Blog
A héten megint a kuplunggal volt bajom. Nem jött fel a pedál, csak félig. Kinyomócsapágy csere volt (gyári), plusz kapott egy vastagabb kuplungtárcsát.
Elvesztettük a vontatás szüzességünket is, - ugyanis reggelre már nem vette a sebességet sem - meg a vonóhorogszem takarót is...
Update:
05.03.
A változatosság kedvéért a pedál ismét csak félig jön fel. Felső munkahenger csere következik.
A bal oldal összerakás volt a mai menü.
Először a levágott csavar pótlása volt a feladat. Az eredet 6-os csavar már nem tartott rendesen, így felfúrtam 8-asra a menetet. Szerencsére elég nagy anyát tettek a gyárban belülre.
Már csak a küszöb borítást kellett feltenni és indulhat a vasárnapi túra...
Azaz mégsem, esik. Tudom, hogy a májusi eső aranyat ér, de eshetne hét közben is, amikor az ember a gyárban van.
Szóval az időjárás monnyonle!






Kapott az auto egy chippelest.
Kb. 30-35 lo plussz igy.
Óra: 202.000km
Megérkezet ta vas a fémyezőtől.Tökéletes munkat végeztek korrekt áron Bőnyben csonka Istvánnál.Az összes sérüles amik a megvétel óta rontották az összképet javításra kerültek.
A kocsi kivül belül le és kitakaritva került átadásra részemre.
A hátsó fél lelett pucolva teljesen, vonoszemtakaro etc kisimult,a multkor már a hátsó ablaktörlő is elköszönt.A tervezett toldat a 2 kályhacső mérete miatt lemaradt a hátsó taktusról,de ugy látom nem is hiányzik róla.Hazafelé Lausz cartárssal feltettük a Cadamuro rácsot,és bepakoltuk a maradék alkatrészeket és hazaautóztam.Köszönet mégegyszer Jatának, és Lausznak a segítségért.
Tegnapelőtt kicsit rendet vágtam a csomagtérben hifi takton,és elrendeztem a kábeleket.Ezek után feldobtam a nyári kerekeket (16"X7" GT sokküllős ),ill. ujrafestettem a féknyergeket.
Tegnap Ervin barátommal a szomszédból nekiálltunk a maradékoknak.Felugrott az első lökös toldat, bekerült az első lökösbe a rács is.helyhiány miatt az elveszettek listájára kerültek a ködlámpák,lámpatakarók ,gyári rács.
Felszereltük a gyári küszöbspoilert is.A légszűrő és az LMM is takarításra került.
Mindezek után ma reggel felpakoltam pár matricát is. THX GT cartárs.
Itt tartok most.A látványos rész majdnem kész.Még pár finomítás és kész a mű.








Hello ha valaki van szombathelyröl kérem jelezze köszönöm☺
Már korábban megvolt, csak elfelejettem írni. Komplett vezérlés csere + a termosztát is megadta magát(nem ment 60fok fölé a vizhő) így az is csere és egy hosszbordás szíj.
Jossi Cartárstól ma sikerült szereznem egy eredeti olasz defektjavító készletet. Ha jól látom maga a javító lötty szavatossága már lejárt, de szerintem a mai világban nem lehet ügy újat szerezni.
Ha lesz az is, akkor kikerülhet végre a pótkerék a Pókból :-)








Küszöb javítva, korrodált helyek alvázvédőzve, küszöbök a Würth-ös cuccal kifújva. Oldalanként egy-egy flakonnal.
A jobb oldalon már fenn is van a burkolat.




Egy hete ki kellett pròbálnunk a westfalia levehető vonòhorgát. Egy 300x130-as utánfutòbal gurultunk Linz-ig ,ahonnan tetkòs felszerelèst hoztunk haza. Becsült sùlya velünk együtt 1000 kilò körül volt ,ennek ellenère nagyon jòl bìrta a kicsike.:) külön köszönet az egyik autòsnak aki figyelmeztetett minket hogy a rakományunk megbomlott! Kicsit szomorù, hogy az Alfás társaink a vontatmányt hùzò autòsoknak nem köszönnek vissza... talán ez szègyen volna ? :( átlagfogyasztás 1000 kilòs teherrel : 8,4L megtett táv :2x550 km
0
355
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8