Blog
Egy újabb olajcserén vagyok túl. Ez csak azért érdekes, mert most ötlött fel bennem, hogy az autó tervező mérnökei vajon az autó élettartamának megegyező hosszúságú élettartamúra tervezték a szűrőket? Az olajszűrő még csak-csak, de aki azt a levegőszűrő házat oda tervezte...! A pollenszűrő kibontása már felüdülés volt! Szóval túl vagyok rajta! Most újabb 10.000km agyvérzés nélkül!
231770Km:
Kapott új olajat olajszűrőt, légszűrőt, gyertyákat, fékolajat, első fékbetéteket, (A régin le volt válva a kopóréteg, még jó , hogy nem haltam meg.) ékszíjjat.
Ma elvittük lakatoshoz, elsősorban az új kereszttartó miatt, másodsorban a motorháztető sarka miatt.
Mondtam neki, nincs rajta rohadás, erre ő: "Úgyis találok..." :DDD - fasza...
-Fűtőmotor kitakarítás -> van levegőkeringtetés
-Bravo indexek beszerelése
Nemrég elég nagy változáson ment át az autó. Ki lett cserélve a kardánfelsfüggesztés, 3kardánkereszt. A váltóban egy perszelyt javítottak meg és meghegesztették az ülésem alatt az alvázat, és a bal oldali féltengely gumiharangot is. Egyszerűen csodálatos a hangja a kicsikének és csak úgy suhan:) És a ráadás, már tökéletesen kapcsolható az összkerékhajtás is:)
2008.04.27
-Megjött hozzánk Alfinnyo.
-Gyors átnézés, szervóolaj, motorolaj, hűtővíz pótlás.
-Extra nagy takarítás (Nagyon ráfért :( )
Lebontottam az első lököst (nem volt gyenge mutatvány, lekközelebb már valszeg jobb lesz a szintidőm).
Ronnie-tól kaptam egy V6 rezonátorcsövet, ezt beszereltem a gyári doboz helyére.
A másik dolog a lámpák rendbetétele volt. A jobboldali fényszóró enyhém mozgott, mint kiderült azért, mert a patent ami alul fogja, letört. Kipótoltam egy csavarral. Ezenkívül megdeformáltam az árnyékolókat, így már elférnek a xenonizzók. Eddig volt előttük egy távtartó ideiglenesen. Most már csak be kell állítani és végre tökéletes lesz.




Ahelyett hogy összefelé raknám még mindig csak a kipakolás tart.
De végre itt a jóidő így legalább már tudok vmit csinálni.. Kibontottam még pár műanyagot amik cserélve lesznek, a kormányt, + kivettem a műszerfalat hogy könnyebben átlátható legyen a vezetékelés. (Történt ugyanis hogy bogarat ültettek a fülembe, miszerint át kell kábelezni az egész autót, mert a mot.vezérlő egy csoportkábelen van minden mással, és a 164-esnek is, viszont a csatléakozóik nem egyformák. Ezen cseppet befordultam, de a képek tanusága szerint ez mégsem igaz, úgyhogy egyenlőre megnyugodtam. Kopp-kopp-kopp)
Kikerült a mot.vezérlő is, és elkezdetem bontani a motrfelőlio oldalt is.
Az igazsághoz hozzátartozik hogy félig összefelé is raktam kicsit a dolgokat, mert végre be tudtam illeszetni a helyére a klíma eddig hiányzó előtét ellenállását..




0
555
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV