Blog

>> EseményKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-08-15

Jóhangulatú találkozón vettem rész, ahol több Cartársal is most találkozhattam elösször (Ádám19, Reaper, Zsolti, Piritu, Rolee), ott volt még a Sanyi és Zotya146 is. A találkozás a pápai Tecsó parkolóban történt ahova Reaper-el Marcaltőtől konvolyban érkeztünk meg. A városba tömör konvolyban érkeztünk meg, majd parkolás után betértünk pizzázni és beszélgetni.
Utánna kicsit felvonultunk a városban, beszélgettünk, és megörökítettük a vasakat. Örömmel várom a mielöbbi találkozást :D:D.

 
>> EseményNero // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-08-15

Eladtam a zöldséget 2009.08.15.-én alapos gazdának.

 
>> Tuning és extraRonnie // Alfa 156 3.0 V6 Q2 // 2009-08-13

Tuner és Betonláb barátom ma átjöttek hozzám, így a segítségükkel végre nekiestünk egy komplett Ti belső átépítésének. Már hetek óta húzódik, de nélkülük nem volt lelkierőm belevágni. Ez úton is örök hála nekik!!!!
Gyakorlatilak a műszerfal és az ajtókárpikok kivételével minden cserélve lett, azaz Tetőkárpit, kalaptartó, A,B és C oszlop borítások, komplett belső világítás, napellenzők, kapaszkodók ( 3 helyett 4), 4 helyett immár 5 fejtámla, küszöbborítások. Nem utolsó sorban bekerültek a Ti motoros bőrülései, melyek vagy 3x keményebbek a réginél és sokkal jobb oldaltartást biztosítanak. Az elektromos bekötésénél külön kapóra jött Tuner kolléga villanyász tudománya :o). Külön örültem a kihúzható combtámasznak :o))) kb. 5 óra alatt végeztünk mindennel (közben egy V6 gyertyacsere is becsúszott) ami lényegesen tovább tartott volna, ha Betonláb nem hajt minket, hiszen Tuner és én egymásnak mutogattuk közben a legújabb pecabotjaink, műcsaliaink! :oD
Annyit még azért elmondanék, hogy sok apro részlet nem kompatibilis a '98-as és a '05-ös évjárat között, de kis faragással minden megoldható, és egy finom 52cm-es pizzával félbeszekítva, végül is sikeresen zárult a nap. :o)

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-08-14

(0814) színre fújva, nemazénautómhozpróbálva képek.

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2009-08-14

A nagyobb tárcsák berakása után 2x öntöttem folyadékot a helyére, mert valaki megitta. Idegesített, de mindegy is, emrt menni kellett a kuplung miatt. Rükiből már nem jött ki a váltó. Nem is nagyon akart úgy se, amikor leállítottam. A lábán ment le a szerelőhöz.
A hidraulikos folyadék az eldurrant jobb első fékcsőnél és a kuplungnál is menekült. Kinyomó csapágy eltört. Arról el ne felejtsek képet lőni. Kuplung szerkezet meghalt. Csoda, hogy ment. ???
Eddigi dolgok:
Kuplung szett, hosszbordásszíj készlet, fékcsövek, apróságok meg ami kell még.
A srác nagyon ügyesen dolgozik és kurv@ gyors. Ilyen még nem b........

Átvizsgálva, hogy a motorolajat hol engedi. Olajteknőnél (okosabb lettem ide paszta kell nem tömítés :-))) ) és a szelepfedélnél volt megint. ez orvosolva lesz. Remélem, mert már ezt nagyon untam. Szép tiszta blokkot akarok! :-)

>> Egyéb<Norberto> // Alfa 156 1.6 TS // 2009-08-14

Friss vizsga és friss zöldkártya! Csak a hajlékony fékcsöveket és a hátsó fékpofákat kellett kicserélni illetve felszabályozni!

 
>> EseményPeti // Alfa 146 1.9 TD // 2009-08-14

Drágalátos szomszédom egy szutyok opellel sikeresen beletolatott az autónkba uh most javításra vár

 
>> EseményHátvédRomeo // Alfa 33 33 1.7 I.E. 8v Bestia // 2009-04-18

No kérem. Papamaci mint konvojvezető, egyengette utunkat. Én Hungary Cartársékkal utaztam, hát persze hogy boxerban. 146 1.6 boxival. Innét is még egyszer köszönöm Nektek. Menteközbe Keszthelyen Csatlakozott Ati Cartárs egy 155-el. Folyt...

>> Szervizistvan // Alfa 146 Ti // 2009-08-14

fent vagyok tegnap fél négy óta kezdek fáradt lenni vezettem ma már kb 200km, de legalább megvan minden maradék az autómhoz (hosszbordás görgő, kuplung készlet, olaj, olaj szűrő, balansz szíj). Most azt hiszem megyek az ágyamba és meghalok, ha ezen túl vagyok és az égiek is úgy akarják akkor nekiállok a motor összerakásának délután.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-08-11

Bő egy hónapja kezdődött, egy kőszegi kátyúval. Utána vettem észre h félrehúz az autó. Aztán jártam két futóművesnél, és volt egy gumicsere, és semmit sem javult az autó. Ráadásul a gumi csere alkalmával rosszul centríroztak, így elkezdett rázni is.

A diagnózis a csonkállvány deformációját fedte fel. Ezért a bal első kerék dőlésszögét nem lehetett jól beállítani. Az új gumik is látványosan koptak ott, ezért nem akartam halogatni a cserét, kértem h rendeljenek egyet. Ám visszahívtak, hogy az új ára 100.000 Ft + Á, biztos kell? Ezt hallva elhültem kissé.. Osztottam szoroztam, minden kedvezményemet latba vetve több volt az ára, mint amit szívesen kiadnék érte, így belekerült az első használt alkatrész Piribe. Két éves korára meg kellett érnie ezt, de talán megérti, h inkább 25.000 ért veszek bontottat bele.. Szerencsére minden jtd GT csonkállványa ugyanolyan, nem kellett esélytelenül bontott Q2-t vadászni. A cserét a szokásos helyen végezték el.

Lényeg, h most már megoldva ez a probléma is.