Blog

>> Szervizcount M // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-09-29

Szépen csordogáltam hazafelé a Kossuth Lajos utcán, fordulnék jobbra a Kiskörútra, amikor is PUFF, kiesik elém egy ember feje. Csövesbácsi úgy döntött, hogy kényelmesen nekidől a korlátnak, csakhogy az nem volt ott... satufék, kormányt elrántottam, szerencsére nem mentem gyorsan, de... 30 centin múlt hogy nem húztam agydarabkákból és vérból álló csíkot az aszfaltra.

Befordultam, és húzódtam félre, gondoltam megállok és odébküldöm az öreget mielőtt komoly baja lesz (persze egy-két kurvaanyáddal megspékelve). Csahogy hát ugye. Kicsit "sokkotkaptamvazze", a félreállásnál nem figyeltem a padkára, és az meg szépen kiszakította a J1 gumit. Szépvoltmiki.

A GTV-ben lévő pótkerék vmi fura eseménysorozat folytán 4×98-as lyukosztású, miközben a kerékagy 5×98-as. Mondjuk ez tudtam, úgyhogy rögtön telefon BeeGee-nek, "te, kéne a pótkerék a GT-ből". Gábor jött is, applikáljunk. Igenám, de a tojástartós felnikhez való csavarok túl hosszúak voltak a pótkerék lemezfelnijéhez... nem nagyon voltunk képben, úgyhogy szépen tönkre is tettünk két menetet az erőlködés közben. Na, ez volt a tanulópénz. :)

Telefonálgatás, Teddy szerezte sorban innen a számokat, végül Robi és Wickey mint egy Alfás Sárga Angyal (vörös bőrülésekkel :) ) a bulijukat megszakítva, valahonnan a térkép széléről hoztak nekem négy csavart. Srácok, nagyon nagy köszönet, és fogadjátok örök hálámat!

>> SzervizAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-09-29

Nah, ismét legális az autó, április óta...
Van ződkártya (hála Hari mesternek) és műszaki érvényesség.
Meg ideiglenesen a két 36-os Weber helyett két 40-es Dellorto karbi (mert csak ezzel ment át a kocsi a mérésen...)
Képek hamarosan.

>> Tuning és extraTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2007-09-29

Kezdtem unni a sárgát meg azt, hogy alig látok. Hiszen hiába az egyébként profi vetítőlencsés technológia, ha az izzók nem frankók. Elhatároztam, hogy kell egy xenon szett. Szerencsémre pont ekkor tűnt fel a láthatáron egy kedvező ajánlat és a xenonnagykerből 25-ért el is hoztam egyet.
A javulás szemmel látható. Sokkal nagyobb teret világít be és a 6000K-es színhőmérsékletnek köszönhetően is jobban látok. Reflektor használata e mellett gyakorlatilag felesleges, jobban nem látsz tőle, csak sárgábban :)
Képeket hamarosan töltök fel.

>> Tuning és extraChEff // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2007-09-29

Tipoatti jóvoltából gazdagabb lettem egy garnitúra téli gumival + 15"os alfa felnikkel. A gumik Fulda Kristall Montero 195/65 R15 osek.

>> Tuning és extraFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-09-29

Sikerült találni olyan xenont, mely külön relével és saját biztosítékkal dolgozik...biztos, ami biztos. :)
A bekötés is megvolt, nem vészes, max 1 órás meló.

>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2007-09-29

Ugy néz ki pár nap mulva megkapja az uj fényt a paripa. A jövő héten nem leszek itthon,ugyhogy festés után látom ujra a gépet.Remélem jol sikerül,nem fogok idegbajt kapni ha meglátom.

 
>> SzervizMobil // Alfa 75 2.0 TDI Cool :) // 2007-09-29

Bal első alsó gömbfej nyikorgott mint a barom megnéztem a gumi szétmállt és belül tiszta rozsda meg kotyogott is.
Kurvára zavart már hugy ült a kocsi segge és állandóan leért az alján vmi ha nehezék volt hátul. Vettem két rugót.
Egy haverom "kölcsönadta" a garázsát ahol van fasza emelő is ugyhogy hamar kicseréltük a cumókat meg egyúttal kicseréltem a generátort is egy vadi újra, kéziféken is spanoltam kicsit mert megint a tetőkárpitig kellett húzni a kart hogy fogjon vmit.

 
>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2008-12-28

A további program, másnap (3.) ferdetoronynézés +naplemente a tengerparton!
Íme:

 
>> SzervizPeti16V // Alfa 156 1.6TS SW // 2007-09-28

2007. szeptember 26. 102xxxkm
Kicseréltettem a jobb felső lengőkart, mert gyanús volt, hogy ez kopogott elöl.
Felesleges volt, mert nem ennek a hangját hallottam. Mondjuk volt egy kis lógása a szilenteknél, úgyhogy nem tragédia, hogy ki lett cserélve. Csak az a baj, hogy vmi még mindig kopog, de nem jövök rá, hogy mi.
Gyári eredeti lengőkar került bele (ami TRW gyártmány, Boge szilentekkel), mert ezt tudtam a legolcsóbban megszerezni. A cserét egy ismerős szerelő végezte 3000 Ft-ért.