Blog

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2016-09-22

Mai napi fejlemény...nem készítettem képet...argh...Szóval. Hátsó ülések, első ajtókárpitok, bal hátsó elektromos ablak berakva. Kábelek elvezetve, mint RCA, táp, ülésfűtés cuccai. Képet reggel készítek. Egész más feketén. Jobban tetszik, mint a piros (rosso, akinek így tetszik).
Kidobtam a két hátsó küszöbtakaró műanyagot ;s a csomagtartó felső kárpitját. Még az alsó is megy utána. Megette az idő.
...ejhe hátsólámpa kész, de kuka lesz. Nagyon megolvadt a belső színes műanyag. WTF!? Egy hónap műszakiig. :P

Na és akkor pár kép. Ma befejeztem a projektet. Majd, ha megjön a pár hiányzó cucc, akkor mehet tovább megint. Jó a fekete tetszik...

>> SzervizKORYY // Alfa 159 3.2 jts q4 // 2016-09-21

na ez egy kicsit érdekesebb volt. benyalok annak aki tudott volna gyürüket szerezni ezekre. a végeredmény valami nissan gyürük csak kicsit a hornyokon kellett módosítani

 
>> SzervizKORYY // Alfa 159 3.2 jts q4 // 2016-09-21

hengerfejek elkészültek. 12db himba cserélve, síkolás. szelepek becsiszolva, szelepvezetők, szelepszárszimeringek cserélve.a három törött vezérműtengely csapágy csésze újra gyártva.

 
>> SzervizKORYY // Alfa 159 3.2 jts q4 // 2016-09-21

kuplung kész. 550NM-ra megerősítve. ez a későbbiekben még gyenge pont lesz

>> SzervizKORYY // Alfa 159 3.2 jts q4 // 2016-09-21

elég sok hiányossága van a motornak, mondhatnám kuka. de innen szép a győzelem

>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2016-09-21

Jorjie pajti géptető kitámasztóját hosszan ókumláltam a TC2.-ön, mire Ő ... "tud szerválni nekem is, ha kell" ... kellett, lett. Ma hozta a postás, bár azt hittem, majd egyszer csak, a legközelebbi tali alkalmával lesz, így viszont nagyobb volt a meglepi és az öröm! Köszi Jorjie még egyszer! :)

>> Tuning és extraSportoswagon // Alfa 156 Sw // 2016-09-21

Múlt héten megvettem végre a hőn áhított fa kormányt, fa sebváltógombot, faszínű középkonzolt. Ha már szerelek, kicseréltem a klímavezérlő panelt is, mert sajna nem világított. Először a ledekre gondoltam, de szétszedés után realizált ám, hogy bizony zárlatos volt, és leégett a nyomtatott áramkör. Mindent beszereltem, és mostmár még erősebb az érzés. Még egy légzsákot vennem kell, mert a régi bőrkormányé sajnos nem tökéletes bele, de ezt is megejtem októberben.

 
>> SzervizSportoswagon // Alfa 156 Sw // 2016-09-20

A kis autóm egy hónapja megviccelt, menet közben random leállt. Mivel bevált szervízesem nem volt, így elkezdtem járni a környéket, hátha találok egy csiszolatlan gyémántot. Eljutottam a 87. autószerelőhöz, Gyálra a Moltim szerelőműhelybe, ahol rádugták a gépet a szépségemre és kiderült, hogy a fordulatszám jeladóm megadta magát. A szerelő srác berendelte az alkatrészt, és délután 2-kor már vígan mehettem is tovább. Most jön a többi apróság :)

 
>> SzervizCoyote // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2016-09-20

A turbó tisztítás közben a szét szedés folyamatában sajnálatos módon tönkre ment ez az alkatrész. Gondolom az idő vasfoga meg rágcsálta. Hiába Kazes barátom gyors elsősegély nyújtásának az alkatrész 2016.09.17-én el távozott az autó alkatrészek örök mezejére :-(

A mai napon eme alkatrész kicserélődött egy vadi újra.
Pierburg nevezetű szelep került bele me ez jófajta :-)
De, legalább féláron juthattam hozzá :-)

A beszeréls után a check lámpa is kialudt és hazafele itt ott egy kis tesztre is sor került. Persze a rend éber őreit azért el kerültem. Most hogy tiszta a turbó és új a szelep érezhető lett a változás a dinamikában. Bár a megtorpanás még mindíg elő jön. Szóval ez a hiba még nyomozásra vár......

Pierburg szelep: 16.000 ft
Km: 280.587

>> SzervizAtoska // Alfa 156 1.6 TS // 2016-07-24

Üdv!

Generátor leszerelés sok időmbe telt, mivel a jobb első futóművet bontani kellett és a motortartó bakokat is. Tisztítások után.Generátort szétforrasztani...csapágyakat ki és beszerelni...visszaforrasztani...összeszerelni. Vissza a motorra. Motorbakok, futómű össze...
Ez az én kényelmes tempómban is kb. 8 órámba telt. Sokat pepecseltem a tisztítgatásokkal.
A levegő hőmérséklet mérő csere egyszerű volt. kb. 3 perc.

csapágyak: SKF 6k
hőmérő+futár: FACET +GLS 4,2k
tisztító és rezsianyagok 1-2k
Munkadíj a legkevesebb, mert megcsinálgatom. :-)