Blog
Sajnos ugy alakult, hogy el kellett adni a paripát, mivel a szívem vissza húzott a régi autómhoz. Hissza vágyott a 46-után. Igy hát engedtem neki és úgy határoztunk, hogy eladjuk a Nagyvadat és veszünk egy 46-ot.
Hosszas keresés és nézelődés után, na meg egy kis nyomás hatására meg győztem WarbiRunner barátunkat, hogy adja el nekem az övét. Bár eredetileg a TD-t szerettem volna, de végülis a JTD lett az amelyik eladóvá vált :-) így hamar meg is alkudtuk.
A 166 valóban egy különleges autó, mind külsőleg mind belsőleg. Csodás élmény vele autózni akár rövid akár hosszú távon. Maga a kényelem és a luxus. Nincs még egy ilyen autó mint a 166......
Lehet pont ez volt a baj, hogy túl tökéletes. Hiányzik belőle az amibe anno bele szerettem a 146-ba.
Nagyon rossz érzés volt látni, hogy el viszik és tudom már nem az enyém... Sokáig küzdöttem a könnyeimmel, de jó helye lesz tudom. Az egyik felem sír a másik nevet..... Vegyes érzelmeim vannak, de végre ujra egy csodás 46 tulaja lehetek holnaptól.
Köszönöm neked ezt a csodás, együtt töltött időszakot. Sosem feledem el és mindíg szép emlékeket fog idézni, ha rád gondolok.
Hiányozni fogsz Gina........
Kopogásra lettem figyelmes mostanában az első futómű felől...mint kiderült eltört az egyik rugó!Szerencsére a vége tört el igy lehetett vele közlekedni!Csere vadi új Kayaba rugókra és a stabpálcák is cserélve lettek!A kopogás eltűnt.....a futómű tökéletes,és kussol!
Néhány napot az Sw-vel töltöttem s azt vettem észre, hogy nincs fűtés, nem megy 50 fölé a vízhőfokmérő mutatója, pedig nincs egy éve, hogy cseréltettem a termosztátot
Elkészült az ALFA, újra mozgásban, mondhatnám szebb lett, mint volt,
felmerült az értékesítés is, de még nem döntöttünk róla, sajnálnám áron alul eladni
Ma végre sikerült az átírás... mivel az előző tulaj elvesztette a törzskönyvét, ezért október 26-tól eddig kellett várnom... De most már megvan! :-)
Illeték: 48400.-
Papírok: 12000.- pengő forintocska volt.
Az autót elcseréltem egy offos 1.8 V6 kupéra, hirtelen jött lehetőség volt és éltem vele.
Így most Alfa nélkül maradtam (egyelőre), de ez csak átmeneti állapot.
143369 km-nél, 8374 km után újra eljött az olajcsere ideje, a megszokott Selenia 20k helyett Eneos 10w40-et, Mahle olajszűrőt és Champion levegőszűrőt kapott. Ki lett cserélve a már megvásárolt kézifékkötél is, egybekötve egy hátsó fék takarítással. Sajnos az alsó motorburkolat eléggé elengedte magát, így az nem került vissza. Hogy ez lesz-e megjavítva, vagy más opció lesz a befutó, még nem tudom.
Hirtelen vezérelt ötlet volt,hogy meghirdetem.
Most van lehetőségem átülni valami másba, az autó patent , nem volt kétség,hogy elviszik. 5napig sem volt hirdetve, használtautóra fel sem került.
2016.11.26-án elkelt.
Jöttek, megnézték, kipróbálták, nagyon jól esett amit mondtak,hogy jó pár GT után messze ez a legszebb, és legjobb amit látnak ,pedig néztek 3évvel fiatalabbat is... Az összesről lemondtak, ezt vitték. Jelenleg autó nélkül, letargiában tengetem napjaim.
Közel fél évig voltunk társak, és 10.000km-t jártunk meg.
Olyan érzésekkel váltam meg tőle,hogy ezt lehet még nagyon meg fogom bánni.
Meglátjuk... folyt. köv.
Ezeket az utolsó képeket lőttem róla, várta az új gazdáját.
Megtörtént ma egy regen , Kb 10perc 15-25 literes fogyasztás,nagy füst,érdekes a túrbó mutató nem igazán ugrált csak picit! Km: 169789. talán ez volt a harmadik miota nálunk va, amit észre is vettünk :)