Blog
Hála a csepergős időnek volt kedvem nekiállni a vezérműszíj, feszítő, vezetőgörgő és vízszivattyú cserének. Igazi nemzetközi cuccokkal sikerült megoldani. Kanadai feszítő, koreai csapággyal amúgy SKF termék szintén SKF a vezető is ami Francia mint a VALEO-s vízszivattyú. A teljesség kedvéért a fogasszíj BOSCH, ami a ködös Albionból származik. Remélem a következő 80000km-t megoldják probléma nélkül.
Gyorsulási verseny, service kocsi! Két autó alkatrészei, gumijai, szersámok, meg mindenféle cuccok.... és még volt hely benne...





(0430-0501)
sződ-nevelek - vác (autómosás) - sződ-nevelek - szada (Paradox) - bp (CSS Tuning Shop) - székesfehérvár (Buksi) - nagykanizsa - (tesco) - vízvár (rokonok, szivagyerek) - barcs (ballagás) - vízvár - M7 (marché) - bp - gödöllő (anyák napja) - M0 - sződ-nevelek
mindösszesen 750km, 9,60l-es átlagfogyasztással
[Költségeim: kézi autómosás 400Ft]








A Csörinél tett előző látogatáskor derült ki, hogy a kuplung már nagyon oda van, ennek már voltak jelei sokkal korábban is, s az LMM-et is írta a computer. Ott maradós volt a gép, örök hála Alfi156-nak amiért hazahozott, s két nap múlva visszavitt érte. Előbbi nagyon jó lett, utóbbi azonban nem lett okés, mivel nem a gyári lett beletéve, ugyanúgy 2500-nál megtorpan és kivillan a piros befecskendező ikon. Ez ügyben még valószínű futnom kell egy kört.
Ma megvolt az első kötelezőnek mondható szerviz. Olajcsere (Agip racing), olajszűrő és a váltóolaj. Egyébként ami kijött belőle sem nézett ki rosszul, tehát lehet, hogy tényleg nem rég volt cserélve benne. Azért így már jobban alszom.
sikerült beraknom a kalaptartót is végre, így már tényleg minden meg van. Illetve majdnem minden. Még valahonnan kéne buherálnom egy gombot az elektromos tükörállítóhoz. Elképzelésem sincs, hogy honnan fogom megszerezni, majd meglátjuk.
Egyébként minden szíj nagyon újnak néz ki, azért még a vezérműszíjat megnézem.
A fék is egyre jobb, bár most elkezdett nyikorogni, de ez valsz. a sok évi állás utáni keményedés hatása. Kezd lekopni.
Km. óra állása: 3066.
125.000km nél szürök és olajak cserélye,termosztát csere 46.000.Ft-
kuplung szerkezet,stabpálca csere,futómü szilentek cserélye, 85.000.FT-
alsó turbócső: 18000.Ft
lengéscsillapitó elöre MONROE ,elsö szélvédö csere,100.000.FT. lengökar jobboldali felsö, fékbetét elöre csere 50.000.-Ft.
1
621
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8