Blog
Ma megint tankoltam bele omv sima95-t, és elkezdett újra csörögni. Úgy néz ki, akkorára állítja az előgyújtást, hogy csak a 100-as bírja.
A minap megadta magát a a jobbos tükröm!
A tükörház tengelyének biztosítógyűrűje esett le!Igaz,hogy szét kellett bombázni az egészet,de sikerült megjavítani!Bár ez nagy részben"ezermester"bátyusomnak köszönhető aki segített a műtétben:)!
A budapesti tűzijáték megfigyelésén felül, elmentünk Kiskunlacházára nézelődni. A kategória besorolási szabályok miatt nem lett volna semmi esély még egy győzelemre sem, ezért nem indultam el a versenyen. A szervezők meghívták még a Maserati klubbot is... :))
George barátom kötelező felhívására az alfa megvétele után 2 hónappal elmentünk az alfa magyarországi Mekkájába Esztergomba. Lenyűgözött a sok járgány és jól éreztük magunkat. Felkerült a kígyó és a C oszlopra az ALFA ROMEO felírat.
Hazafelé úton egy utasom lazázott és kiült a hátsó ablakba - fotózni és integetni...
Cinkes korróziógátló alapozó festék (trinát) került a küszöbre, kenéssel. 2 réteg már fenn van, még megy 1, aztán gitt, mattfekete, majd fekete rücsi lesz a sorrend. A gonosz szpoilert többet nem rakom fel. Majd ki lesz fújva valami üregvédővel, vagy trafóolajjal. Nagy ügybuzgalmamban ki is porszívóztam, szóval most megtisztultunk. A szerszámokat és alkatrészeket is kiselejteztem, hogy csak az úton szükségesek legyenek benne. Máris egy negyeddel nagyobb a csomagtér. Kis RO55 a csomagtérbe fel lett ecsetelve, mert apró rozsdafoltok keze betette a lábát. Hamarosan helyre kis kocsi leszünk, szebb lesz, mint mikor megvettem.
Olaj és olajszűrő csere. Természetesen gyári Selenia Alfa olajat kapott a drágaság.
Első fékbetétcsere, ha majd ez a garnnitura elkopik akkor tárcsa csere is lesz rajta.