Blog

>> Tuning és extraTakizse // Alfa 155 TS 2.0 Super // 2010-03-31

alufelni + gumi+ egyedi felni közép matrica.

 
>> Tuning és extraPeti // Alfa 146 1.9 TD // 2010-03-15

Meggyógyítottam az első lámpákat mert nagyon remegtek+ festés.

 
>> Tuning és extraSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2010-03-15

Felpróbáltam új szerzeményem: fék és felni között fél ujjnyi táv, huhh :)

>> Szervizkesa // Alfa Alfasud Sprint 1.5 // 2010-03-15

Lassan felébredünk hosszúra nyúlt téli álmunkból.
A punnyadtságból némi feszültségkeltéssel rázzuk fel magunkat, majd megmosakszunk, és kinyújtjuk elgémberedett tagjainkat. Hamarosan folyt. köv.

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-14

Találka Süniékkel Tatabányán - Bp. Hősök, fotózás (0314)

 
>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-03-14

El jött az idő!Le cseréltem az olajat a vasba:-}+levegöszürő+olajszűrö!Természetesen SELENIA 20k az olaj! 190650km-kövtkezö kb 203650km!!!!!!

 
>> Tuning és extraKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2010-03-14

Vettem egy pár akksi sarut mert szórakozott a héten, pontosabban szerda reggel nem volt hajlandó elindulni, és indításnál elsötétedett minden, aztán szép lassan jöttek vissza a fények. Miután megmozgattam a sarukat már indult egyből, gond nélkül...
Mikor oda készültem, hogy kicseréljem a sarukat, kissé megtorpantam, mert úgy tűnik a kínaiaknál az akksi saruja nem kúpos. Mert mikor odapróbáltam igen csak billegett az akkun, ezért hát először lemondtam a cseréről és csak megtisztogattam, és megkentem egy kis réz alapú zsírral a régit. Ennek köszönhetően aztán végképp nem lehetett rögzíteni rendesen a sarukat. Így csak rávettem magam, hogy kicseréljem. Marófej segítségével vittem egy enyhe kúpos formát a saruba, de ez még nem volt elég, a 8mm-es furatokat még meg kellett süllyeszteni, hogy rendesen lehessen rögzíteni a kábeleket, és hogy teljes legyen az öröm, a rögzítő imbuszcsavarok hát persze, hogy a tűzfal irányába néznek, ne hogy egyszerűen meg lehessen húzni...

Na szóval szép, szép, de még egyszer nem állnék neki kicserélni...

>> Eseménypajcsialfa156 // Alfa 156 1.6 t spark // 2010-03-14

Végre kész lett!

Pár hónap után végre elkészült az autó, benne egy új motorral. Most pont olyan, mint mikor megvettem, csak a tudat más, hogy szinte új szív dobog benne.
A bejáratás igen hamar megtörtént, pár nap alatt. Ezt követte az olajcsere, majd az első nagy próbatétel. Munkámból kifolyólag Németországba kellett utaznom. A táv 1200 km. A motor szép csendes volt mindvégig és az üzemanyagfogyasztás is igen kedvezően alakult. Az első 500 km-t városokon keresztül tettük meg. Ekkor a fogyasztása 7,8 liter 100 km-enként. Majd következett egy hosszabb autópályás szakasz. Itt 6,6 liter-re csökkent. Olaj fogyasztása nem volt.
Összegezve egy nagyon jó, sportos autó, mely kiválóan alkamas hosszabb utak megtételére. S a táv elviselését segítik a benne található extrák, a kényelemről nem is beszélve.
Jó választás volt.

 

Hát már régota idegesitett a dolog h mikor cserélték a vezérlést akkor a vizpumpa meg a vezérlés modosito kimaradt, most ezekis potolva lettek Erhard jovoltábol, személyesen hozta el nekem komáromig,amiket rendeltem:vez.modosito, vizpumpa, gyári lambda sonda BOSCH és hosszbordás szij, a lambda már tesz is a dolgát ma reggel be is lett aplikálva, sajna Golden lodge volt benne és ugy néztem univerzális :-S rángatodzott is töle, na ez most megszünt hála a jo égnek,vagyis inkább Erhardnak :D meg jobban is huz :P köszi Erhard :) és a végére egy kép az autokrol :)

 

Hát ismét irok pár sort, amiota az immo ki lett cserélve történt ismét pár dolog,elsöként végre megjöttek az olajak, a váltoba+ fékfolyadék..természetesen Tutela, ja és még 1 lityo Selenia 20K-át is rendeltem tartalékba, amugy lassan már esedékes lesz az oil csere.Továbbá kapott az auto uj akumulátort: Energyzer 56 AH 480 A ,a régi már kezdett meghalni ja és csak 44-es volt :S tovább uj gyertya szett NGK száguldo srác jovoltábol, mongyuk nem a gyári NGK-ák, de ugytudom páran ezt a kombináciot használják, eddig jonak tünnek :-) csak az egyik trafo szorult be, de aztán sikerült aztis kiszednünk, az egyik képen láthato is :-)Jaj és hogy idegeskedjek picit kilyukadt a szervom egyik gumi csöve :( s elfojt az összes oil, még aznap orvosolva lett, plusz még egy kis optikai tuning is történt , az egyik itteni oldalon találtam rá egy hibátlan első maszkra, tuning emblémával, a régi már fel volt holyagozva, nekem nagyon bejön:-) pár kép.....