Blog
Tegnap a kecske testem alatt eltört a vezetőoldali ülés. Állítólag 156 típushiba, nem igazán szereti a 100+ kilós emberkéket magán... A jelenség az, hogy az ülésmagasság emelőjét használva csak az ülés bal oldala reagál, a jobb oldal csak úgy lifeg, hallani, ahogy a teleszkóp dolgozik. Balos kanyarban elég szar a feeling, ill. az egész ülés ferdén áll.
Mára a probléma megoldva - hegesztéssel. Ez a szerencsésebbik eset, ha nem így törik, az egész ülés alsó részét cserélni kell pl. bontottra, ami járhat akár 20K Ft. költséggel is.
Na eddig bírta a gyári hűtő meg az előtétek, ja és az 1 éves termosztát. Az egész hazafele a horvát autópályán kezdődöt, még jó hogy haza hozot minket köszike.



Nem találtak olyan hengerfejet, amit "nyugodt szívvel" beletettek volna az autómba. Így az eredeti hengerfej került javítás alá. Nagyjából két hét és újra befogva a ménes, további vágtákra készen! ;)) (ma levették a gipszet a kezemről)
Elég gyengén fújt a ventim,a pollenszűrőre gyanakodtam.És igazam lett,egy lightosabb homokozó volt benne.Megvettem az újat,azzal nincs is gond.Viszont cserélnem kell a gumit is,ami a szélvédő és a műa2nyag takaró közt van.Viszont az 4e HUF.Azért ez durva.
Sikerült Olaszból szerezni a "beszerzőimnek" ezt a kis műanyag darabot.
Nem tuning és extra,de jobban mutat így a feneke... ;D
A képen csak a helye van üresen, bekeretezve.

A nyári gumik,"amik az AWS felnin vannak rajt", nem megfelelően koptak... Belső fele jobban kopott és már hangja is van... Megpróbáltuk orvosolni a problematikát!
Picit pontatlan ugyan a szintjelző, de én akkor is magasnak gondolom a fogyasztást, ami 10-11 L-re jött ki. Már megvettem az új benzinszűrőt is, meglátjuk attól javul-e ha nem akkor lambdaszonda a következő
08.27 lecseréltem a motorolajat, a szervoolajat, fékolajat, a hűtőt áttisztítottam és kapott fagyállót, új pollenszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt, új fékbetétet, klíma szárítószűrőt, ill. a rendszer is át lett tisztítva, feltöltve.
4 új gumi is ment rá, már csak a gyári dísztárcsák kellenének.
Nagy híre és riszpektje van a Tés és Olaszfalu közötti útnak a barátok körében, azt hiszem nem véletlenül. Eljött az idő, hogy a QV is megtapasztalja, miről van szó.
Volt már ott pár érdekes manőverem, többek között három éve egy téli napon. A hosszú egyenes után fékes balos kanyar. Kicsit több lett a fék, mint gondoltam és elindult a segge. Ellenkormány kicsi gáz és égnek állt a hajunk :) Mikivel azóta csak úgy hívjuk: A kanyar. :)
Most nem volt hó, sőt, tökéletesek voltak a körülmények. Szűk, jó minőségű út, tele élesebbnél élesebb kanyarokkal, forgalom nélkül...minden adott ahhoz, hogy a fülemen csordogáljon az adrenalin. Folyt is rendesen. A gokartos futómű, a szépen húzó motor, a direktszűrő hangja mind hozzájárult ahhoz, hogy fülig érő szájjal nyomjam végig a mintegy 8 km-t. Felejthetetlen élmény, ajánlom mindenkinek.
Alfonzó újabb élménnyel gazdagított, meg ő is megtanulta, hogyan kell arrafelé közlekedni :)
MENNYÜNK' MÉG EGY KÖRT :D