Blog
megvolt a kötelező olajcsere....km állás:139500
Grande Banditól kb 1 éve vettem egy LMM csatit hibátlan állapotban.Mivel néha arra utaló jelek voltak h az eredetivel vmi gebasz van.Néha ,teljesen váratlanul elkezdett 3hengerezni,meg 600-as alapjáratot produkálni.Ez a furcsa jelenség akkor szűnt meg,ha megmozgattam a csatit egy picikét.Mivel javítani nem lehetett,így megkapta egy kedves GTV csatiját.:-D
Köszönet érte Bandinak és a "testét felajánló" GTV-nek! :-DDDD
A művelet kb 2 hónapja történt,és szerencsére azóta nem produkálta a parajelenséget.HURRRRÁ:-D





Végre rávettem magam,h lebontsam a spoilert.Eléggé szarul állt már,több bolha is hiányzott,+ vmi barom letörte a bolhák rögzítő sínjeit......
Dolgozott az epo-rapid....:-D




Egy hideg reggelen indításnál beesett a kuplung pedálom. Kiderült, hogy nem csak hátsó munkahenger szakadt ki, hanem a kuplung rudazat végén levő villa kitört a helyéről, ami által kiemel a szerkezet. Pont másnap akartam debrecenbe/derecskére menni szülőkhöz. Nosza fogtam magam, reggel beraktam a kocsit 1edikbe, indítózás, és már gurultam is... sms-ben megvettem a pályamatricát is, 1es után kerestem egy 3ast... így simán legurultam a benzinkútig. Ott adtam a lovaknak inni, és már indultam is tovább... kuplung nélkül is lehet váltani, csak lassabb, és recsegősebb :) Lényeg, hogy az 1-3-5-ös egész hamar megvolt. Felkeveredtem az M0-ásra, majd az M3-ra és ki se vettem 5-ből Debrecenig. Mester barátomhoz begurultam, és nekiálltunk a kuplungnak:
Új menetet fúrattunk a váltóba, a villához egy új tartócsavart csináltattunk jó erős anyagból, és menetragasztóval rögzítettük a helyén. Villakérdés megoldva. felújítószettel megreparingoztuk a munkahengert, és szétkaptuk a kuplungot is ha már nyitva volt minden...
Tudtam, hogy a kuplungom szar... de hogy ennyire, azt nem sejtettem :)
Gyakorlatilag csoda, hogy eddig bírta. A tárcsán anyag gyakorlatilag nem volt, a szerkezet és a kinyomócsapágy szétkopva. Nosza volt ott egy jó kuplungszerkezet tárcsával, elvittük felszabályoztattuk a szerkezetet, és megszegecseltettük új anyaggal a tárcsát. Kapott új kinyomócsapágyat is. Aztán kifúrtuk a beszakadt légtelenítőcsavart, és kapott újat. Azután összepattintottuk, és légtelenítettünk. Most puha és könnyű a pedálom, és remekül harap a kuplungom. :) Remélem sokáig jó lesz még.
ma felpattantak a téli kerekek... jön a rossz idő ...
Kiszedtem belőle a xenont mivel nem egy ismerősömet megbüntettél némi pénzmagra vagy pedig ugrott nekik a forgalni...Ugyhogy inkább jobbnak láttam kiszedni minthogy az előbb említettek valamelyike megtörténjen velem is.Jobb az elővigyázatosság....Mocskos zsaruk...mindenhol le akarják húzni az embert.....
2009. október 17.-én 16.00 óra körül egy Alfa33-as csúszkálni kezd a vizes úton, majd egy betonhídnak csapódik. A sofőr azonnal, utasa valamivel később hal meg.
Zoli csak 19 éves volt.

Miután összeraktam a futóművet, kicseréltem a fékeket, fékcsöveket, következett a légtelenítés, ami nem nagyon sikerült....hát a főfékhenger összefosta magát . A fém dugattyú részen gyönyörű kopás látszik, de csak az egyik oldalon.Úgyhogy csere. A gyári 22.2mm-es helyett egy 25.8mm-es kerül be, ehhez csak kicsit hosszabb fékcsövek kellenek a fékerőelosztóról, úgyhogy ezeket kedden le kell még gyártatni. Állítólag jelentős fékhatás növekedés várható....Kíváncsi vagyok., az eredeti fék egy marék fos volt, még jó állapotában is.
Azért, hogy még inkább magaménak érezzem az autót, elvittem krisz33-hoz aki egy kis "kozmetikát" hajtott végre az autón, így már hozza az elvárt külsőt.....haza felé az M0 találkoztam egy kb.90-es évjáratú Prosche carrera 4-sel, kicsit meghajtottuk a kocsikat, végig együtt mentünk majd az M3-nál szétváltak útjaink villantással köszöntünk el. A srác csak nézett, hogy nem tud egy Alfát lerázni, sőt........barátaim ez a kocsi nagyon megy!!!! :-)))))))))))


