Blog
Elérkezett a pont,hogy szinte nem is tudtam hátra menetet kapcsolni, állandóan kiugrott sebességből.
Gondoltam kiveszem az akksit, akksitálcát ,megfújkodom a bowdeneket, hátha...
Arra a megállapításra jutottunk,hogy az egyik szervócső 2 helyen is útban van ,ezért nem tökéletes a váltás, és a kuplung munkahengernek is útban volt.
Elhúzattam a csövet az útból, mindent összeraktam, és láss csodát, jobb,mint valaha.
Képek sajnos nem készültek.
Már láttam a váltó, és váltócsere munkadíját a szemem elött.
Öröm bódottá :)
Felkerültek a téli papucsok
205/55R16
Első kerekek:
Goodyear UG7
Hátsó kerekek:
Pirelli SottoZero Winter 210
Ismét csereérett lett néhány alkatrész,ime:
-Bal első dobbetét
-Légszűrő(2napig dobbetét nélkül jártam,gondolom megszivta magát mocsokkal)
-2db xenon szintező
-Nissens fűtőradiátor
-Fagyálló
-Csomagtér gumikéder
-Beépitett DVD/TV egység(folyamatban)
-Bal első stabpálca
-Bal első ABS jeladó
-EGR kiirva,lefalazva
-Xenon a ködlámpába
-Tolatóradar

Jobb első ablakemelő szerkezet ki lett cserélve, és a ronda külső vízlehúzó helyett is kapott egy szépet. Megy minden olajozottan :)
Asszony meglepett karácsonyra egy pár Magneti Marelli teleszkóppal, amit ma gyorsan ki is cseréltem, mert már nagyon nem bírták a régiek tartani a csomagtartót hideg időben.


Elmentem Pápára kulcsot másoltatni, mert a jelenlegi már elég rossz állapotban volt. Nem volt olcsó (kb 40.000), de megérte! :) Működik az immo, a kp-i zár, illetve a csomagtér ajtó nyitása is távirányítással.
Ha már útba esett, vettem Tatán egy új csomagtér rolót is. Ez se volt olcsó, de legalább szép, és jól működik! :)
Kapott négy új Continental WinterContact 185/65 R15-ös gumit lemezfelniken.
Sajnos az első kettőt sikerült elfékezni egy vezetéstechnikai tréningen, úgyhogy azokat kicseréltettem, mert nagyobb tempónál ráztak, a sok autópályázás mellett nem volt más opció. :(
A nyáriba kb. 13.500km ment május óta.
271000
Cybox angol, méretpontos kipufogó rendszer (katalizátortól hátra).
Négy kisebb helyett két nagyobb dobból áll, illetve rozsdamentes acélból készült. GTV TS-ekhez lett kifejlesztve (létezik V6-hoz is).
112200 km


A bal hátsó ABS jeladó hibát jelzett (Incorrect number of teeth on phonic wheel), először a nemrég kicserélt kerékcsapágyra gondoltunk, hogy az okozhatta, így ki lett cserélve egy másikra.
Sajnos a hiba ez után is fennállt, így egy kicsit elnapoltuk a dolgot, elkezdtünk ABS jeladót keresni. Idő közben néha elaludt a visszajelző, ilyenkor az ABS is működött. Most pár ezer kilométer óta tünetmentes a beteg, úgyhogy örülünk... :)
A kerékcsapágy cserével együtt kapott még új hátsó betéteket, a tárcsák is fel lettek szabályozva, illetve a bal oldalra egy új féktárcsa porvédő lemez is bekerült, mert az előző már szét volt rohadva (a jobb még várat magára)
Pár kiégett izzó is cserélve lett a műszerfalban, így már minden jól látszódik. :)
270000 km
Már 2 hónapja áll a kocsi a garázsban, mivel lejárt a műszaki vizsgája, és kivágtak előműszakiról az ültetés, a xenonok, egy kopott gumi, első-alsó szilentek és a nem gyári méretű kerekek, a világító légzsáklámpa és a korrózió miatt, ami picit elszabadult. Kerestem egy jó karosszériást, január-február körül talán neki tud állni a küszöbök kijavításának, utána már csak futóművet, kerekeket, lámpákat, katalizátort kell vennem, és műszakizhat a vas. Nyárra talán megint használhatom végre, már hiányzik. Még egy pár első sárvédőt vennem kell a karosszérialakatos kérésére, mert azok alja is pocsék állapotban van.
0
551
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV