Blog
Az adagoló és szervószivattyú felújítás,vezetőgörgők megcsapágyazása egy hardy tárcsa ,baloldali külső féltengelycsukló és egy vízcső csere...ja meg természetesen a hosszbordás szíj is cserélve lett :D
Arra lettem figyelmes, hogy hidegbe reggeli indításkor nem úgy jár a motor, ahogy azt megszoktam. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, ráfogtam a hidegre. De ahogy bejöttek a jobb idők ugyanúgy egyenetlenül járt a motor, mint korábban. Sőt már nem csak hidegen. Elvittem hát a szerelőhöz. Megállapították hogy az egyik porlasztó lesz a ludas. Intéztem egy bontottat, merthogy nem igazán típushiba az 1.9 JTD-nél. Gondoltam adok egy esélyt. Szerencsére cserekor sikerült a leszorító tőcsavart beletörni. Csak gyáriba lehet rendelni kemény 290Ft/db áron :-) Megrendeltem, megérkezett, kicseréltük. Minden jó!


Egyenlőre tervezési státuszban. Póló( Jó minőségű nem kínai) Beszerzési áron 1300 Ft.
Feliratozás: Kis méret (képen) 1820 Ft
A4 méretű minta a hátára(opcio) 3000 Ft kb.
Gyártásra kerültek a pólók. A végleges az Fekete lett a többség választása miatt.
Aki utalni szeretné az erre a számlaszámra utalja:
Megjegyzés rovatba a Nicknevet írjátok köszi.
Árak: Galléros Póló: 1590 Ft
Sima Póló: 790 Ft
Nyomtatás: 1820 Ft
Az utalandó összegek: GT +
Zsolt155 +
Bendzsi33 +
Sprint83 +
Marklar155 +
Pityukoma
Elkészűlt az első nyomtatás. :o)
Akkor az elkészült pólók. :o) Kicsit csalóka mert a valóságban feketébb mint így vakuval.












Olajcsere,olajszűrő,légszűrő és gyertya csere!
113000 km-nél elvittem műszaki vizsgára a kicsikét. Minden hibátlan, simán átment, csak a balos fényszóró testjét kell majd megnéznem, mert kicsit kisebb a fényereje, mint a másiknak. Up: Kiderült, semmi gond az autóval, csak az égő fáradt el a bal oldalon 1 év alatt. Új égők 7000-ért , s mint az új.
A csatolt file ok tartalmazzák a teljes szervíztörténetét az autónak (az előttem birtokló 2 tulajdonosnál elvégzetteket).


Helyzetjelentés a lilára.
Hibalista:
1) kicsit benzinszagot áraszt az eleje, valahol szivároghat az üzemanyag, meg kell nézetni
2) Kicsit üt a jobb első futómű, a futóműves mindent rendben talált, én azért megnézetem máshol is
Egyéb: kurva jó ez a verda, hatalmas élmény vezetni, soha nem adom el :)

Muszáj néha értékelni a helyzetet. A lényeg: el kell adnom sajnos a szürkét, mert nem tudom kihasználni így második autónak.
Hibalista most:
1) jobb első kerékagy csapágy hangos, megvettem az újat, csak ki kell cserélni
2) légzsák visszajelző világít, állítólag csak a spirál a kormányban, meg kell nézetni
3) Ablaktörlő gumi csere kéne, filléres tétel
4) Klímát fel kell tölteni
ennyi. Még mindig nagyon megbízható a kocsi, aki megveszi, nagyon jól fog járni ezzel a kocsival.

Tegnap este béreltem P rendszámot és elvittük NKH telepre az autót cimborámmal. Ma sikeresen vette az egyedi forgalomba helyezés próbáját, így meg van a 2 év műszaki. A vizsga elnöknek kifejezetten tetszett a hangja :P
Ez is megvolna hát! Jövőhéten megyek NAV-hoz regadót befizetni aztán okmányiroda. Szerintem ez egy széééép egész napos történet lesz.


3
699
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Oldtimer, youngtimer
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Adok-veszek
- GT coupé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10