Blog
A beépített karikák nem húzták sokáig. A belső foltosan kiégett és elég csúnyán nézett ki mind két oldalt (kép 1.). Így rendeltem Kínából 2 csere darabot. Sajnos a méretett elrontottam. Mivel amit először rendeltem , műanyag karikával jött. Azzal együtt volt az átmérő 85mm. Az új meg önmagában volt ekkora (kép 6.). Így nem fért bele a gyűrűbe. Mivel már darabokra szedtem a kocsit , így beraktam nélküle. A bekötésen változtattam kicsit. Alap helyzetben csak a két szélső világit. A belső kettőt reflektorra kötöttem. Több oka is volt neki. Egyik hogy nincs kedvem 4 havonta darabokra szedni mert kiég valamelyik. Ráadásul egy napos munka. A másik hogy olyan erős volt a fénye hogy elnyomta az indexet és reflektort. Mindig többször kelet villantanom hogy észre vegyék. Ráadásul a árnyalat is 3 féle volt a külőmbözö helyekről rendelve.Bár észrevettem az egyik szélsőben is egy kiégett pettyet. Lehet a szélsőket is a reflektorra kötöm. Végeredmény (kép 7.) Ha tudom hogy ennyit fogok szopni vele, lehet neki se álltam volna beépíteni.







Hétvége.
Most először volt időm átnézni rendesen a szerzeményt.
Nos az eredmény tragédia.
Pár apró műanyag elem hiányzik a beltérből, a bal első ködlámpát csak a lélek tartja a helyén.
Kezdődő rozsdafoltok szerte a kasztnin, az alvázon is megjelentek már az enyészet jelei.
Ma alvázvédelmet, és lakatost googliztam egész nap.
Viszont jó hír, hogy úgy fest a jövő héten kezdődhet a forgalomba helyezési macera.
Szeretném saját lábán elvinni a megfelelő szakrendelésekre.

Mivel a régi bedöglött , jött az új. Prestigio 519i lett a választás (kép 1.). A kábelt elvezettem balra a tetőkárpitban, le a B oszlop burkolata mögött (kép 4.). Bekötöttem gyújtás után , így automatikusan működik. A kamera króm részét lefóliáztam, hogy ne látszódjon annyira (kép 2.). A csúszka részre tettem egy kis ragasztó csíkot mert kotyogott az illesztés (kép 6.). Utána már nem mozgott. A tükör mögé került jobbra. A vezető ülésből gyakorlatilag nem látszik (kép 3,5,6-8.) Került bele egy 32 Gb Samsung kártya, amire 3 óra Full Hd felvétel fér el.
Update: kis hibája, összekavarja a dátumokat.









2016.05.20. 4db új nyári gumit kapott a vas. Nexen márkából osztály: C, B, zajszint: 68dB
méretek 205/55R16
Sajnos az automata váltó visszajelző a műszerfalon villog és sípol indítás után, majd pár perc múlva eltűnik. (csak ha rükvercbe teszem) váltani vált szépen azzal nincs gond. álló helyzetben a váltó rudat jobban szemügyre véve azt tapasztaltam, hogy 1-es, 2-es fokozatba ha rakom és kicsit mozditom visszaáll üresbe. menetközbe eddig nem dobta még ki. Attól tartok kuka a váltóm. :\ Valami ötlet esetleg?
Elvittem lakatoshoz, mert kettévált a lemez a ponthegesztés mellett a jobbos váznyúlvány alján. Nem volt nagyon vészes, de jobban érzem magam így.
És még:
-első vonószem ellendarab beszereltetés a kereszttartóba, mostmár lehet vontatni a saját vonószemével...
-két gyári hungarocell csillapítópárna beszereltetés a kereszttartóba, mert az is hiányzott
Mindezek előtt 1 héttel olajcsere szűrővel, 5W40, plusz pollenszűrő (Km: 167.000).
58950 km-rel átvettük a kis géppet. Újra alfázás!
Kicsit lájtosabbra vettük a stílust, országúton megtett 50-60 km-es etapokkal és munkába járással (2x5km naponta) erre jutottunk:
Előző teletank óta megtett út: 1.008,4 km
Átlagsebesség: 62 km/ó
Tankolt üzemanyag: 52,42 liter
Kijelzőn olvasható átlag: 4,9 liter/100 km
Számolt fogyasztás: 5,2 liter/100 km
Nem rossz :-)
A 159-et 8x sikerült 6 liter alá vinni 5 év alatt. Ennyit jelent a könnyebb kaszni és a TCT?

3
389
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV