Blog
Nagyon szeretem a GT futóművét, és nagyon jókat is lehet vele autózni a kanyargós utakon, de mivel esőbe is nagyon szeretek vezetni, ezért egy olyan autóra vágytam ami nem tolja az orrát. Na ez az alap dízel GT-ről nem mondható el. Gondolkodtam, és rájöttem, hogy ezen csak 1 módon tudok segíteni, mégpedig egy Q2 torsen (mechanikusan önzáró) differenciálművel :)
Az eddigi tapasztalatok nagyon meggyőzőek....az Eibach sportfutóművel nem túlzás ha azt mondom, gokartos érzés :)))
Hihetetlen milyen okos "kis" szerkezet ez, és hogy milyen irgalmatlan nyomatékot bír elviselni.
Ami kuriózum, hogy ha jól tudom, most ez az egyetlen Q2 GT, ebbe a színbe :P
Ha már diffinél tartottunk, kicseréltük a váltóolajat is, természetesen Tutela MATRYX 75W-85 került bele.




Kihasználva a jó időt no meg a szabadnapomat felraktam a nyári kerekeket! A téliek pedig a megszokott felnitisztítós, meleg vizes+samponos, gumiápolós kezelést követően átvették a helyüket a nyáriktól a garázs sarkában felállított "felnifán"! Mivel a két éve lefestett féktárcsákat is megviselte a sós hólé ezért azokat hőálló ezüsttel festettem le így már sokkal jobban mutatnak! Bekerültek a plüss szőnyegek is remélem már marad a jó idő!








ma reggel 9 orakor nekiálltam rendbe tenni az autót a holnapi Esztergomi talira!
ugy kezdődött hogy volt pár műanyag ami el volt törve4 igy hát azokat kiszedtem a donorbol ami az udvaron áll és kicseréltem öket!ztán jött a takaritás kivül belül!
+ egy kis oasztázás a végére!
13:40-re végeztem is azóta a garázsban áll és várja az indulást!












Tavaly nyáron észrevettem, hogy nagy melegben az autó hátulja nyikorog. Sajnos a 2 hátsó stabilizátor rúd (kutyacsontok) megadták magukat. Ma végre megtörtént a cseréjük.
Önindítóm is egy kisebb szervízre szorult. Indtítás után reccsegett. Ki volt száradva.
Helyére került az Ebay-en várásolt, kifogástalan állapotú gyári váltógombom. A fényszóró beállításának köszönhetően pedig végre kipróbálhattam a növelt fényerejű halogén izzókat is. CSODA TÖRTÉNT!!! LÁTOK!!! :-D
Természetesen most is Csöri vette kezelésbe a típust. Köszönet ezúton is a szakszerű munkáért!


ma beszéltem Bageecartarsal MSNen és megbeszéltük a kártyanaptár részleteit!
át is küldtem neki szerintem 2 agyon jó képet!azt mondta szombaton át is vehetem tőle Esztergomba!
ugyhogy most mégjobban várom mint eddig!
Szereztem egy pollenszűrő keretet Dr Gonosz cartástól, mert hát ugye az nem volt.... és így meg is történt a szűrő cseréje is, hát ráfért; a sok összeszedett őszi lomtól:( + az elfolyók is ki lettek takarítva:)
163.800 km

Gondoltam adok egy kis fényt az aluknak, ezért vettem polírpasztát és nekiestem délután. "Csak" kézzel csinálgattam, de mégis látszik a különbség. A pajzsnak is adtam egy kicsit a pasztából, szépen is csillog.Már csak a jelet kellene kicserélnem benne :)
Képek:
előtte---munka közben----utána-----pajzs-----ez meg csak úgy :D





Ma ellátogattunk Liával Zsámbékra a szervízbe. Már egy hete nem égett a jobb első tompítottam, plusz emellett égett a légzsák és a helyzetjelző visszajelző. Ezeket gyorsan orvosoltuk, kiderült, hogy a hátsó rendszámtábla világítás ment el.
Liának viszont kezd elromlani a kormányműve:( még nincs nagy gond, de már hallható kopogó hangot ad ki magából.. Hogy én mennyire gyűlölöm a fővárosi utakat.
Szóval kormánymű javítás, és emellett még a hátsó fékeket kell cserélni, de az normális.
Kevésbé örülök most, de a lényeg, hogy biztonságban lehessen közlekedni. Az utak állapotáról meg nem tehetünk, amikor akármilyen óvatos is vagyok, meg inkább teszek egy kört, csak hogy normális úton haladjak... ez ellen nem sokat tehetünk. Hát ez van.
De a jó hír, hogy amúgy minden kifogástalan. Lia kitűnő állapotban van (ezt leszámítva). Azért ez nem rossz:)