Blog
Megigazítottam a hátsódobot. Utoljára úgy hegesztettük, hogy a cső egy kicsit ferde lett és így feszítette a gumit, ami tartja a dobot.
Leszedtem, elvágtam a csövet, visszatettem a dobot és a csövet is, majd bejelöltem. Megint leszedtem apám hegesztett és 5 perc alatt vissza is ment a helyére. Most már nagyon jól áll. Örülök neki.
Végre újra Alfa-tulaj lettem!BP-ről hazáig tartott az első út.Kicsit dadogósan,de hazaértünk.A brutális sportkipuffnak hála szétmegy a fejem,de mindenesetre szép a hangja a TS-nek.Aztán jött a meglepi:nem volt rotor az egyik elosztóban,illetve törmelék formájában...
:-(
Mindegy,lesz rajta munka bőven,de úgy érzem meg fogja érni,mert vezetése élmény minden egyes percben...
A haza vezető úton nem volt kedvem tesztelni a szekeret!Örültem,hogy újra ilyen jutott nekem!Meg hát"ajándék lónak ne nézd a fogát"!Mert egy forintomba se került,így nem is vártam csodát!Azóta menten vele egy pár izgalmas kört!Amit cserélni kell:-motor,kardán,hátsó fékek,első futómű felújitás,na meg a kaszni helyre hozása!
A mai napon meglátogatott egy rég nem látott barátom,régi munkatársam!Aki történetesen egy Alfa rajongó!Meg volt a témánk!:-)
És persze az elmaradhatatlan fotózás, a vasakkal!
Jobb hátsó kerékcsapágy csere
Sajnos a generátor ékszij sem birta tovább igy csere,ékszij,feszitö és vezetögörgö
Egy újabb-rendkívül kellemes-délutánt,estét tölthettem el a nyugati bandával:))!
Kócosw és Kispogga cartársak szerveztek egy jó kis talit Árpáson.
A jó hangulat és a kellemes társaság már eleve borítékolható volt és mindezt megfejeltük egy csodás koraőszi időjárással,bográcsban főtt gulyáslevessel és parázson sült husival:)))!
Nagyon jól éreztem magam,remélem ebből a taliból is sikerül hagyományt teremteni!
Ma, ha igaz meglesz az izmosító a ládához. Igaz alapkategória "SAL SAF 2070 240W". Kezdésnek ez is megfelel.
Augusztus elejétől feltűnt, hogy egyre erősödő mértékben gázadást követően füstöt láttam a tükörben.
Ettől idegesítőbb dolog eddig nem ért, nem mertem már intenzíven gyorsítani. Illetve egy hete gázadáskor megjelent egy addig nem hallható hang is, amely levegő kifújásra hasonlított.
Tegnap volt egy fél szabad délelőttem, s a füstölés okát próbáltam kinyomozni. A turbó utáni levegőcső kihasadására gyanakodtam, de akna hiányában nem állt módomban leellenőrizni.
S véletlenül találtam meg a hibát. A szívótorokra csatlakozó gumicső volt több helyen kihasadva 4-5 cm hosszban, átmenetileg leragasztva a füstölés eltűnt.
Holnap lesz a napja a cső megrendelésének.
Hiába vettem a vastagabb műanyag burkolatot, nincs elég tartása így kicsit belógott középen. Nagyon zavart, hogy állandóan leér szuper útjainkon ezért megint Gyula cimborámhoz fordultam segítségért. Alumínium lemezből hajlítottunk egy merevítőt amit rászegecseltünk a műanyagra. Most tökéletes, legalább 5 centivel feljebb került!