Blog
Hm. A kormánymű megadta magát.
Csere lett belőle.
Már régóta foglalkoztatott egy kis világítás upgrade, mert siralmas a tompitott.
Előtte-utána képek....




Pár nap 'nem használás' és a fagy következménye, megállt a kézifék bovden.
Ezidáig sem fogott valami fényesen, hamarosan közeledő műszakira cserés lett volna...
Szenvedés után ki tudtam kalapálni a féket.
Kapott két oldalra új TRW kötelet.
Az új év első napja sem telhetett meglepi nélkül... A vén akksi beadta a kulcsot! Vidékről hazafelé indulva bikázni kellett, mert konkrétan 0 Voltra merült szegényke. Mindegy, ez a kisebb gond! Debrecenbe érve parkolás közben a ház előtt szépen bement a fékpedál a padlóig... Fogott valamennyit úgy is, és pumpálásra felkeményedik de közben hangosan "szuszog"! Még szerencse, hogy itthon a ház előtt nem valahol félúton a semmi közepén! Ez van, most pihentetem aztán meglátjuk, hogy bontó vagy küzdés tovább!
December 19-n várva várt síelésre indultunk a Tatraba. Minden simán ment,szedte a kis papucsait a kicsike,megpakolva,3 fővel. Tekergős hegyi utakkal tarkítva szeltük a kilométereket. Beértünk egy faszállítót (kamionra gondolok :D ),nem volt hely ahol tudtam volna nyugiba előzni.Segítség volt a gps,amin ki is néztem,hol küzdöm le a kamiont.Oda értünk,vissza kettő és hajráááááá....na utána jött a kopp...épp megelőztem,és elment az összes erő a kocsiból. még egy darabig ment,aztán félre álltam az emelkedőn. Hirtelen dőlt a füst a kocsiból,alapjáraton ment a motor. Gyorsan leállít azt kipattantunk a gépből.Elképzelésem sem volt,mi lehet. Első gondolat,h elszakadta a vezérműszíj és megállt minden. Gyors fórum,és ott jött a válasz,hogy valószínű turbó. Na mindegy,így sehova se tovább. Trailer keresés stb. Ott álltunk cucokkal 40 km-.re a szállástól. Telefonálgatás aztán várakozás. Közben másik autót várni stb. Autómentő f2re kiért. (este f8-kor álltunk le). Kocsi haza Mi tovább síelni :D
A diagnózis: Turbó tengelyből letört egy darab és az beszorult a lapátok közé,ami ott aztán aratott. Új turbó,olajzócső és ami még kell. Csak az a baj,hogy a cső csak gyári,ami január 5 után rendelhető. Addig a kuplungot is kicserélik legalább. Remélem más nem ment el. Olajcsere is lesz,pedig kb 600 km volt az olajban..
Ha kész bejegyzem a végeredményt.
Eddigi költség:
Turbó : 238.000 ft.
Szállítás : 120.000 ft :(
Még jön a munkadíj,olaj és szűrő,olajzócső.
Ettől függetlenül imádom a gépet,és ez sem Alfa hiba,hisz Garett a turbó.
U.i: Mást nem kellett cserélni,azóta minden ok! Megkapta a friss olajat,kicsit kíméltem a turbót még,de most már nyomhatom neki :D KM: 154000


...avagy, ami még 2014-be belefér.
Nyáron egy szerencsétlen baleset miatt le kellett szednem a fóliát a csomagtartó-ajtó ablakáról. Eredménye az lett, hogy az összes fűtőszál megszakadt. Nem zavart a dolog úgy kb. december elejéig, amikor elég jól jött volna, ha fűtenek a szálak. H. Zoltán december elején hirdetett FB csoportban egy fl előtti 156 SW csomagtartó ajtót, működő ablakfűtéssel együtt 6 000 Ft-ért.
Miután végre itthon volt az ajtó, kivágtam belőle az üveget, aztán kipróbáltam a fűtést.... 1 szál nem fűt középen, azt még ki lehet bírni. Tegnap (2014. 12. 29.) leszereltem a belső burkolatot, hátsó ablaktörlő motort, spoilert, majd kivágtam egyedül az ablakot. Érdekes, kb. 30 perc alatt kint is volt az ablak.
Ma (2014. 12. 30.) letisztítottam az ablakot, a keretet, aktivátor majd szilikon. Sikaflex-et használtam, munkahelyen is ezzel rögzítjük a szélvédőket. Körbenyomkodtam, lesúlyoztam, rögzítettem, szárad. A szilikonnak 20 fokban kell 24 óra száradási idő, most melegítem, várok...




0
548
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV