Blog
Vásárlás utáni javítások cserék. Kronológia itt nincs, mivel szinte egy időben történt meg mind. Na jó nem kb 2 hét alatt:)
Szóval:
- vásárlás után rögtön vezérlés+olajcsere
- ablaktörlő javítás (az első két szakasz nem működött)
- téli felni le, nyári fel + új gumik
- futóműállítás
km most: 150520


Hát ez már nem egy aktuális dolog de még nem volt lehetőségem,hogy bejegyezzem!
Rendeltem GT kartárstól Alfadriver(még nem kerültek fel a kocsira) és egy egyedi méretű Cuore Sportivo matricát,valamint elküldte Knoxx cartárs az Alfa Romeo 100éves évfordulójára készített logot matrica formába ami a hátsó szélvédő dísze lett!Ezek egy alapos csutakolás után fel is kerültek Morcira!Íme néhány fotó:





Ahogy a poszt címében is szerepel, ~, hogy zörög elöl-hátul a kipufogó, meg minden vagy ki tudja mi.
Elmentem a legközelebbi kipufogóshoz (ajánlásra), elmondtam a bajomat, végignéztük mi hol zöröghet, és meg is találtuk. Hátul egy tartó, elöl valami tartó... utóbbi két darabban jött le, ez adta a pattogó hangot, amikor ferdén állt az autó. Összeheggesztették mindkettőt, visszatették, viszlát.
Most nem zörög, sehogy, semikor, 2200 fordulatnál sem.
... vagy mégis?
Elöl a pattogó hang megmaradt. Rejtély.
Nem örültem sokáig a feltöltött klímának, ugyanis 2-3 másodperc hideg levegő fújás után a kompresszor kikapcsol. Megnéztük miért - túl nagy a nyomás. 500 grammról visszavettük 450-re (a katalógus szerint ennyi a minimum), de nem segítetett, a magas nyomás miatt kikapcsol a gépezet. Illetve ki-be-ki-be 2-3 másodpercenként. A klímásom nem mert 450 gramm alá menni, szerinte az tönkrevágja a kompresszort, inkább hűtőt tisztítana meg szűrőt cserélne. Sajnos most erre nincs időm, így marad a kikapcsolt légkondi.
2-3 nap után automatikusan nyomtam egy automata gombot és láss csodát a légkondicionális hibátlanul működik. Úgy látszik, mégis segített a hűtőanyag adagjának csökkentése, mert ezáltal csökkent a nyomás is.
Nagyszervíz: Hengerfejtömítés , kuplungszett , vezérlés , fékolaj, szervóolaj, motorolaj + szűrő, nyelestengely szimering, hoszbordásszíj, csere.Kuplung munkahenger felújítás.
Öninditó tisztitás + ellenőrzés.












Az iszákos !
Pótolnom kellett 1l olajat :) Castrol Magnatec 10W40- ből
195/60 R15 Barum Bravuris 2 nyárigummák kerültek a gépre, ami nem volt ócccsó :(
Közeledvén az esztergomi Alfa találkozó időpontja,felkerült az azt reklámozó matrica :)
Miután feldíszitettük ,menteni kellett menni : előbb egy fosvágent kellett vontatásra fogni,azután sajnos egy GTV-t . Nem gondoltam,hogy ilyen nehéz,mintegy másfél tonna .
Érdekes volt,hogy nem találtunk vonószemet a GTV-n.










Felkerültek a nyári gumik. Egy hátsót cserélni kellet, találtam használtban nagyon jót :-)