Blog
Kicsit enyhültem az anyagi helyzet szorításából, így ma elvittem Lucreziát szerelőhöz, hátha sikerült hétvégére kigyógyítani a rángatásból. Jó lenne vele menni Pécsre a hétvégén. Pont ott volt még Mendieta Diabloja is, kicsit körbe is vizslattam :)
sajna az autom automata valtoja beadta a kulcsot:(de mar szamitotam ra de azert megis rosszul jött,akkor trailer es irany a szerelö es neki fogott az atalakitasnak manualis valtora,nem volt egy egyszerü müvelet es radasul nem is volt olcso kb 172.000huf ban altmeg szerelesel es munkadijjal egyebe,de ebben mer benne volt egy masik kormanymü csereje is:)tehat ha ugy vesszük nem is volt draga:)kesz lett az auot es hat mas dimenzio!!!idaig semm volt lusta az autom de amit most a manualis valtoval produkal egyszerüen über brutalis!!!!!!
Megvételre került 4 17-es gumi ami tavaly elkopott főleg a Rábaringen )) 2db Bridgestone Potenza és 2db Pirelli P6000, mind a 4 90%-os állapotban van, mostmár csak fel kell tetetni a felnire és let's go!!
ma hivtam a lakatost és hétvégén beállitják az ajtokat és berakják a szélvédö kereteket : )
Futómű ellenőrzés,állitás(elöl 2mm,hátul 4mm).Minden OK,hátul új stabilizátor(hála az eladónak)
A 4 db 17"-os Technomagnessio felnit görgöztettem,mert kissé ütöttek:)
Kapott még 2db Bridgestone Potenza-t(használt)
Azt hiszem most egy darabig ritkább vendég leszek itt.Ennek elég egyszerű,bár meglehetősen fájdalmas oka van....pozdorjává törtem az autóm. Nem kicsit...NAGYON!
Nem tudom mikor lesz belőle autó...illetve lesz-e belőle valaha autó.Így jár az ember aki ökör módjára közlekedik.Azt hiszem ez elég komoly lecke volt...mind a testem,mind a lelkem...és persze a pénztárcámat is alaposan megviseli.
...és felvirradt a nap! Arno Maestro megműtötte az ICS-emet (a "szokásos" akksira ráejtős malőr vmelyik előző tulajnál), és most már szól a Loudlink cuccos. Végre! Szuper-vaddisznó-állat módon nyomul! Tökéletesen visszaadja azt, amit beadagol neki az ember. Persze ami eleve nincs ott hangzásban, azt nem tudja odavarázsolni, szóval xarból nem csinál aranyat - ahogyan ez nem is lehetséges. Jó mp3-mal viszont eszméletlen királyság! (Na persze a DSP sem árt mellé.)
Hű, de hiányzott ez már nekem! Egyelőre egy 512 megás SD kártya adagolja a zenéket, de a kazettázás után így is a bőség zavarával küzdök (85 szám á la 192 kbps). Megint mászkálhatok ki az autóba üldögélni, a szomszédok meg hülyének néznek... :DDD
Alfám eredeti szíve már a vásárlás idején sem volt a csúcson. Tehát számítottam rá, hogy a großgeneralt nem kerülhetem el, a kérdés csak az volt, hogy mikor érkezik el az idő. Az olajfogyasztásom 6 dl / 1000 km körül volt, ami még bőven a gyári határérték alatt van, de azért jelzi, hogy minimum a szelepszár szimmeringek cserések. Vmelyik hidrotőkém is elkezdett ketyeregni, ami megint csak nem ígért túl jó dolgokat, tekintve, hogy nem tudtuk megállapítani, melyik lehet a bűnös. Ha pedig csere, akkor 24 gyanúsított jöhet szóba, akiket legalább soronként illik matatni, de leginkább alles zusammen. És csak a jó Isten tudja, milyen turpisságok derülnek ki még a motor szétszedésekor...
A többiek már régen húzták az agyamat, hogy akkor már miért nem motorcsere egy szolid 3000-esre. A két motorverzió gyakorlatilag csak a furatban és a löketben, illetve a szívó- és az injektorsorban különbözik. Minden egyéb ugyanaz. Mondanom sem kell, a gyógyszer elgurult, és lecsaptam egy még igencsak ereje teljében lévő bálnaszívre, és az átültetés mellett döntöttem. Bármilyen hihetetlenül hangzik is, a költséghatékonyság és az egyszerűség voltak a fő döntési tényezők. Na jó, természetesen a 37 lóval nagyobb ménes is csábított. Költséghatékonyság, mert így jobban kijöttem, mint egy komplett felújítással, és egyszerűség, mert a motor a tartókerettel együtt kiugrott, és némi ellenőrzést követően beugrott a másik.
A műtétet Robiék hajtották végre Zsámbékon. Ha már így összejöttek a dolgok, akkor már a kormánymű is felújításra került, illetve ki lettek cserélve az ilyenkor kötelező és ildomos dolgok. A váltót nem bántottam, maradt a 2.5 V6-os 166 eredeti 5-ös váltója. Így a 6-os váltóhoz képest van egy nyomatékosabb 1., és egy hosszabb 5. fokozatom. Robi szerint 100-ra GTA-hoz mérhetőt lép a vas - amit költői túlzásnak veszek, de azért jól esik. ;)) Az biztos, hogy nagyon nyomul a bálna, mondhatom, hogy újabb dimenzióugrás történt. A vezérlőegységet sem bántottuk, mert nyomozásaink szerint teljesen egyezik a 166 két szívó V6-jának vezérlőprogramja. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy kap majd egy optimalizálást.
Köszönet Robiéknak a profi munkáért! Most úgy vagyok, mint Ferenc Jóska, amikor megkoronázták: "Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve!" ;))