Blog
2007.08.23.Ma Csöri szétszedte a baloldali féltengelyt.A gumiharang ki volt repedve.Az kilett cserélve,újratömve a speckó belevaló zsírral.Továbbá az olajérzékelő szenzor is ki lett cserélve.Mostmár kijelzi az olajszintet.
Nekivágtunk hát a csúcsnak.Kriván a neve és 5 méter híján 2500 méter magas.Nem volt könnyű felmászni a hegyre a kőgörgeteges rendkívül meredeken de megérte.Lenyűgöző kilátás nyílott a tájra.Az érintetlen meredély láttán nagyon kicsinek éreztem magam.Még hátra volt a leereszkedés,ami semmivel sem volt könnyebb a felkapaszkodásnál.




Csalódottan kezdtük a reggelt,mert ködös idő virradott ránk.Annál nagyobb volt a meglepetés,amikor a fogaskerekű egyre feljebb kapaszkodott és egyszer csak a felhő fölé kerültünk,ahol ragyogó idő várt ránk.




Szegény kicsit el volt kámpicsorodva, mert azidőtájt a barátok GT-iben elég sok időt töltöttem, őt pedig egy benzinkúton hagytam. Hiába, ha új autót vesz az ember barátja, illik megnézni :) És nagy örömmel meg is néztem. De azért sajnáltam Alfonzt. Mondtam neki, hogy ne félj Alfonz, Te jobb vagy. Egészen konkrétan azt mondtam, hogy jobban szeretem őt. De ez ugye félreérthető, mivel Alfonz fiú, na mindegy :) Megígértem neki, hogy ha alkalom adódik rá, akkor bebizonyíthatja.
A Rábaringen jött el az alkalom. Odaálltam a rajthoz, a jobb oldalon egy Q2-es GT. Mondtam Alfonzónak, hogy "Na Tes', mutasd meg neki, hogy mit tudsz!" És ő megmutatta. Egy GT a kettőből kipipálva. Aztán jött a következő, egy színtársa. A fekete GT még többet kapott, mint a piros. Mondta is nekem a gazdija, hogy visszavágót akar. Bár ne akart volna, mert másodszorra is elkente Alfonz a száját :) Elérte, amit akart. Legyorsulta a két GT-t és begyűjtött pár elismerő pillantást a nézőktől. Miután visszaértünk a rajthoz megsimogattam Alfonzt és gratuláltam neki. Szép munka volt. Jutalmul ment három kört az oválon. A legizgalmasabb három köre volt, amit teljesített azóta, hogy meglátta az aszfaltot. Meg a gazdájának is.
Teljesen megszűnt az alapjárat ingadozás. Erre elkezdett csörögni. (nem dízeles) Lehet, hogy mégsem kéne felgyújtani. A robbantás jobb lenne.
update: közben nézegettem a neten, előgyújtás-probléma hangja van, aminek az oka bármi lehet. Lambda, jeladók, lmm, stb. Szupi.
update2: asszem elviszem motordiagnosztikára
Megnyeklett a vas! Megszorult a vízpumpa és oda a vezérlés,a hűtő és a szelepek! Ez nem az én márkám! Ketten megálltak segíteni,de ettől eltekintve morózus volt a hangulatom. Így kénytelen leszek motort cserélni!
Kapott a vas egy Nero matrinyát Nero felületre (front szélvédő teteje).
K: Feketét feketére, ez hülye??
V: Igen:D

Kapott egy kis polírt a verda. Itthon végeztem el polírozó gép nélkül.
Mikor megvettem az autót, akkor úgy döntöttem, hogy nem nagyon fogom polírozni, mert ártani is tudok vele. Aztán Kru oldalát nézegetve láttam, hogy neki nagyon bejött a Zanio termék. Megnéztem a honlapjukat is, de az ára elrettentett. Egy termék megvásárlásával és használatával nem lehet szembetűnő eredményt elérni. Ha viszont többet veszek, akkor már nagyon drága mulatság. Végülis nem egy alkalommal fog elfogyni az egész, évente elég csak kétszer használni az anyagok nagy részét, így rendeltem tőlük többmindent is és valószínűleg még fogok is.
Z-7 autósampon 3.511 Ft
Z-18 agyagrúd 7.269 Ft
Z-PC finompolírozó 6.250 Ft
Z-2 PRO szintetikus wax 5.686 Ft
Z-5 szintetikus wax 7.269 Ft
ZFX kötésgyorsító adalék 8.669 Ft
Z-6 fényességfokozó 4.330 Ft
Z-8 Exkluzív ápoló spray 9.530 Ft
Applikátor párna (2 db) 2.166 Ft
Mikroszálas autótörlő (2 db) 9.840 Ft
Kiszállítás 2.000 Ft
Az autósampon elég jó minőségű, jól habzik és könnyedén lemos minden koszt.
Az agyagrúd a fényezésbe ágyazódott szennyeződéseket veszi ki, mint pl kátrány, fékpor és hasonló dolgok.
A finompolírozó tartalmaz csiszolóanyagot. Ezzel eddig csak egyszer kentem át az autót.
A szintetikus waxok közül az egyik a hajszálkarcokat tűnteti el, a másik csak fényesít. Kötésgyorsító adalékkal keverem őket, így ahogy felvittem már törölhetem is le, nem kell 1 órát várni, illetve naponta több réteet is felvihetek. Na és persze nem kell felület előkészítő. A waxokat 2-2 rétegben szoktam felvinni.
A fényességfokozó és az exkluzív ápoló között elvileg szembetűnő különbségnek kellene lennie, de még sosem hasonlítottam össze a kettőt. Ezeket mosás után csak rá kell fújni a fényezésre és letörölni.
Végeredményben tényleg nagyon szépen ki lehet fényesíteni az autót. Könnyű vele dolgozni és nem kell belőle sok. Van hogy csak a fényességfokozóval átfújom (kb 15 perc) és többen megkérdezik, hogy most lett -e polírozva az autó.




csúnya kattogásra lettem figyelmes az ékszíj felől!kiderült hogy az egyik feszítő recseg!ugyhogy cserélve lett és az ékszíj is!de ezzel a recsegés még nem múlt el..........pár napon belül írok erről is ha kész a verda:)!
Na megtudtam végre, hogy miért is eszi a kocsi az olajat magasabb fordulatszámnál (3500 felett). Sajnos a szelepszárszimmeringnél folyik át, ha nagyon pörög a motor. Utána érdeklődtem, kb 30.000.- a javítási költség. Sebaj, inkább ez mint az a rengeteg olaj. :)