Blog
80-100 km/h körül rázott az autó, motortartót cseréltünk de utána is rázott, kiderült, h az első gumik szálszakadtak és nem kicsit ütnek is. Kicseréltük, de továbbra is ráz, szitál az autó főleg 80 km/h körül. Nyomozás tovább
Új nyári felnik! :-)
Eladtam a 16"-os Spider felniket, mert nagyobbat szerettem volna. Sikerült szert tennem egy garnitúra Novitec N8 szettre. (7,5x18" ET35)
Már alig várom, hogy jöjjön a tavasz!





A felső turbócső csere után az alsó is cserélve, bár nehezen de hozzáfértünk. :D Azért a KUL-on való részvétel nem maradhatott el. :)
Két első ülésbe ülésfűtés lett beépítve a kárpit és a szivacs közé, 2 fokozatú kapcsolóval 35 és 45°C.
Megérkezett a 2 db új gumi, a '15'-ös Speedline felnire fog felkerülni. Amit vettem: Kumho WP51 WinterCraft 195/55R15 85H téli gumi.


Szegedről hoztam el az autót, gond nélkül jöttem vele haza. Ma kicseréltem az izzitógyertyákat, vettem rá szép jelet, kitakarítottam(nagyon mocskos volt szegényke).
Elvittem motordiagnosztikára, a XVIII. kerületbe, ahol megnyugtattak, jónak tűnik a kocsi.
A hét végén kap új olajat, szűrőket....
Megtörtént az olajcsere, 5db izzítógyertya, összes szűrővel, sajnos kiderült, hogy a 2 hónapos szegedi állás(behúzott kézifékkel)miatt a bowdenek megnyúltak és hazafele kinyírtam a hátsó fékeket. Új Brembo féktárcsákkal és Textar betétekkel orvosoltuk a problémát. Kell vennem bowdeneket és egy motor tartó gumibakot és akkor minden rendben.
Irány az Albaauto!
A tegnapi és a mai nap elérkezett a dízelek rémálma a kettős tömegű és a kuplung csere.Az előzmény,hogy pár hete fémes kattogó hang jött a váltó felől és a kuplung kinyomásakor megszűnt. Hát akkor csapágy meghalt és amúgy is már kemény volt a pedál meg fent is fogott már. Rákészültem a kettős cserére bár nem érzetem semmi rázást leállításnál kottyanást de mikor lekerült a váltó örömmel konstatáltam,hogy nem is kell.Semmi baja hibátlan állapotban volt, annyit mozdult kb.mint egy új.Így a szimering csere után ment is vissza a helyére.Kapott mellé egy új szett Valeo kuplungot,mert a csapágynak vége volt a tárcsa szintén már jól megvolt kopva és a szerkezet is látott már jobb napokat.Hamar ment az egész meg is lepődtem rajta,hogy a kolegám,hogy szórja össze. Csak a váltón lévő munkahengerrel szívtuk meg. Kicsit már folyt, akkor csere.Viszont a tartójából elég szopás volt kivarázsolni de sikerült egy Brembo került a helyére. Közben kicseréltük még a rezon csövet is.Kompletten cseréltük az első féket elég szar volt már mikor megvettem a kocsit de most,hogy szét volt szedve és a kettőst nem kellett cserélni így kapott egy Brembo Max vágott tárcsát Brembo betétekkel és Brembo fékcsővel.Így most ez első fékről is le van a gond. A kuplung meg egyszerűen vaj lett.











Megjött a csomag.
Ahogy a videón volt beraktam.
Lecsukni kicsit kicsit furcsa volt, a belső kilinccsel nem is sikerült. A fedelet nyomva simán megy...
... és gombnyomásra nyílik is.
Királyság! :-)





Penteken végre megerkezett az első és legjobban várt boríték benne egy papír ami az okamyirodaból jött! Származasi ellenörzés! Kintről behozott autónál ez az első amit csinaltatni kell addig semmi mást nem lehet csinalni amig ez nincs meg! Durván 4-5 hét alatt kész! :) nem drága dolog!
Jöhet a többi papír lassan gurulhat a magyar utakon!
Köszi a segítseget Peta74 Barátomnak aki mindent elintéz helyettem hogy mire haza érek meglegyen a paripa! :)
A pénteki fékbetétek cseréje után vasárnap kigyulladt az akksi visszajelző lámpa..
Mivel az akksi új, így maradt a kontakthiba vagy a generátor. Sajnos a generátornál mért kijövő feszültség sem volt jó, így mehetett felújításra.
Diódahíd ment tönkre, és ha már ott volt, felújították az egészet. Új csapágyak, fesszabályzó, szabadon futó stb.
Generátorcsere.
Hibakód kiolvasás, nem volt tárolt hiba.
Új helyzetjelző LED-ek kerültek bele (ezt nem dobja hibára a CAN).
Most már csak az alufelnivel kell valamit kezdenem, mert az elkopott fékbetét miatt jobb hátul ráégett a rozsdapor.. Felnitisztító/brigéciol/sav vagy valami, de még utána akarok nézni hogy mi szedi le a felni károsítása nélkül.




0
617
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10