Blog
az olajcserénél olajfolyást fedeztünk fel, amit a kuplungmunkahenger produkált.
csere megtörtént, most ujra jó minden. :-)
kapott 2 téligumit az autó előre, a másik 2 még beszerzés alatt.
még mindig volt zörgés elől, ezért 2 felső lengőkar, és a 2 kutyacsont cseréje is megtörtént, meg a bal recsegő féltengelyt is cseréltem, meg mivel egyben könnyebb volt, a kerékcsapágyat is...utána persze futómű állítás.
most csönd van...
ideje volt a cserének, 5w40-es Eneos olajjal, gázolajszűrő,olajszűrő ,levegőszűrő,pollen nem, mert abban csak 4 hónap van...
2003-ban történt vmikor, h a 147-es modellekből kihagyták az ajtó felső kédergumijából a becsipődés érzékelőt, ezáltal a távirányitó hosszú gombnyomására fel nem, csak letekerte az ablakokat.
2 megoldás létezik a hiányosság pótlására:
1: a bal első ajtóban levő elektronika megbuherálása az érzékelő kiváltására (ellenállás/dióda asszem),
2: érzékelős kédergumi beszerelése, ajtó kábelköteg cseréje, body computerrel való felismertetése.
A kábelköteget és gumikédert már korábban kicseréltem, de még nem működött a dolog. MES: body -> CAN setup -> adjustments -> windows' anti trap sensors (present-re állitani), majd ezt követően proxy alignment. Próba, és működött :)
Proxy alignment mindenképp kellett nekem, mert a Connect Nav+ kiszerelése óta villogott a km számláló. A piros bontott kocsiból szedtem ki az alkatrészeket, a szerelést és "rátanitást" is magam csináltam, ezért ingyen volt.
Manky barátommal kezelésbe vettük az autót. DPF (részecskeszűrő) kiírva, kiiktatva, EGR szelep kiírva, és kapott egy módosított software-t.
Jelenleg kb. 220-230le, és kb. 480nm . Hihetetlen ahogy ez a nagy hajó megindul.
Nem tetszett ez a matt fekete felni, így átfújtam nagy szemcsés ezüstre. Szerintem ezerszer jobb így, optikailag rengeteget javít az összképen. A tükröket is átfújták matt feketére, gondolom ,hogy passzoljon a felnikhez. Azokat is vissza fújom gyárira...
A nagy Brembo nyergeket is lefújtam szép pirosra. Brutálisak ezek a fékek, mind optikailag, mind hatásfokilag. A féktárcsa Tarox F2000.
Már matt rózsaszín volt ,és bele volt égve a fékpor. Most olyan amilyennek lennie kell :)
Matrica rá úton van by : GT!
Első körben levettem ezeket a borzalmas rendszámkereteket, és felragasztottam a rendszámokat.
Aki ilyen időben szeretné, fel kell melegíteni a rendszámot, és a lökhárítót különben nem ragad oda a kétoldalú!!!
Megpolíroztam a fényszóróit elöl-hátul, szóval már az is oké.
A lökhárítója meg volt húzva jobb oldalt(zavart), megcsiszoltam 2000-el , 3000-el, majd megpolíroztam. Szinte tökéletes lett.
December 1-jén megvásároltam a GT utódját. Pár lyukra futás után megnéztem ezt, és hamar eldőlt,hogy együtt megyünk haza. Gyönyörű az autó!
Nem elhanyagolt autó, foglalkoztak vele elöttem is. Persze nem annyit, mint amennyit én fogok :)
1.9-et néztem, de aztán adtam egy esélyt ennek :)
Kb. 1 hétig voltam Alfátlan :P
159 ,2.4 20V Q-Tronic lett!
232.300km-el került hozzám. FES is ezeket írja, valósnak tűnik.
Az autó olasz származású, rozsdamentes!
Vettem utólagos öntapadó emblémákat, 4 db 50mm-es fekete alapú (felnihez) és egy színes emblémát hátra mert már kifakult. A nagy embléma 145-46ra nem passzol pontossan, az öntapadót el is felejtettem mivel nem csúszik rá az emblémára. Én így hát rá ragasztottam. Így már nagyon jó ;) és nem csúnya :)