Blog
Ma este sikeresen beépítettem végre a két első új lengőkart + a stabilizátor pálcákat.Már éppen ideje volt,mert a göbfejek és a szilentek is tropák voltak.Már a próbaúton bizonyította,hogy nem volt felesleges munka és pénzkidobás.Az úttartása is javult és a hasmagassága is nőtt .Már ránézésre is feszesebben áll.
(0416) M0, Fót, este, elhagyott lökös darab a pályán.. eredmény: elszakadt hátsó lökhárító és diffúzor. egyelőre ennyit láttam a sötétben miután hazaértem. az eleje úgy tűnik megúszta kisebb horzsolásokkal. csak h nehogy már minden tökéletes legyen..
És eljött (0412) a 138000. alfás km is:) Hűen magamhoz, ismét sikerült csak egy későbbi km óra állást lefotózni. :)
Visszakaptam a fényezőtől a vasat nagyon szép lett kicsit látszik a színkülönbség de nagyon friss a cucc :D....
Az autónál megérett a betét csere és a tárcsák felszabályozása.
Elöl Delphi, hátul Remsa betétek lassítanak. Bízom benne, hogy hosszú ideig elég hatékonyak lesznek.
A fékrendszemről pedig kiderítettem, hogy Lucas. :-)
km: 98224
Ma átléptük a 134k-t :))
A helyszín Zólyom, útban Zakopane felé :))
Kapott a B oszlop egy matt fekete fényezést, mert már meg volt kopva. A rendszám meg fekete hátteret.
Volt egy kis időm így nekiláttam, hogy kicseréljem a hátsó lengőkarokat, mivel egy kátyú miatt elfáradtak. Azt hittem vettem 4 majdnem újat, de kiderült, hogy 2 db volt szinte új 2 meg kuka, így vettem újakat. A csere nagyon könnyen ment. Két darab kulcson kívül más nem kellett hozzá.
Igaz ez nem az én érdemem, hanem KÖSZÖNET érte a CSÖRGŐ SZERVÍZNEK, és a szakszerű munkájuknak, mivel új rakták össze annakidején, mikor megbontották, hogy még kalapálni se kellett. Pedig én már rákészültem minden fajta melegítő szerkezetekkel, meg vágó eszközökkel, mivel sokan írták, hogy nem jön szét könnyen. Aztán mivel meg lett bontva a futómű, így kapott egy új állítást, bár az elejét nem tudták beállítani, mert valami elment benne. A felső lengőkarok cseréje után újra próbálkozunk.