Blog
5000 km eltelt az olajcsere óta, ránéztem a nívópálcára, egy nagyon kevés hiányozott, öntöttem utána, egész pontosan 300ml ment bele. 5000Km alatt nem rossz.
Amúgy Selénia 20K van benne, de a következő cserénél, ami decemberben lesz, mert akkor fog eltelni az egy év; 10W60 kerül majd bele. Külföldi fórumokat lapozgatva végül a GULF Racing 10W60 lesz


Volt egy kis hangja reggel az ékszíjnak és mint kiderült annak semmi baja viszont a klímakompresszor csapágya lötyög így az fel lett újítva és a klíma fel is lett töltve...
Öntja a hideget :D
Mióta megláttam képen videón tudtam hogy mihamarább élőben is látnom kell.Első alkalom a 2015 ös IAA Frankfurtban.Nem volt kérdés, szabi kiír és irány.Érkezés után irány a halle ahol a digó vasak vannak.Nem kevesen voltak.
Megláttam, tetszett, nagyon tetszett.
Kiderült lehetőség van a belső megtekintésére.A motortérről inkább képet teszek fel...Hosszú lenne leírni.A belső?
Beülsz ,otthon vagy.Kényelmes fotelek,semmit nem állítgattam jó volt .A kép ami bent fogad? Ízléses, sportos, nem ripacskodó.Kis egérmozi,ha D be tekered a kapcsolót egykis minivid fut le amin mintegy átvilágítja az autót.Jópofa. Kuplung könnyű, a 6 gangos váltó precízen rövid úton kattanik be a fokozatokba.A hátramenet kapcsolása férfimunka (derekasan feléd húzod koppanásig és balra fel).
A hátsó ülésre beszállás nem egyszerű.A küszöb hirtelen ível a far irányában felfelé.
Amugy kényelmesnek tünik 4 személyre a gép. A csomagtér nem túl nagy , alacsony, mélyebbre nyúló.Nem tudni lesznek e dönthető ülések, nem tudni egyenlőre semmit a motorvariánsokról ,váltókról.Hiába próbáltam infókat kiszedni a hosstess hölgyeményből ujabb infót nem tudtam meg azokon kivül amit az internetről szereztem.DE! láttam élőben.Még jobban tetszik mint a képeken.
A hölgyemény utolsó kérdésére miszerint szeretnék e próbavezetésre regisztrálni, sztem mindenki kitalálja a válaszom.
Kontaktadatok leadva, várom türelmetlenül a levelet, hívást..
meglátjuk :)








Eredetileg Crosswagon-t szerettem volna... De olyat ami nem akar darabokra hullani alattam, de ilyet sajnos nem találtam az országban 3 hónap alatt egyet sem. Pedig türelmes voltam. És bejártam az országot.
Már-már úgy nézett ki nem lesz ebből autó a síszezonra, amikor néhány nappal az indulás előtt utolsó pillanatban feljött ez a gép a hahu-n. Tulaj felhív, másnap már próbaút. Nem volt sok időm (3 napom). Nem bántam meg.
Szóval mint azt már írtam, kitűnő volt a próbaút, sok-sok Crosswagon után (mind gatya állapotban volt) az első ami "egyben" volt - érezhetően.
Egyedül egy kis füst volt nagy gázadásoknál de gondoltam kipucoljuk az EGR-t és nincs gond.
Kozmetikai hibákon és icipici apró diszfunkciókon (mind javítható olcsón-könnyen) kívül nem volt baja.
Sajna a Ti felnik nem jöttek vele, de az eredeti is szép és mivel tél volt örültem is, hogy kicsit ballonosabbak a kerekek.
Másnap már szerződés, harmadnap eredetiségvizsga és átírás. Negyednap indulás Ausztriába. Ekkor 207123km-t mutatott a számláló.
Mint sokan mások én is úgy voltam vele, hogy a korábbi autóknál nem vezettem dokumentációt, de elhatároztam, hogy ezúttal másképp lesz és egy stílusosan sötétkék Moleskine naplóba elkezdtem vezetni a szervíz és hasonló infókat.
Az első néhány hét még jól lement, de mivel nem tudtam a vásárláskor olajat cserélni ezért Februárban jött egy olajcsere (Selénia WR Diesel) szűrőkkel és egy generátor+akksi csere is.
Mert egy napfényes téli reggelen az Osztrák Alpokban kigyulladt a kis töltésjelző... Nosza le a legközelebbi autóvillamosságihoz.. ahol bemérték/megnézték és kiderült, a generátor "ist Kaputt".. :) Kérdeztem mennyi lenne a csere? Számoltunk és rájöttünk: annyira sok, hogy inkább egy új akksi és azzal a töltéssel hazajövök egy magyar műhelybe.. így lett egy csodálatos bivalyerős akksija a kocsinak, mert a helyi osztrák erők esküdtek a Németországban készülő "Moll" márkájú akksikra az Exide/Bosch/Varta stb.-vel szemben. Drágább is volt, de hazajutottam (350km) úgy, hogy itthon még 70%-ot mértek. Szerintem meggyőztek;)
Kicsit megkésve bár, de leírom az autó történetét mióta megvettem Seriff-től, az "előélet" 2014 előtt ott olvasható :))
A príma próbaút után megalkudtunk és megvettem nagy bizalommal. Ez 2014 január közepén volt :)
Azóta eltelt több mint másfél év, valamivel több mint 18ezer km és két komolyabb szervíz..
Folytatás és részletek következnek.
Egy cartárs hozott nekem egy szett GTA felnit fényezésre, de közben hirdetett egy Ducati Corse szettet, aztán menet közben elüzleteltük az Audi kerekeimre. Lefényeztem, átgumiztattam, és felraktam. Gyöngyház fehér színe lett, a matricát az index alatt és a féknyergen fehérre cseréltem.
Szerintem nem rossz.
más: átnézettem a futóművem ami 1,5hónapja lett beállítva, mert elöl 1cm-en láthatóan jobban kopik a gumim a belső felén. Az alkatrészek jók, a beállítások nem változtak. 2fokot dől negatívba, de az a futóműves szerint sem lenne indok ilyen mértékű kopásra. Aki tudja esetleg,hogy ilyen mértékű ültetés (-60-70mm) mellett mi a megfelelő érték kérem ossza már meg velem ,és akkor beállíttatom a srácokkal,mert ez így nem buli.







Olajcsere.
Selenia 20K (10w40)
Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő.
189.875
Két lengőkar cseréje megtörtént, Starline-okat raktunk bele! volt autómban 80ezer km-t elmentek!!
Pénteken megvolt a műszaki!