Blog
Lassan három hete, hogy le lett mosva az autó. Borzasztó koszos volt, és egy kilo virágot és falevelet szedtem ki a motortérből is. Kézi mosóba vittem, a szokásos helyre a Megyeri útra. Külső-belső takarítást kértem, ráfért a tisztító kúra. A másnapi találkozóra felkészítve, csillog-villog a vas! :-)
Két napja kiment a jobb első fényszóróm. Új H1-es izzóra volt szükség, melyet a közelben lévő autósboltban szereztem be. Tungsram-ot akartam, de csak valami no name volt. Mindegy, meglátjuk meddig bírja. Fizettem, majd kicseréltem.
2007. június 7-én a fékfolyadék lecserélésre került. A régi lötyi forráspontja 146 celsius volt. Ez azt hiszem elég gáz. De az új lötyi már 256. Ez már segít a vas hatékony lassításában.
Hátsó lökös újrafényezése, a költséget a bűnös állta.
211.000 km. Friss Selénia olaj+olajszűrő került a gépbe
2006. november 30.
Állandó vitatéma a 156-os Alfáknál a vízhőfok kérdése. Van, aki esküszik arra, hogy teljesen normális, ha nem megy a vízhőfok az óra szerint 70 fok fölé, és van, aki szerint ez baromság. Én az utóbbi tábort erősítem, mert a csere előtt az enyém is nagyon nehezen és ritkán melegedett be, a csere óta azonban inkább a 90 fok körül vagy a felett mocorog a mutató. Normál haladásnál városi és autópályás használatnál is szinte oda van szögezve a 90-hez, dugóban araszolgatva pedig egészen addig kúszik fel a mutató, amíg be nem kapcsol a ventillátor és szépen le nem hűti a 90 alá egy picivel.
A termosztát gyári beszállítója a BEHR-Italia, de a JTD motorokkal ellentétben itt nem kell a gyárihoz ragaszkodni. Az enyémbe VERNET gyártmányú került, amit bátran ajánlhatok, mivel egyelőre bevált.
A Láng üzleteiben kb. 10e Ft, a cikkszáma: 6506.88.
Az eresztő kuplung munkahengerem javítása után(1500 ft),gondoltam kipróbálom.Ez 3 hete volt,azóta még nem indult be...Ismét letiltott!Most az immo vezérlőegység sz@rt be.Ki kell kódoltatni a motorvezérlő egységemet.Mondanom sem kell azt hiszem a vezérlőegységet gyártó SZUPER cég nevét...Éljen ROBERT BOSCH!!!!!