Blog
Mainapon kirandultunk egy nagyot a vassal :)
Mentunk a mesterhez egy chip tuningra avagy egy ujprogramra.
A Gt-t is o csinalta es hibatlan volt.
540km-et mentem es az elejen hat kicsit feltem h nem e lesz valami gond,bar eddigis hibatlan volt az auto ahogy most is csak hat penteken mult 2 hete h nalam van :)
Minden adat es grafikon jo volt,kapott dicseretet az auto en meg orultem nagyon neki es plusz orom volt h a KM-allas valos tehat 212300km van benne! Nincs porgetes :)
Egy kis grafikon elotte es utana ;)
Olaj csere es osszes szuro csere mar tervben van es meg is van veve,ha minden jolmegy jovoheten le es ki is lesz cserelve!!


Eljott az ido.
Sajnos furcsa hangokat hallottam kuplung lenyomaskor, ugyhogy elvittem szervizbe.
Kiderult a kuplungom haldoklik, amit mar a kettostomegu lendkerekkel egyutt csereltunk
Km allas 165.000
Kiszedtuk a regi fejegyseget es betettem egy androidost. Mivel nekem boose rendszsrem van, ezerr kicsit komplikalt volt bekotni, de minden megoldodott es remek a navi.
Dpf ki/ egr lezar, teljes rendszer rozsdamentesre cserelve.
A turboleomles szepen hallhato. Neha talan tul hangos is? :)
15 ezrenkent megerik a csere, megtettem...
Tegnap meglátogattam a téli szállásán a Spidert. Kicsit szomorkásan várja a tavaszt.
Már nagyon menne.
Az egérfogókat is végignéztem, eddig nem jártak hívatlan látogatók a téli szálláson.
Mivel már hetek óta gyengélkedik a Ctek 3.6 töltőm, így ma rendeltem egy újat. Ctek MXS 5.0. Remélem a hét elején megjön és még a jövő hétvége előtt kondicionálni tudom vele az akkut. Már egy hónapja álldogál a sarokban és a régit nem sikerül bekapcsolni.


- életkor: 91 nap
- km óra állás: 9.997 km
- össz. menetidő: 147,43 óra (6,14 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 649,91 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,04 Ft/km
- átlagos napi futás: 109,86 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,75 %


Megadta magát az akksi. 5 nap állás után kb 1et forgatott a főtengelyen :)
Nem is forsziroztam, nehogy csillió hibakódot bedobjon az alacsony fesz miatt, ráraktam töltőre. 3 órát volt rajta kb, ezek után már 2-t is tudott forgatni a főtengelyen...
Kis kutatás után végül nem 74es, hanem 64es Exide premium lett, 640A inditóárammal. Mindenképp 190 magas akksi kellett bele, a 74es viszont vszeg túl hosszú lett vna (3mm-rel) bár mindenhol ezt javasolták a kocsihoz. A 640A is elég, kifogástalanul indul a gép, és 3 kg-mal könnyebb is. Úgyis kevesebb áramot fog felvenni a rendszer mihelyt bekerül a maradék LED izzó és a xenon.
Megtörtént a turbófelújítás és a kuplungkevlározás,kicseréltük a kinyomócsapágyat,leheggesztettük a kettőstömegüt mert már halott volt és fúrt mart féktárcsák kerültek előre. Hétfőn megyek optimalizálni és 240 lóerő környékére felhúzni a gépet. Hamarosan érkezik az első futópados mérés is!!
Egyéb kisebb esztétikai cicomák: kaptam a szarvihart egyre nagyobb mértékben a nightbreaker szett miatt. Ez van, bedőltem a reklámjának, jól hangzott. De lekattantam róla, mostantól cool blue az egész szett. És azt kell hogy mondjam, hogy a nightbreaker a legjobb napjain se világított ilyen szépen. Került továbbá egy új embléma a kocsi hátuljára és le lettek polírozva a fényszórók is!
1
612
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV