Blog
Korábban már nyomozgattam a rejtélyes gázolajmelléfolyás után. Autópályás menetek után a porlasztók alatti mélyedések tele voltak gázolajjal, ami egészségtelen és büdös is. No csak annyi volt, hogy a CR és a befecskendező porlasztó közti összekötő cső fémkúpos illeszkedésű hollanderét meg kellett húzni. 10-es kulcs 28 másodperc. Aztán a gázolajszűrő csere is végre megtörtént. A szerelési útmutató szerint ki kell venni az egész gázolajszűrő egységet a cseréhez. Remélem nem nagy hiba, hogy alulról aknából hosszúszárral benyúlva lett leszedve, 10 perc alatt fenn volt az új. Legalábbis a szerelő ezt mondta, mert el kellett szaladnom a közeli boltba, mire visszaértem már légtelenített. Gyújtás néhányszor ráad és már ketyegett is újra. És ehhez készültem lelkileg egy hónapot :-)
Ami viszont meglepett, hogy mekkora hatása van a gázolajszűrő cserének. Reggel 13-14 fokban azért eddig elég nyersen szólt a motor, főleg 2000 környékén, ahol hidegen elváltok. Na ma reggel az első váltásig megvolt az a kellemetlen hang aztán kész, elmúlt, teljesen úgy járt a motor, mint melegen. Bemelegedve meg még picit simábban jár, és határozottan jobban reagál a kis gázpedálmozgatásokra.
2007.07.28.án jöttünk haza Szegedi taliról!
M5 Kecskeméti lehajtónál kiszakadt a hajtókar :(
Nos erre vettem egy 145Qv kicsit törötten! sikerült átrakni a motort nem kis szenvedések árán!
Másnap teljes olaj csere és vezérlés csere!




Nos, megint a saját káromon tanultam... Az az ominózus vízencsúszás a szétkopott gumik miatt történt. Gondoltam jó az még... hát nem volt elég jó.
Most vettem rá négy Falken Z512 205/50/R15-ös abroncsot. 18 ezer forint volt darabja.
A gumis 4ezerért rakta föl.
2007.09.21.Kulcs
Asszonykám elvitte Piri mesterhez a vasat.Vezmódcserére gondoltam,de jó állapotban van és egy jav.klt megoldotta a dizelhangot.Plusz szervoolajcsere.Pöpec a verda most...
Alfa találkozós hétvége volt. Szombaton szlalom verseny Budaörsön, majd este egy Budapesti minitalálkozó városi felvonulással és Hősök terén fényképezéssel. Vasárnap pedig a Tököli reptéren a Fiatosok vendégei voltunk. Volt tesztvezetés, mini-rally, gyorsulás.




Megvettem tegnap az új lámpát. Már csak a beszerelést várja, de az is eljő nemsoká:) És máris új szemmel fog pompázni a kicsike:)
Sajnos régen volt időm égész nap a kocsival foglalkozni, ma megkapta :) Kívül nagymosást kapott, belül csak a szőnyegeket tisztítottam le, mert az elektronikás miatt a belsejére nem maradt több időm, besötétedett.
A mosással egy időben kapott új első ablaktörlőket is gyárit :) Ami nagyon-nagyon jó szuperál.
Valamikor vagy egy hónapja elromlott a kűrtöm. Hamar rájöttem, hogy életveszélyes nélküle közlekedni Pesten így ma elvittem egy elektronikáshoz. A fazon másfél órát dolgozott rajta mire rájött, hogy a kormányban lévő nyáklapon elégett a szál ami összekötné a kapcsolót a dudával. Áthidalta és most újra szól és én pedig megnyugodhatok :)
Ha már ott voltam gondoltam ránézhetne arra hogy miért nem jelez vissza a műszerfal ha be van húzva a kézifék. A hiba egyszerű volt, nem volt bekötve :DDD
Ez is kipipálva. :)
Szeptember TIZENHARMADIKÁN meló után az M5-ön száguldottunk pihenni egy utolsót még a jó időt kihasználva, tehát nagy volt a boldogság egészen a következő pillantig........ az előttünk haladó kamion deffektet kapott és a belőle leszakadó gumidarabon rongyoltunk át. Egyből megcéloztuk a leállósávot és sajna akkor tapasztaltuk, hogy a jobb eleje a kocsinak egy "kissé" hiányos, benyomódott a lökös meg leszakadt a ködlámpa...... Kitöltöttük a betétlapot.....Fájó szívvek folytattuk utunkat. :(
1
786
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV