Blog
Hozzávalók:
1 középső kézifékkötél
1 pár hátsó féktárcsa (Brembo Sport)
1 garnitúra fékbetét (TRW)
1 bal külső kormányösszekötő
Kicseréltem a ventillátor hőkapcsolót
Végre megtörtént a termosztát csere! Sokkal jobb lett! :)
Szakadt volt a jobb első féltengely gumiharang. Ki kellett cserélni, meg is vettem a cuccot. Egy lazább nap délutánján megkértem a cégnél az egyik szerelő kollégámat hogy cserélje ki. Sajnos a hülye kialakítása miatt ezt le kell ütni, ami nagyon nem akart sikerülni. Kivettük hát a helyéről, be a satuba majd ott is ütöttük lefelé! De nem engedett inkább eltört! Így hát vehettem egy komplett külső féltengely csuklót.. Mindig megszopatom magam ezzel a kocsival!
2 db ablaktörlő gumi csere, gyárira. Egyébként elég vacak állapotban vannak a karok. Bár vacilálok rajta mert jobban szeretném ha minden gyári lenne, de lehet hogy lecserélem egy sima karra, amihez járna az "AERO" lapát..
Folyt a fékolajam, a végén már teljesen felpuhult a pedál. Vettem egy kuplung munkahenger felújító készletet, ezzel a gond megoldva.
Megvettem az új lengőkarokat.
Megvettem a gyári sebességmérő jeladót.
Lecseréltem az elérett gumi benzincsöveket.
Jo kis minitali volt Kocosw és kispogga jovoltábol.Utolag is köszönöm nekik. : )
Imivel együtt a tescotol indultunk Marszipulami és Gábor 80-al együtt konvojoztunk a helyszinig.Közben nekem fellazult a kormánymüvem de meg tudtam huzni később kocos mühelyében.Ezt is köszönöm igy utolag.
Jo volt a hangulat,a társaság megint hozta a formáját szoval nem unatkoztunk.
Telezabáltuk magunkat a jobbnál jobb gulyásokbol,én 3x is mertem.
Sokat fotoztunk,még esti fotozás is volt a fenevadakrol. : )