Blog
A radiátor mégsem volt annyira jó... Tele volt vízkővel. Ki lett tisztítva. Először otthon probálkoztunk vízkőoldóval (jó pár littyó) + keringetés a radiátorban vízkeringetővel, de nem lett eredményes, mert túl sok volt benne a vízkő lerakódás, így elvittem egy szakihoz, aki teljesen kipucolta.
Határozottan jobb a hűtés, a ventillátor óraműpontosággal kapcsolgat álló helyzetű autónál, és fixen tartja a vízhőmérsékletet, de ez a fix érték az óra szerint 100C körül van, szal a köv. gyanús elem az óra hőmérséklet érzékelője + csati + kábel.
Szombat délután élvezetesenl telt a napom, Rita szervezésében egy jót fociztam Tárnokon, a műfüves, fedett pályán. Szerencsére találkoztunk Ircsivel - mert bizony az e jobb kanyart elnéztem-, és Ő volt kedves vissza terelni minket a jó útra.
Remélem lesznek jó fotók, mert az én gépem hőgutát kapott, túlmelegedett az üléstámlára akasztva, és nem kapcsolt be
Később aztán amint haza értem , már működött. S mivel az autóm hátsójáról elég kevés képem készült gyorsan lőttem párat :)
Munkálatok elvégezve,hátsó lengéscs. cserélve,első féktárcs+pofa cserélve+hátsó lengőkar javítókit ON!
Hát mit mondjak....Nagyon kemény lett a hátulja...nem leng ide-oda:))) Kellett ez!:)))Fék még bejáratos....
Alkatrészt megvettem,beszerelésre vár.
Az első és hátsó fekete díszléc valamint a hátsó rendszámtábla keret színre lett fényezve.Így már sokkal szebb :-)))
Felszereltettem a gumikat a Gumidepónál. Gyorsan dolgoznak, időre kell menni, de drágák. A felnire szerelés, centírozás, szelepek és a kocsira szerelés volt az árban.
Miután az acélfelnik megérkeztek, megrendeltem hozzá a gumikat is. 4db 185/65R15-ös Barum Polaris2. Azért lett ez, mert egy haverom ezt a márkát tudta jó aron beszerezni. Meg jókat hallottam ezekről. Így utólag már nem biztos, hogy még1x ilyet vennék, mert igaz hogy a tapadásával minden rendben, de borzasztó hangja van. Főleg nedves úton. 70-től kb. 110-ig szó szerint visít. Az UNO-n Matador MP58-as gumik vannak, az érzésre ugyanilyen, ha nem jobb és annak nincs hangja.