Blog
2007-10-22; Szentes Shell: 38,42 Liter/530km; 281,9HUF/liter. Átlag:7,25!
Ami változott a korábbiakhoz képest: az 530km-ből 270km egyhuzamban, összesen 5 hidegindítás, stabil 3500 körüli motorfordulat, semmi dzsimbulás, pár előzés. Jót tett a fogyasztásnak a stabil fordulatszám és a hideg száraz idő is (gondolom).
147szélvédőmosómotorocska beszereltetése s a jól működő 145motorocska kivétele visszavonhatatlanul.
Valós probléma: Yszelep.
Tanulság:
ne semmisíts meg, ne vágj el fontos alkatrészeket, míg nem tudod a hiba valós okát. s ezzel ne baszd át az ember fiát.
Nem lettünk barátok,így megválok tőle. Lehet,hogy nem vagyok igazi alfás,de nem tudom pusztán azért szeretni,mert Alfa. Pedig próbáltam! Nem az én világom,már bánom a Q4-et. Az első pillanattól bántam!!! Egy tokodi lányt fog boldogítani. Az utód egy Lancia Delta 1.6 HF turbo Integrale ruhában. Boom-chika-wao-wao!
Egy beszakadt gyertya este 22:30 körül,pont a találkozó előtti napon elég gáz.GEORGE lejárta értem a lábát és másnap reggel 6:30 kor átvehettem tőle Pakson a világot jelentő gyertyát.Az első találkozóm nem jött volna össze 21-én,ha ő nincs.NAGYON KÖSZI GEORGE!!!!!! :)))))
Jajj és vannak végre amore-s matricáim...szintén GEORGE művészi tehetsége által!!!
Rászántam magam, és elmentem életem első Alfás találkozójára. Jól éreztem magam, noha kockásra fagytam. Kicsit gyorsulgattam, de igazándiból méltó ellenfelet nem találtam, ugyanis ennyire lomha 2.0 TS 156-ból szerintem egy van az országban. :DDD Most legalább tudom hogy kellene mennie a kocsimnak. :) Köszönöm a sok beszélgetést a tagoknak akikkel sikerült szót váltanom. Köszönöm a jótanácsokat, és nem utolsósorban köszönet a szervezőknek a jó programért.
Külön csak rolót nem lehet beszerezni így kapott egy bontott gyái rolóskalaptartót.
A xenon-fényű H7-et kis ráfizetéssel a boltos becserélte H1-re, így átkerült a refibe, nem rossz, de a xenon mellett azé sárga :)