Blog
Elmúlt hetekben több javítás is történt.. jobbrakanyarodásnál kattogó kopogó hang
- jobb oldali kormányösszekötő gömbfej lóg + bal lengökar belsö szilent se volt már toppon igyhát csere +futómüállítás.
aztán:
Csöri kollégánál :) tegnap végre megtörtént a kartel csere nemvolt összetörve csupán 2 nagy hegesztés volt rajta elözö tulaj jóvoltából :) meg szivárgot a tömités most megfigyelés alatt..
olaj Selénia 20K +olajszürő csere + pollenszürő vásárlás köszönet a munkáért :)
Muszáj volt a nyaraláson megvennem Pirinek a Symi szigetéről származó tengeri szivacsot hiszen a mendemonda szerint a Ferrari is innen szállítja az autóápoláshoz szükséges szivacsokat. Több se kellett :)
Igaz, idén kb egyszer mostam csak le saját kezűleg az autót, de majd ezután gyakrabban fogom :)



A debreceni út után, 121.500 km-nél hétfő reggel letarolta az autó a vezérműszíjat, aminek következtében cserélve lett:
- vezérműszíjkészlet teljes garnitúra
- vízpumpa
- kipufogószelepek
- tömítések
Olajat is cseréltek.
Nem akart elindulni az autó, mint utólag kiderült, egy biztonsági kapcsoló volt eloxidálódva valahol, amit ki is szereltek gyorsan.
A lehúzott ablakkal való száguldozás élményének tovább fokozása érdekében felszereltem az első ablakokra a légterelőket. (Alkatrész a www.autotorino.hu-tól)
A sport levegőszűrőt (amit valamelyik előző gazdája szerelt az autóba) eredetire cseréltettem.
0
509
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- 159
- Brera
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth