Blog
A szerelőbácsi beállitotta a papucsaimat!Nem vok csámpás!!!!
A minap tankoltam.
1054km-t tettem meg 55liter gázolajjal. Ha hinni lehet a kút számlálójának (- ami általában felfele csal -), akkor 5,2 literes fogyasztást produkáltam. Ebből olyan 300km város, 350km autópálya 130-140-nel, 350km autópálya 100-110-zel.
Nagyon elégedett vagyok.
Kieg.: Azóta tankoltam még1x. Most 5,5 l/100km jött ki...
A baloldali ablaktorlo lapat csikosan torolt, ezert lecsereltem. Az uj szerzemeny Valeo lett, es eddig elegedett vagyok vele, mert csendesen es szepen torol. Ki lett tisztitva az ablakmoso spriccelo feje is, es most mar nagyon szepen beteriti ablakmosoval a szelvedot (3 vagy 4 sugarban jon ki a viz a fejbol).
Nos 1 hete élvezem az autó társaságát, ezalatt az idő alatt csinálgattam rajta egy-két dolgot.
Először is lekapartam róla jónéhány matricát, mert nem igazán tetszettek. Főként az első szélvédőn lévő bazi nagy CS matricát, mert alig láttam ki tőle.
Nekiálltam izzókat cserélgetni. Kapott 2 db helyzetjelzőt előre. A fordulatszámmérőben nem égett egy ríizsszem izzó, hamar szétkaptam és kicseréltem. Aznap sötétedéskor kimentem letesztelni, hogy hogyan is világít, erre a másik 2 db izzó adta meg magát a fordszámmérőben. Megint szétkaptam, kicseréltem, most minden ég. Nekiálltam, hogy leszedjem a hátsó szárnyat, mert a pótféklámpában semmi nem világít. Sajna fel kellett adnom, elég macerás a szétszedése, a szárnyat nem lehet leszedni, mert 2 oldalról tarták a kábelkötegek és csak kb 15 centire engedi magát felemelni. 2 inbusz csavar fogja alulról a féklámpát, az egyik csavar könnyen kijött, amásik viszont annyira bele van erőltetve, hogy a sok erőlködésem eredményeképpen elfordul a csavarfejben a kulcs. Így hát azt hagyom egy időre, majd kitalálok valamit.
A levegőcső sajnos meg van repedve, újra kellett szigszalagoznom, míg nem jön meg az új.
Volt egy kavicsfelverőséd az első szélvédőn, ezt javították egy Tesco parkolóban. :-)
Ma megkapta az autó a 2. külső-belső mosását.
Ja és a fogyasztás, az mesés! :-)




Ma levizsgázott a verda azt mondták nagyon jó a motorja egyedül a kuplung munkahengert kell kicserélnem mert kezd szarakodni:)))))
Két hátsó lengéscsillapító
Hétvégén én is résztvettem a Mi.To promociós vezetésen.
Összeségében nagyon tetszik az autó.
Mielőtt beültem volna az autóba voltak negatív előítéleteim,de a használat során teljesen szertefoszlottak.
Nekem még a fogyasztásával sem volt problémám,amit sokan kifogásoltak:)))




Mai napon (1009) elvittem az autót, hogy megcsináltassam az új zöldkártyáját. A művelet 7800 jó magyar forintba (+200) és bő fél órámba került Dunakeszin.
[Költségeim: összesen 8000Ft]


3 hónappal kuplung generál után beesett a pedál....
Na nem minden elözmény nélkül...
Elöször 1-2 alkalommal félig bent maradt a pedál, de utánna tökéletesen müködött.
Pár nap múlva be is következett amit sejteni lehetett....
Tönkrement az alsó munkahenger

0
742
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV