Blog

>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-07

Falta szépen az Alfa a kilómétereket és hozzá csipegetett némi olajat is desszertnek :)
Most jött elaz ideje,hogy vásároljak egy lityi Seléniát,mert minimum szintet ért el az olaj.Több mint ötezer kilóméter kellett hozzá.Szerintem elfogadható.

>> Szervizcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2009-08-07

Ismét Dr. Csörinél jártunk + "asszisztensénél" /bocs:)/ egy kis hátsó pofa cserén,mert ledobta magáról és a fém-fém találkozás annyira nem jó:) + cserélve lett egy levegő tömlő is mielőtt teljesen elrepedt volna; nehezen összeszedhető ménes elszaladássa így elkerülve:)

 
>> Szervizadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2009-08-06

Már a mai tankolás volt zsinórban a második, mely után azt éreztem, hogy hirtelen nagyon fürge lett a kocsi. Ez azért érdekes, mert amikor ez először történt meg, akkor a benzin minőségére fogtam. Úgy gondoltam, egy jó minőségű, és/vagy jól adalékolt 95-öst sikerült venni.
De akkor most egy még jobbat tankoltam?

Hát az nem lehet, mert tényleg lusta volt már a vas, amikor beálltam a kútra. 55,33 liter ment bele, de előtte jó nagyot szusszant amikor letekertem a tanksapkát. Ezekből a jelekből arra következtettem, hogy a tanksapkán lévő szelep nem engedi levegővel pótolni az elfogyasztott benzinmennyiséget, az üzemanyag pumpa meg ettől erőlködik, ahogy fogy a nafta.

Úgyhogy behoztam a tanksapkát, szétszedtem, és sterilizáltam. Kissé "iszaposnak" mutatkozott, de nem volt ijesztő azért. Aztán összepattintottam és beszereltem. Gondolom most jó lesz.

Nem rég végeztem az ablakmosórendszer felújításával. Visszafolyószelepet és fúvókákat cseréltem gyári vadi újakra. A fúvókákat azért akartam lecserélni, mert egyrészt már nem szórtak egyenletesen, másrészt lehetetlen volt beállítani őket. Vagy nagyon fel szórtak, vagy nagyon alá. A vadi újat már egész precízen be tudtam lőni!

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2009-08-06

Csókoltatom a szomszédot, aki úgy gondolja, hogy jó ötlet más autójának a megrongálása majd csöndben elsunnyogás.
Mostani akcióban egy tükörlapcsere (betörték), bal oldali első index (valami vagy valaki betörte) cseréje történt meg, utasoldali légzsák WD40.
Úgy látszik ezek légzsák kontakt hibák vonzanak, mert már a 147-esnél is üldöztek, vagy csak nem szeretik a Nagyvázsony - Szentantalfa kiváló minőségű aszfaltutat.

>> SzervizSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2009-08-06

defekt.... javitás, költségem: ismeretlen :)
frissités: szétment a gumi... bridgestone le, vmi shit DAYTON fel ::((
szóval két első keréken FALKEN, jobb hátsó DAYTON, bal hátsó Bridgestone Turanza.... :SSSS

 
>> Tuning és extraHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2009-08-05

Hátul már csúnya volt az Alfa embléma ezért ki "kellett" cserélni. Mint kiderült a rugó tartója tövestül kitört, ezért a rugó megsértette az emblémát, és alá ment a víz ami tönkretette. Amit vettem Ricambi Originali, de ennek ellenére mégse olyan mint a gyári. Az eredeti egy fém ház, és abba van benne az Alfa jel, amit kaptam meg egy műanyag, és arra van "ráhajtogatva" a jel, de más különbség nincsen. Majd kiderül ez mennyire bírja. A cseréje kb. negyed óra alatt megvolt, csak egy biztosító alátét fogta.

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2009-08-05

Megvolt az első olajcsere. Ezennel hivatalosan is lezártnak tekintem autóm bejáratási folyamatát! :)

Beállították a vezetőoldali ajtót is, amiről használat közben kiderült, hogy kicsit nehezen csukódik.

Megérkezett az első krómpajzs felső része is: ez már matt színű, amilyennek lennie kellett volna (lásd korábbi blogbejegyzésem).

És végre a helyére került a bal első sárvédőm is, ami kicsit elállt és átadás után szóvá is tettem. Ehhez leszedték az első lököst, kiszedték a lámpát is, úgyhogy komoly folyamat volt - amiből sajnos semmit nem láttam, pedig egy fotót megért volna :)

Kb 4-5 órát dolgoztak ezeken, úgyhogy minden elismerésem az Autóház Budaörsnek!

Nos, most már olyan az autóm, amilyennek lennie kell.

>> AutóápolásSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2009-08-05

... amikor a kocsi alá néztem.... elkell egy kis alvázvédelem... úgy gondolom, hogy GTPeti blogja alapján fogom elvégezni, remélem nem fog rám haragudni emiatt...
szóval itt vannak képek is, hogy ti is lássátok, amit én...

 
>> EgyébSüni // Alfa 33 1.5 Boxer // 2009-08-05

Az első Alfám!

 
>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2009-08-05

Hát elkezdtük berakni az új injektorokat, amihez kellett volna az előzőleg beszerzett szívósor.Nos a V6TB üzemanyaghídja nem kompatibilis a szívócsöveimmel, persze megvannak a V6TB-jéi is, de az nem tecc.Szóval eredeti bilincses injektor rögzítéshez kell ezt az új fajta klipszes okosságot adoptálni.Most esztergályos munka következik, mert sikerült már megoldani,hogy az új injektorok a régiek helyére kerüljenek, tehát az injektorok lefogatója ahogy eddig is tartja majd helyben a benzinhidat, és ezáltal minden maradhat a régi (szívósor,szívócsövek) :)