Blog

>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-04-23

Eljött az ideje a hátsó futómű felújításának. Mivel a lengéscsillapítók és a G-szemek állapota már nagyon rossz volt, így egy újabb 2 hetes pihenőt kellett beiktatni. Sajnos ennyi idő kellett, mire kinyomoztuk melyik G-szem (más néven GL-szem, rose joint, pillow ball) is kell bele pontosan. Ma már tudom, hogy a FEBI2354-es G-szeme kell bele, így ezt megosztom veletek. Ez egyébként egy Mercedes alkatrész. Jó mi? Ezeket és az új lengőket beszerelve a hátsó futóművem is szép és jó.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-03-07

Sajnos a differenciálműm egy hangos csattanással beadta a kulcsot. Sajnos a váltóház is elrepedt, így elég hosszú kényszerpihenőnek néztem elébe. A váltóház hegesztése után egy új, hosszabb ötödik fokozattal lett összeszerelve a váltó, ami mind a fogyasztásra, mind a motor fordulatszámára jó hatással van. Sajnos az elkészülte sok időbe és nem kevés pénzbe került.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-01-30

A vizet kilapátolva és kitunkolva az autóból egy felfűtött fényezőműhelyben száradt ki a kicsike. Újra használható.

 
>> EgyébKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-08-24

Megjártuk a horvát tengerpartot és minden gond nélkül hazaértünk. Készült pár kép az úton az autóról, amit megosztok veletek.

 
>> Szervizsty // Alfa 156 SW 1.9JTD Progression // 2009-07-01

Mivel olaszbol jöt és ki tudja mikor volt cserélve igy megejtettük a vezérléscserét

 
>> Tuning és extrasty // Alfa 156 SW 1.9JTD Progression // 2009-06-26

Jön a meleg és muszály volt foliáztatni,2 hét várakozás után felkerültek a Skyfol Shark foliák

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-08-15

Egy horvátországi nyaralás kilátásba helyezése arra a megfontolt lépésre vezetett, hogy átnézessem eddig koránt sem hibáktól mentes autómat és a fékek cseréjét indítványozzam. Előre és hátulra is új fékbetétek érkeztek, ráadásul ATE márkájúak. Mint kiderült elől is és hátul is ilyen gyártmányú fékrendszer van. Emiatt leszámítva azt, hogy az alkatrész beszerző először két garnitúra első fékpofát hozott nem volt probléma. Ez mindenesetre elég volt az indulás előtt egy héttel arra, hogy idegeskedni kezdjek. Nem szerettem volna, ha valami meghiúsítja terveimet.
Amíg viszont az újabb fékpofákat vártuk a szerelővel a féknyergek elől és hátul is vörös kabátot kaptak.

 
>> SzervizAndrewxy // Alfa Spider / GTV V6 TB // 2009-06-20

Köszönhetően a minőségi gyári kábeleknek, sajnos a kocsi úgy került hozzám, hogy meg volt törve a fékfolyadék tartályban található visszajelző kábele, tehát ezt kicseréltem egy új kábelre.

 
>> SzervizAndrewxy // Alfa Spider / GTV V6 TB // 2009-07-04

Megérkeztek az új kerékcsapágyak (SKF VKBA 3459), Beépítve a gépbe. KM: 158636

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2006-08-04

Egy éjszaka - mikor máskor - munkából hazafelé menet hirtelen hangosodni kezdett a kipufogó hangja, majd hirtelen éktelen ordításba csapott át. A lehető legcsendesebben hazapororoszkálva gyorsan leállítottam az autót és már akkor elkezdtem keresgélni a kipufogószervizeket. Szerencsémre tőlem nem messze, Csillaghegyen találtam meg a Kipufogóklinikát, ahol másnap SOS fogadtak. Itt derült ki, hogy a leömlők egyesítésénél elrepedt majd elengedett a hegesztés. Látni lehetett, hogy valahol megnyomódott. Ezen nem csodálkoztam ismerve lakóhelyem utcáit, földutait. A gyors javítás után ismét eredeti hangon tudtam közlekedni.