Blog
2016.01.03. Első Giulietta találkozó
2016.01.18. Első komoly pályázás...
2016.02.13. 159 találkozó :-)
2016.03.18. Fényképezkedés
2016.03.19. Ismerkedés a Pókkal
2016.04.09. Ötvenedik szülinap
2016.04.23. Giulietta találkozó
2016.04.27. Lekoccoltak
2016.07.01. Megjöttünk! - Tour de France
2016.07.12. GPS tracker adatok
2016.07.16. Giulietta Franciaországban I.
2016.07.16. Giulietta Franciaországban II.
2016.07.19. Giulietta Franciaországban III.
2016.08.06. Mediterrán Party
2016.09.18. 33.333 km
2016.09.23. Üvegtigris
2016.10.16. Hágóvadászat
2016.11.09. A világ túlsó felén
2016.11.18. Ahogyan azt kell...
2016.12.28. Számvetés egy kerek ezres kapcsán...
Helyzetjelentések
Giulietta mint útitárs: A kirándulások története:
2015
2016
Giulietta története a kirándulások nélkül:
2015
2016
2015.12.07. Helyzetjelentés
2015.12.17. Helyzetjelentés
2016.01.04. Helyzetjelentés
2016.01.16. Helyzetjelentés
2016.01.29. Helyzetjelentés
2016.02.27. Helyzetjelentés az első 10.000 km-ről
2016.03.24. Helyzetjelentés
2016.04.08. Helyzetjelentés
2016.05.03. Helyzetjelentés
2016.06.09. Helyzetjelentés
2016.07.01. Helyzetjelentés
2016.08.03. Helyzetjelentés
2016.08.26. Helyzetjelentés
2016.09.23. Helyzetjelentés
2016.10.19. Helyzetjelentés
2016.10.26. Helyzetjelentés
2016.11.17. Helyzetjelentés
2016.11.28. Helyzetjelentés: Az első év
A közösen megtett km-ek emlékei:
2015.12.02. Öt nap Júliával...
2015.12.05. Giulietta hazalátogat
Az autóval történtek a kirándulások kivételével:
Előzmények...
2015.09.14. Kutatás
2015.09.15-28. Mi legyen?
2015.09.28. Megrendelés
2015.10.05. 10:40:05 levél
2015.10.20. Téli gumik: Nokian WR D4
2015.11.02. Legyártva...
2015.11.09. Lengyelország - Tychy
2015.11.12. Giulietta teszt
2015.11.18. Úton Magyarországra
2015.11.19. Nem jött meg....
2015.11.20. Első randi :-)
2015.11.20. Téli gumi, kerekek
2015.11.21. Második randi
2015.11.25. Téli kerekek
2015.11.26. Még egyet kell aludni...
2015.11.28. Átvétel
2015.11.28. DYNAMIC non inseribile
2015.11.28. Leleplezés
2015.12.01. Kötelező matricák
2015.12.01. Rendszámozás
2015.12.02. Öt nap Júliával...
2015.12.05. Tempomat...
2015.12.08. Navi rögzítése
2015.12.16. Első olajcsere
2015.12.30. Gyári felni adatai
2015.12.31. Regenerálás
2db homokszórt-szinterezett első rugótányér
2db hátsó Spica lengéscsillapító
2db Gates vezérszíj
2db alsó gömbfej
Fűtőradiátor
Volt az autó ismét Pusztaszabolcson:
- 2 első lengéscsillapító cserélve
- karburátor pillangók cserélve
- egy darab hűtőcső cserélve.
Tegnap a navit használva feltűnt, hogy nem kap töltést. A három hónapja vett töltőm hagyta el magát. A vége esett szét, a végéről leesett a biztosító fémgyűrű, kiesett a csatlakozó rugós pöcke, meg a biztosíték. Természetesen a szivargyújtóba, ahol zárlatot csinált. Egyik része az ülések mellé potyogott be, az aprólék meg szivargyújtó alsó résein a középkonzolba.
Mára maradt a megoldás.
A használatit tanulmányozva az aljazat biztosítéka a motortérben van. (Az ülésfűtésé meg a csomagtartóban, a fene érti az olaszokat - part 1.)
Csere és lám működik minden. Bár furcsa volt, hogy a könyv szerint 15A-os biztinek kellene lennie, de 20-as volt benne. (A fene érti az olaszokat - part 2.)
A motortérben kutakodva meglett egy zörgés forrása is. A motortakaró első felén lévő alu lemez zörgött, mert lötyögött a helyén. A füleket megszorítva helyreállt a rend.







Nos meg volt a teszt út az EGR tisztítás után.
Érezhetően jobban megy a paripa, bár volt egy nagyobbacska korom felhő mögöttem egy darabig, kicsit aggodtam is, de aztán abba maradt szerencsére.
A teszt út során üzem meleg motorral 220-nál sajnos be kellett fejezzem a gyorsítást mert elfogyott az út előlem. Viszont nagyon élveztem azt a röpke 8 km-nyi távot hazáig ezzel a tempóval :-)
Remélem egy darabig tiszta marad az egér :-)
Nos, végre eljött az idő nálam is, hogy neki essek ennek az utálatos alkatrésznek a tisztításához. Utána olvastam sok blogban itt az Amorén mi ennek a menete.
Jelentem, kész lett..... Bár azt olvastam, hogy könnyű művelet lesz, hát nekem azért nem volt az :-)
Na sebaj, majd a kövi könnyebb lesz mert már tudom mit hogyan kell :-)
Sajna a nagy izgalomban el felejtettem képet csinálni hogyan is nézett ki, de aki már csinálta az tudja.
Nem mellesleg hamár EGR szelep, akkor a pillangó szelepet is leszedtem és azt is kipucoltam.
Hozzá valók:
- egy flakon féktisztító (had menjen neki :-) )
- fél flakon hideg zsíroldó ( well done )
- és egy kis benzin
Kiváncsi leszek hogy fog muzsikáli most az autó és mennyire lesz észre vehető. Azt olvastam, hogy sokkal jobb lesz... Na majd kiderül :-)
Km óra állás: 279.416




