Blog

>> Szervizsparco // Alfa 159 SW 2.4 JTDm 20v ti // 2016-11-24

237.000 km

Dayco vezérmű készlet: 27.000Ft
Contitech hosszbordás szíj: 5000Ft
Hepu vízszivattyú: 18.000Ft
+ fagyálló+ apróságok: 6000Ft
Munkadíj: 29.000Ft

 
>> Eseménysparco // Alfa 159 SW 2.4 JTDm 20v ti // 2016-11-24

Megvan végre. Mai naptól a nevemre került.
Happy van! :)

Eredetvizsga: 20.000Ft
Új forgalmi: 6000Ft
Törzskönyv: 6000Ft
Vagyonszerzési illeték+ egyéb költség: 100.100Ft
(költségek közt blogolva)

 
>> EseményRB 83 // Alfa 159 1.8 TBI SW // 2016-11-24

Miután a bal helyzetjelzö kiégett gondoltam ki cserélem, sajnos bal oldalt nem az én kezeimnek tervezték meg a hely kinálatot, a kiszerelés nem annyira nehéz inkább a visszahelyezés a lámpatestbe, elsöre csak ellenöriztem hogy valóban kiégett-e , majd megvettem hozzá a megfelelö izzót, Philips BlueVision ultra Xenon-Effekt W5W,majd ezután kicseréltem mindkét oldalt, másodjára 10 perc alatt kész voltam.... :)

A gyári akkumlátor sajnos ahogy bejött a hideg elsö inditásnál néha hibát dobot, Abs szenzor hiánya stb... akkor már tudtam hogy gyengélkedik, kiolvastam az Akkufeszültséget 11.4 V, de igazából indult probléma nélkül majd a helyzetjelzö csere után , próba stb... elaludt a jobb oldali xenon... majd mindenféle villogás , akku lemerült...
7 évet birt, lehet hogy töltögethettem volna, de egy jó töltö annyi itt mint egy új akksi....
A választásom végülis : Exide 64AH 12V Premium Carbon Boost EA640 esett, beszerelés könnyen ment és visszatért az erö :) egy légzsák hibát dobott mert alacsony volt a feszültség 8V, kitöröltem...

Szervóolaj szintem min alatt volt, itt kint gondolkodtam a cserében, nem a közelben van ( 50km ) de nem sikerül a melóm miatt idöt találni, igy rendeltem hozzá 3l Tutela GI/R , feltöltöttem maxra és ha legközelebb haza megyek csere.

Költségek:

Philips 5W5: 5,00 euro
Exide Akku: 63,00 euro - Pfandal 7.50 euro és postaköltséggel együtt
Tutela GI/R: 45,00 euro a 3 liter

 
>> SzervizSettantacinque // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD // 2016-11-11

2 db majdnem tökéletes állapotú, gyári fényezésű 612/A sárvédő felszerelve, küszöbspoiler leszedve, újraragasztva úgy, hogy 1mm hézag van a küszöbtől :-)

 

Frissites: Felhivtam Csorit, hogy nincs-e valami tippje arra, hogy az auto magatol kezdje el a regeneralast... Volt neki, menni kell az autoval es kozben torolni belole a hibat es akkor elobb vagy utobb elkezdi... kb 7-8 hiba torles es neki allt regeneralni 90%-os eltomodotsegnel, 15%-os lett a tisztitas vegere... Koszonom Csorinek a tippet, ezer hala!!

Péntek reggel még minden ok, délután indulás haza hallom, hogy kifúj... Menni kellett a kocsival hétvégén is de csak kb 1500-1800 fordulat kozott hasznaltam, vasarnap bedobta a motorhibat... Ma kicserélték a csövet, motorlámpa még mindig világit, részecskeszűrő eltömődött... kb 1 percig van meg az erő onnantól elveszi.... Most a héten meg megjáratom hosszabb távokon aztán ha nem javul, akkor repul belole a dpf meg az EGR.

Csere: 123700 km

 
>> Tuning és extraWolf // Alfa 147 1.9 jtd 16v // 2016-11-22

Na meglett pénz hertz hangszórószettre...úgyhogy vettem egy garnitura gyári alufelnit....ez a baj a hifivel, mindig van más ami fontosabb :)

>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.6 Ts, SE, Döme // 2016-11-22

A jobb első féltengely csörgött-zörgött... tudtam róla, már a vételnél... jó alkualap volt. A belső csukló volt a bibis. Szerencsére korábbról volt itthon egy jó belsőcsuklós féltengely, így arról gyorsan át is szereltem, új zsírt is kapott a külső csuklóval együtt, ha már kézben volt. Persze ez csak azután ment ilyen könnyedén, hogy a tengely rögzítő csavart leoperáltam... ugyanis azt valami nagyon hozzáértő eléggé szétverte... Hidegvágóval kellett, hogy alakítsak rajta, csak azután tudtam a 36-os dugós kulcsot rákocogtatni... Kapott egy egészségeset. :)

a 17-es felnik a nyomtávszélesítőkkel kiegészítve, új csarokkal felkerültek a helyükre, immerán jöhet a cudarabb idő is

 
>> SzervizCoyote // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2016-11-23

A mai nap meló után elvégeztem..... Kicsit bátortalanul álltam neki mert nemrég volt bent egy 156-os Alfa nálunk szintén ezzel a gonddal. Elnézve annak a cseréjét elég nagy macerának tünt. Nos kellemeset csalódtam :-)
Az egész nem tartott tovább 25 percnél. Összesen 10 csavar és 2 cső, ennyit kellett leszedni és már lent is a fedél. Leszedés után konstatáltam, hogy valaki már meg kente egy kis pasztával valamikor. Régi tömítés ki az új pedig szépen a helyére. Reméljük most egy darabig megint rendben lesz eme alkatrész.
Tipusa: Elring 199.040

Km: 284.146

 
>> Tuning és extraArslan // Alfa 156 1.8 Twin Spark // 2016-11-22

Mikor megjött az agymenésem, hogy téli kerékké változik az eddigi nyári 17-es Selespeed, sejtettem hogy lavinát indítok. TZoli cartárs figyelgette nekem a netet, és a wilhabenen nagyon hamar ráakadtunk kihagyhatatlan áron egy garnitúra 18-as sokküllősre. Mivel két nyári gumim maradt csak használható, nem ragaszkodtam a 17 colhoz, így gondoltam le is csapok rá. Jött a kérdés Zolitól, még mindig a kiült szarokban utazgatunk? Mivel nem törődtem még az ülésekkel, így igen volt a válasz, mire küldött egy másik linket egy szövet Sportpackos ülésszettről. Pár nap alatt le is zongorázta nekem az egészet, Weltgumin találtam itt a tatabányai üzletben 4 Infinity Ecomaxot, szintén nagyon olcsón, így már megvan minden, már csak a felnikkel kell kicsit törődni és készen is állunk tavaszra. Illetve mivel az új ülések nem oldallégzsákosak szemben a régiekkel, át kell vágnom az agyát, hogy azt higgye van légzsák. Remélem rövid időn belül ez is meg lesz. Ölöm é bódottá :)