Blog
A márciusi lebőgés után, sokat faragtunk a gépen, meglett az üzemanyag nyomás bibi, elkészült a futómű, 305ös Brembo fék, stb. Innentől kezdve kb Juniustól Októberig 2000km mentem különböző pályákon, Slovakia ring, Pannonia ring, Hungaroring, a legjobb időeredményeknek minden pályáról külön bejegyzést fogok tenni :)





A várva várt nap :) minden elkészült nagyjából, legalábbis annyira, hogy gurulni tudjak vele a pannonia ringen. Hamar kiderült az autó kanyarban borzasztóan gyors lesz, egyenesben kevésbé, sebaj :) Az első körben máris műszaki hiba, leállt az autó. Pár mp várakozás után beindult, megyek tovább, a 2. körben lenyomta a turbocsövet :( Annyi volt a napnak, a csövek nem lettek peremezve, egyfolytában az első gázadásra lepukkant valamelyik :( A leállás üzemanyag nyomás vesztés miatt volt, ez is megér egy külön bejegyzést....

A chip után amit Manky készitett ( hatalmas köszönet a sok rigolyám miatt ) :) elkészült a kipufogó, nem nagy történet elöl jön ki a lökösön kb 70cm az egész 70es átmérővel, ezzel egy időben került fel a nagyob cooler is. Nem megy rosszul talán pont elég lesz valamire..... :) Sikerült szereznem pár évvel ezelőtt egy lestrapált D2 coilover szettet, allitható magasság/keménységűt. Beraktam, aztán sokat szoptam a beállitással :) Utána szét mert ugye fel kellett ujitani :) Ekkor már vészesen közeledett az első pályanap 2016 március Pannonia ring :)


Legelső lépésben minden felesleges dolgot eltávolitottam a kocsiból. Maradt 1 ülés, a műszerfal, stb stb, még néhány kg tudna jönni kifele. Akksi a csomagtartóban, egy sportkormány, kagylóülés, 4 pontos öv, aztán kezdődhet a "motor tuning". Mivel Magyar time attack kategória alapján készitettem az autót, igy elég lett volna a gyári csiga plusz chip, kipuff, nagy ic. 170le/1110kg volt a terv a sport kategoriához.

2015 év végén vásároltam ezt a 156os rosso alfát kimondottan pályaautózásra. Teljesen gyári állapotában eléggé lelakva, de amire nekem kell arra tökéletesen megfelel. Rozsda minimális lakatolni nem is kell, fényezés lakkhiba temérdek :)


- olaj- és szűrőcsere, aktuális csereperiódus: 15 172 km
- üzemanyagszűrő, aktuális csereperiódus: 15 172 km (bakker, most látom, tavaly volt cserélve...ezt benéztem!, elég lett volna jövőre cserélni)
- ablaktörlő lapát csere: 135 000 km környékén vettem a Bosch Aerotwin-t, eddig bírta - ami azért nem rossz :), aktuális csereperiódus: kb 65 000 km és 4 év
Most SWF-et vettem. Meglátjuk mennyire válik be. A Bosch nekem hidegben elpattogott.
- EGR szűkítő beépítve. Még augusztusban hagyományozta rám szegény Pityukoma az EGR szűkítőt, amit most végre be is építettünk. Kíváncsi leszek a hatására.
Költségek: 55 000,-
olajszűrő HENGST
motorolaj SELENIA WR PE 5W30 (5 liter)
üzemanyagszűrő UFI
ablaktörlő lapát SWF
Plusz vettem 1L Selenia 20K-t feleségem 147 1.6 TS-ébe. Múltkor néztem, a max alatt van kicsivel, márpedig a TS-ben mindig MAX-on kell tartani. Hétvégén utántöltök.
Ma végre a rendszám is meglett! már hivatalosan is közelekedhet az autó a magyar utakon rendszám műszaki biztosítás minden megvan!
már csak nekem kellene otthon lenni hogy lehessen menni vele!
a rengeteg segitséget nagyon köszönöm Peti barátom valahogy csak sikerül meghálálnom majd! :-)
már csak egy szervíz van hátra cserélni a dolgokat amiket ilyenkor illik! :)



Szakadt levegőcső lecserélve, 4db hangszórórács (az összes füle megvan mindnek:-)) berakva.
2
544
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10