Blog
Mivel picit erötlen volt mára a gép, ezért rászántam magam 1 uj légmennyiség méröre, hát végülis találtam a neten 1et elég joo árban, nagy szerencsétlenségemre....magnati marelli.. na ilyet senkinek nem ajánlok...bexerelés utánn az auto alapjáraton fulladozott :S.. hát másnap vixa is küldtem, több mint 1 honap utánn jön a telefon h elfogadták a reklamáciot, mivel kimérték és gyárilag hibás volt... na de mivel elhatároztam h, mindenféleképpen kicserélem és a pénzemet is viszakaptam :-) csakis a gyári BOSCH jöhetett szoba... igaz h pénz ráfizetéssel, de viszont ezzel már tökéletesen müködik...és az auto érezhetöen jobban huz.... és ez mindent kárpotol :-) itt van pár kép: csakis az utobbit vegyétek :D
Hidegen egyre nehezebben indult, illetve nem melegedett eléggé a hűtővíz. LMM cserével megoldódni látszik a hidegindítási probléma. Az alacsony hőmérséklet oka a termosztát hibája, miszerint túl korán nyitott. Ez is megoldódott egy cserével. Hibakeresés közben ránéztünk a gyertyákra is, bizony megszolgálták az idejüket. NGK platina szett került bele. Egyúttal az olajcsere is megtörtént.
- Polírozás ( http://hajtokar.extra.hu )
- Kiegyensúlyozás ( http://hajtokar.extra.hu )
- Új perselyek
Tudtam én, hogy ez lesz...
Úgy döntött a kuplung főhenger, hogy ezen a szép fagyos napon feladja a harcot, és már soha többé nem dolgozik.
Hát előkerült a moci a garázsból, kedden már azzal mentem dolgozni.
Egyre többször nem emel ki a kuplung. Kinyomja az olajat valószínűleg a főhenger mellett. Persze időm nincs rendesen nekiállni, így egyenlőre a fékfolyadékot öntögetem utána szorgalmasan...
Ellátogattunk ismét (0131) a Paradox műhelybe Szadára. Ez már-már ilyen tavaszt váró eseménnyé fogja kinőni magát, mert minden évben kora tavasszal egy-egy újabb hangminőség változást kerekítünk a vasba.
A mai nap - kicsit nagyon is kora tavaszi volt:) sőt.. inkább késő télinek mondható még, de elérkezettnek láttam az időt, hogy újabb technikát építtessünk az autóba a srácokkal.
A csomagtartóban kialakításra került egy, az új kondit (Audison Connection 1F kapacitású kondenzátor, kijelzővel (BCA DGT) + táp- és testelosztóval (BCA 32) szerelve) és az erősítőt fogadó fa lap, a csomagtartóban az ott lévő kárpit színével azonos borítással, ill. az utastérben látszó részt (hátsó könyöklő lehajtásakor) fekete bőrrel borították be, a MOMO belsőre való tekintettel.
Az első ajtókba a gyárik helyére egy mac Audio Mobil Exclusive 2.16 szett került beépítésre. A mélyközép szebben szól, a magassal pedig már-már vágni lehet. Szóval sokkal jobb lett és egyes zenékben olyan részeket is hallani mostmár, amiket a szerző megírt, de az előző zenekar nem játszott el.
Audison Connection Best szériájú hangszóró és RCA kábelek kerültek a fejegység és az erősítő, ill. a hangszórók közé. A hangváltókat pedig az ajtókban rejtették el.
A nagyobb dolgokat sikerült akciósan vennem ismét:) Az első szett 34.990-ről, míg a kondi csomag 41.990 jó magyar forintról lett leárazva és egy teszt CD-t is kaptam ajándékba.
Olyannyira nincs még tavasz, hogy mire befejeztem a blogot, elkezdett szakadni a hó. Erről ennyit. :S
[Költségeim: macAudio Mobil Exclusive 2.16 első szett 29.990Ft, Audison Connection kondi szett 19.990Ft :), munkadíj (5óra) 20.000Ft, Audioson Connection Best BT2 500 RCA kábel 5.690Ft, Audison Connection Best UF 214 10méter hangszóró kábel 8.900Ft, kárpitozás-bőrözés 5.000Ft, stb.]
Ismét siker koronázta a mai nap megrendezett Klubok harca 3. fordulót. Kicsit szokatlan helyszínen a Hungarokart beltéri pályáján mérhettük össze tudásunkat a többi csapattal. Pattogós, csúszós, gyors pálya...
Csapahelyezések:
Alfa Amore Team One (Ystuc, Áki, Én): nincs adat :)
Alfa Amore Team Two (Rolibaba, Gerissimo, Rumi): 1. hely
Egyéni helyezések:
Anikó 1. hely
Rolibaba 3. hely
Áki 4. hely
Képek: Klubok Harca 3. forduló
Szélvédő 26000Ft
Fiat Tipo sz.keret 3500Ft
Szélv.rag.szett 3000Ft
Szélvédő csere 3000Ft
Fék tárcsák,fék betétek,egyéb javítás 90000Ft
Gumik 90% 4db 40000Ft
Kézifék kötél 2db 12000Ft
Ablak spricni,napellenző alkatrész 2000Ft
H1 6000K 55W xenon szett 15900Ft
Ködlámpa 2db 14000Ft
Lökhárító 25000Ft
Bal lámpa 12000Ft
Visszapillantó tükör 18000Ft
Km óra jeladó 6000Ft
Bajuszléc 3000Ft
Xenon beszerelés 6000Ft
Lökhárító,dobbetét,homlokfal szerelés 10000Ft
Kézifék kötél csere 15000Ft
Átnézés 10000Ft
Lámpa csere 10000Ft