Blog

>> EgyébMarklar155 // Alfa 155 2,0 16V Sport // 2012-06-15

Kopp kopp.
Semmi extra. Megy-tankolok-megy-dob egy füstöt-megy-tankolok...
Hetente legalább 1x lemosom. Érzi a törődést!? :) Tegnap ki is porszívóztam, gumikat is leápoltam.
Na jó kiegyenlítő tartálynál valahol csöpög a lé. Majd megnézem.
Uccsó teletankal az átlag fogyi 9,4l . Ez baráti ;)

 
>> SzervizBence // Alfa 147 1.6 TS 105 LE // 2012-05-03

Egyáltalán nem hűtött már a klíma, így elvittem feltöltetni. Kiderült, hogy teljesen üres volt. A nyomáspróba jó volt, nem engedte a gáz. Azóta elég hideget fúj, bár nem tudom, szerintem lehetne hidegebb is. Lehet, hogy rá kell majd nézni, hogy minden rendben van-e.

>> EgyébJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2012-06-14

Kicseréltem a gyári hangszórókat, mert elég ótvarul szóltak. Még az előző autómból öröklődtek át az "új"-ak. Az első és a hátsó ajtókba is JBL hangszórók kerültek.
Ha már le voltak szedve az ajtókárpitok kifújtam az ajtókat üregvédővel.

 
>> SzervizMarek // Alfa Spider / GTV 3000 V6 24v Lusso // 2012-06-08

Ma kicsit kellett foglalkozni a vassal! Olajcsere (Selénia Touring), szűrők cseréje, kormáyn és féltengely porvédő gumiharangok cseréje. Első féktárcsák és betétek cseréje (Brembo), erősítő és mélynyomó beépítése!

 
>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-06-14

Néha nem engedett ki rendesen a hátsó fékem. Csöri szétkapta, mint Ivánt a gránát, és ipari mennyiségű retket szedett ki belőle. Azóta hibátlan.

>> AutóápolásMarek // Alfa 75 America 3.0 V6 QV aka Potenziata // 2012-06-14

Ma kicsit foglalkoztam megint az autóval. Lecseréltem a szűrőket, és az olajat (Seleénia Touring). Plusz fel lett polírozva a gép.

 
>> Eseménymesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2012-06-14

Idén is ugyanolyan esős és borult volt az időnk az Alfacity rendezvény alatt, mint tavaly. Illetve, tavaly legalább időnként felragyogott a Nap, de most délutánig, az eredményhirdetésig folyamatosan be volt borulva az ég. Utána persze, hogy hét ágra sütött :)
Ismét sikerült újabb részeket felfedezni a Monostori erődben, ezúttal a Duna védvonalában egy csillés kocsit, amit lehetett ide-oda tologatni. Kaja, fagyi volt bőségesen, ez mindenképp előre lépés az elmúlt évek szervezéséhez képest!

Tentacle cartárs családjával duoban autóztunk, szálltunk meg egy közeli panzióban.
Összességében jól éreztük magunk, reménykedünk benne, hogy jövőre az egésznapos rendezvény része lesz a napsütés is! :) Köszönjük a szervezőknek!

>> Autóápolásdroberto // Alfa 159 SW 1.9 JTDm Distinctive Novitec // 2012-06-09

Előző blogomban írtam már az Autoglym-ről.
Kipróbáltam hát a második legjobb wax-ukat, sötét autókra (1-2. kép). A legjobb az: Autoglym High Definition Wax. Ajándékba kaptam egy sampont (3. kép) is mellyel a próba előtt lemostam a verdát (4. kép).
A wax próbát a motorháztetőn végeztem. Jobb oldal a waxolt, bal oldal a waxolatlan (5. kép). Az eredmény (6-9. kép) engem meggyőzött, és ha még plussz védelmet is biztosít a wax, akkor már többszörösen megtérül a felvitelell befektet munka.
A termékek konkrétan:
Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner – 0,-Ft
Autoglym Ultra Deep Shine – 4.500,-Ft
Az autó teljes waxolását egy teljes polírozás után fogom elvégezni!

>> Autóápolásdroberto // Alfa 159 SW 1.9 JTDm Distinctive Novitec // 2012-06-09

Az Alfacityn megismeretem az eddig számomra ismeretlen, nagynevű autóápolási termékeket gyártó angol céget, az Autoglym-et!
Odaálltam a standjukhoz az autómmal és mondtam a gyártó képviselőjének Tóth Attilának, hogy ha van olyan termékük, amikkel szebbé, jobbá és tartósabbá tehető autóm, és azt itt be is tudja mutatni a vason, akkor én azt azonnal megveszem.
Hát volt olyan termékük:
Autoglym Leather Cleaner (1. kép) - 2.500,-Ft
Autoglym Leather Car Balm (2. kép) - 3.500,-Ft
Azt gondoltam, hogy bőrülésem tiszta és ápolt. Tévedtem (3-4. kép)!

>> Tuning és extradroberto // Alfa 159 SW 1.9 JTDm Distinctive Novitec // 2012-06-06

Jelen „gaztettet” több dolog összejátszása folytán voltam kénytelen elkövetni:
1. A klímatisztító tönkretette a gyári fejegységem.
2. Az előző verdámból valósi, felső kategóriás fej a kutyának sem kell, pedig már bagóért árulom.
3. Zene nélkül utálok utazni.
A beépítés:
Nem egy nagy kihívás, hiszen a gyári fej is tulajdonképpen 1 DIN-es és csak be kell tolni a gyári keretébe. A bekötésnél szükséges volt egy kis átalakítás. A tápszálat össze kendácsoltam a bekapcsolószállal, mivel a fej kábelkötegén pont ott nem volt „Y”-elosztó, az autó kapcsolószálát pedig nem találtam, így maradt a direkt rákötés.
Az ott éktelenkedő lyukat pedig egy 4 mm-es gumi lemezből kivágott lappal takartam el.
UPDATE: 2012.06.13.:
A fejegységet eladtam!