden! :-)
Jah, az első fékeknél lesz egy kis tuning! ;-)))
- 16V első féknyergek és csonkállványok (19.000,-)
- 16V hátsó féknyergek (10.000,-)
- Zimmermann 284mm-es első féktárcsa 2db (30.500,-)
- QH hátsó féktárcsa 2db (6852,-)
- első fékbetét garnitúra TEXTAR (18.000,-)
- hátsó fékbetét garnitúra TEXTAR (7.900,-)
- első gumifékcső 2db (3.360,-)
- hátsó gumifékcső 4db (4.780,-)
- lengőkar 2db (24.000,-)
- "kutyacsont" 2db (7.000,-)
- gyári fém fékcső 2db (6.467,-)
- 16V kormányösszekötő gömbfej 2 db (7.000,-)
- 16V axiál csukló 2db (5.000,-)
- 16V első kerékcsapágy 2db (15.600,-)
- hátsó kerékcsapágy aggyal 2db (15.100,-)
- 16V féktárcsa védő lemez 2db (5.600,-)
- féltengelyek (bontott) (20.000,-)
- bölcső + kormányszervó + stab.rúd (bontott) (10.000,-) csiszolva és festve
- hátsó híd + hátsó lengőkarok + stab.rúd (bontott) (10.000,-) csiszolva és festve
- hátsó lengőkar csapágy SKF 4db (6.000,-)
- csonkállvány rögzítő csavarok 5db (3.400,-)
- első Bilstein sportgátlók 1 pár (49.900,-)
- hátsó Bilstein sportgátlók 1 pár (25.500,-)
- első lengéscsillapítókhoz porvédő 2db (1.800,-)
- hátsó lengéscsillapító ütköző gumibak 2db (1.266,-)
- első rugókhoz gumibak 2db (1.800,-)
- hátsó rugókhoz gumibak 2db (6.000,-)
- kézifék bowden 2db (5.200,-)
- szervószivattyú hosszbordás szíj GATES (3.217,-)
- klíma hosszbordás szíj GATES (4.758,-)
- klíma szíj feszítő görgő SKF (6.703,-)
- üzemanyagszűrő (4.784,-)
- üzemanyagszint jelző (8.550,-)
Eddig nem mertem összeszámolni, hogy mennyinél járok, de most kénytelen voltam! Majdnem lefordúltam a székről, ez rengeteg lóvé! :-O Mondjuk az is igaz, hogy egyszerre nem tudtam volna megvenni mindent! Még jó, hogy elkezdtem apránként összegyűjteni a cuccot! Ennyi pénzért nagyon f@szának kell majd lennie a megújuló futóműnek! :-)
Végül köszönet Thomika, Erhard, Longman, Marklar és Edyboy kollegáknak és végül, de nem utolsó sorban Schulek Bélának az alkatrészek beszerzésében nyújtott segítségükért! :-)) KÖSZI SRÁCOK!!!
('97 Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V AR67204)
Kellett vennem 1 liter olajat utántöltésre:(
Az olajcserénél fullra lett töltve és 7000 alatt megkajolta a 8dl-t.
Hát ez van.
Mondjuk megszoktam hajtani szegényt a pályán!
Mint pl. ma reggel az M5 bevezetőn. Még birta volna csak roha.. nagy köd volt.
Délelött elvittem a kis gyönyörűséget a Közl. Felü.-hez Vácra. Megszemlézték megfelel-e a kritériumoknak, hogy felkerülhessen a matricarendszám.
Tíz perc mulva és 2400Ft-al szegényebben, már boldogan szoríthattam az engedélyt a kezemben.
Irány az Okmányiroda Dunakeszin!
Ma voltam az Okmányirodában. Bejegyezték a matricarendszám engedélyezését!
Még kb. 2 hét és elkészül a matrica.
Annyira mondjuk nem várom mert, így sokkal jobban néz ki, hogy nincs rajta semmi.