Blog

>> EgyébBeryq4 // Alfa 145 Box' R // 2007-10-30

Nem Alfa,de szerelem első látásra. Munka ezzel is lesz természetesen,de melyik digóval nincs? Már a tuning ördöge is feléledt újra...

 
>> Egyébtipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2007-10-29

A mai napon megérkezett a családba. Reméljük, elődeihez méltóan jól fog viselkedni! Úgy tűnik, sikerült egy valóban jó állapotú nagyvadat beszereznünk egy gondos előző gazditól...
Tetszik a tádé feeling, régen volt már ilyen autónk. Kis szokást igényel még a nyomatékból autókázás... különösen az Asszony Twingo-ja után! :)
Lenyűgöző anyagok, szép interiőr, qrva okos ICS, és hihetetlen szépen szóló gyári DSP-s hi-fi jellemzi a jövevényt. Érezhetően magasabb kategória a 156-nál.
A xenonnal végre jól látok naplemente után is, amit a 156-oknál nagyon hiányoltam, annak a típusnak eccerűen gyenge a világítása sajnos.
Amitől még "sokkot kaptam", az a gyári MAGNÓ, ahogyan a kazettát beveszi... hihetetlen, mint a CD-s fejegység a lemezt, szépen lassan beszippantja, és úgy is adja ki... :)

>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2007-10-29

Egy hónap eltelt, elmondhatom, hogy érdemes ránézni arra a gázolajszűrőre néha. A fogyasztásom szépen lecsökkent 3-4decivel, kicsit frissebb a gép, és reggel továbbra is halkabb. Cseréjjé szűrőt! :-)

 
>> SzervizNoja // Alfa 156 1.6 TS // 2007-10-29

4 db 60%-os Pirelli nyári guma megvételezve!!!!
Téli "lerendelve".:)

 
>> Egyébkalizsoli // Alfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2007-10-29

Kapcsolatunk 2007. október 26-án kezdődött, szerelem első látásra. Jelenleg tökéletes a kicsike, és ami nagyon fontos a Kedvesemnek és Manócskának is nagyon tetszik :-)

 
>> SzervizNCi // Alfa 159 2.4 JTDm SW Dist. aut. // 2007-10-28

Hát mit monjak, komoly. néhány nap alatt beleszaladt 700km és nagyon tetszik.
Az első tankolásnál kicsit falánknak tűnik a lelkem, mert annak ellenére, hogy úgy bántam vele, mint a hímes tojással, benyelt 11,,5-12 litert... remélem, azért ez még rendeződni fog.
27-én elvittem a Zengő-höz, hogy a futóművet állítsák be, és centírozzák ki a kerekeket. Úgy jött ki a gyárból, hogy a hátán komolyan kellett állítani és mind a négy kereken volt legalább 10g, de az egyiken 20. Tudom, egyik gyárban sem állítják a futóművet lézeres padon, úgyhogy nem pattogok. A beavatkozás kifejezetten jót tett neki.

Ami nem tetszik: a kormanygombok "középső" gombjai, amik a blue&me-t vezérlik, kezelhetetlenek. Ja, és NEM TUDOM LETENNI A TELEFONT!!! akinek van ötlete, kérem, szóljon!

>> SzervizGábor80 // Alfa 156 TS Distinctive // 2007-10-28

Ma kicseréltem a pollenszűrőt. Szénszálas került a régi helyére. A jobb oldali ablaktörlőlapát leszerelése után már simán ment minden! :)))

Kapott négy új Fulda gumiabroncsot. Halkabb lett, és a menetstabilitás javult.

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2007-10-28

Az olajkartelben meg volt szakadva a menet, és régebben már ez miatt új menet volt fúrva bele, csak ferdén....Így ázalgott az olaj a csavarnál!Nem kis mutatvány volt levenni a teknőt (thx mViking), majd szinesfémes behegesztette gyári méretűre!
Hegesztés: 7000 ft
Munkadíj: 5000 ft
Teknő kimosása, és egyéb felhasznált anyagok, paszták: 3000 ft

 
>> EgyébPeti16V // Alfa 156 1.6TS SW // 2007-10-28

2007. október 27. este, kb. 19h
A mai napon megváltunk a családi kedvenctől.
Igazán csak most derült ki, hogy nem csak az én szívemhez állt annyira közel, mert a kisfiam és a feleségem még nálam is nehezebben tudott tőle elbúcsúzni. Csak az vígasztal, hogy szerencsére nagyon jó kezekbe került. Mostantól kezdve fűtött mélygarázsban készülhet a bevetésekre. Az új gazdája, Kalizsoli is nagyon hamar beleszeretett. Bízom benne, hogy ez a szerelem is nagyon sokáig fog tartani! :)