Blog
Az előbbi hiba kijavítása után(2 perccel!!!),ismét leállt.Ez már drágább "játék "lett.Tápszivattyú off.Hála a "szuper" MOL terméknek,meg a minőségi alkatrészeknek(Ismét FOSCH).
Sebességváltó bowden kenése,hibaüzi kiolvasása és törlése
3 év után reggel akkut kellett cserélni, a gyári Alfa akku eddig bírta...
Június 9.-én találkoztunk Gáborral, és csatlakozott hozzánk egy nagyon jó barátom Döme!
Csináltunk egy-két képet!
Ma jött el a napja,hogy megtegye az 5000. kilómétert az autó.Legnagyobb megelégedésemre probléma mentesen tette meg ezt a szép távolságot.
A drágám agya letiltott.Befecskendezés leállt.Irány a szerelő,meg a kötél vége.Az összes lehetséges,és ismert megoldás kipróbálása után(szükségindítás,kulcs tanítás,stb.),a diagnózis:fordulatszám jeladó(FOSCH...)kuka.Csere után életre kelt!!!
Megvétel után azonnal:Lambda szonda,1 gyujtáskábel,trafók kimérése(azok jók),alapjárati motor hibájának diagnosztizálása(csere később).
Ma vettem alvázvédő sprét is (bitumeneset), ahova az ecsetes kezem nem ért el, most jól befújtam.
Lecsiszoltam a javításoknál a gittet is és most színre fényeztem. Hát nem lett tökéletes, de munkába járósnak megteszi...
Meg felraktam a hátsó lököst is, és kárpittisztítóval elkezdtem pár cucc takarítását. A garázsba betolatni meg élvezetes volt, nincs ülés a kocsiban, a padlón ülve nyomultam. A mai munka előtti képeket csatoltam.
Régóta szeretnék könyöklőt. A gyári facelift utáni nyitható tetszik nagyon. De olyat nagyon nehéz szerezni, újan pedig horror drága.
Találtam egy egész jóarcú univerzális könyöklőt. Műbőrrel egész igényesen bevont, favázas.
A hozzá adott konzolokkal sajnos nem fér el, ezért azok helyett újat kellett készíteni. vaslemezből hajlítottam a megfelelő formára, majd befestettem. 4 csavarral rögzítettem. 2 a "kardánboxot" tartó csavar, 2 másiknak pedig fúrtam lyukat a műanyag boxba, ez utóbbiak inkább csak támasztékul szolgálnak. Stabil és kényelmes lett :)
Továbbra is vadászok gyárira, ha kapok kicserélem.